Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Radoveden sem, ?e poznate koga, ki ga veseli preprodajanje mazdic po kosih. Rabim namre? desno polosovino. Moja je malce zvita in zato (mogo?e tudi zaradi izrabljenih zglobov?) desno prednje kolo za?ne po cca 50 km stra?no tresti in rukati. Meni je zelo ?udno in nedoumljivo, zakaj komaj po 50 km nepretrgane vo?nje... Moj mehanik kani razdredi malce podvozje in analizirati zglobe in polosovino, da si bom na jasnem. druga?e avto te?e kot namazan, ob glasu na obratih se ti naje?i ko?a.... :)

V glavnem, zelo vesel bi bil bilokak?ne ponudbe desne prednje polosovine oz. vsakr?nega podatka, kje bi jo lahko dobil.

Hvala za odgovore,

ga?per

 

 

podatki:

 

Mazda Xedos6 V6 2.0, 106 kW

letnik 93'

prevo?enih 199 000 km

potrebna menjava desne prednje polosovine...(ki bo, upam, kmalu izvr?ena)

 

..... ?e koga mika kupit ;)

Napisano

Upam da, sem ti vsaj malo pomagal, pri odpravi te?ave.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

klical sem FD in so mi reki da porihtajo za 100?. v enem dnevu. prijatu zavarovalni?ar mi je tud zrihtal enga v tacnu z isto ceno. sam bom ostal kar pri FD v ljubljani...

hvala ti:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
    • Zamenjaš lahko samo tisto čeljust, ki ti ne spušča. Če ti bo pa prej zjahalo disk, boš pa primoran menjat oba. Pa ne pozabi, da ti še menjava zavorne tekočine ne uide. Ne vem kako je sicer pri električnih, ampak mogoče ti lahko pa samo ščistijo vodila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.