Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 97
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

ce bi ti vedu, kok tezko se upiram vecjim feltam...jao prava muka...

ce se ne bi peljal tja kamor se peljem bi imel cisto drugacen "set up" podvozja :(

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ce bi ti vedu, kok tezko se upiram vecjim feltam...jao prava muka...

ce se ne bi peljal tja kamor se peljem bi imel cisto drugacen "set up" podvozja :(

 

Ampak,baje da ni dobro dat gor samo fedrov,ker z ?asom za?nejo udarjati v vsaki ve?ji luknji. :whatever:

Zmagovalna kombinacija naj bi bila:Eibach+Bil?tein(al kako se ?e napi?e).

Pol je m6 kot gokard.

 

 

Napisano

tko je: ce das na navadnem podvozju zelo velike feltne in ful siroke gume, bo "handling" avta slabsi...

zato je smiselno dat se trse fedre. Ce so kvalitetni (npr. eibach) ne bojo nic udarjali - ker ne smejo.

CE pa das se trse amortizerje si zmagal :bravo:

Zdaj se to: ce das na navadnih gumah samo nizje fedre spet nisi nic dosegel..

trsi amortizerji pa osnovne gume je veliko boljsa kombinacija...si upam rec, da mogoce se celo najboljsa (ce upostevas vse kompromise)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

stanje gum (zadnje) po prevozenih cca. 40.000km (to je nov absolutni rekord zame)

 

in pa stanje auspufa po 142.000km - tudi v redu se drzi

 

podvozje nasploh je v odlicnem stanju :bravo:

post-49-1191091269_thumb.jpg

post-49-1191091327_thumb.jpg

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

podvozje nasploh je v odlicnem stanju :bravo:

 

Kdo bi si mislil po vseh teh naporih, ki jih je moralo prestati ;)

33112_1.png

Napisano

Ja,sej pri tvojem ?tevilu kilometrov in cestah,tak ni ?udno. :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Sam so vseeno vzdr?ale kar veliko kilometrov. :bravo: Najbr? bodo to moje naslednje gume.

Izgledajo pa zdej kot po kaki dirki formule ena. :D

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

lahko samo enkrat ugibate kdo spet trese :)

en filmcek, stanje: 145 in kusur kilometrov

 

ce dizel voznike zanima, za najboljse pospeske se salta pri cca 4000rpm, in ne prej kot v tem filmcku

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja in kaj je bilo narobe s tem ?altanjem... 10 sekund do 100 ? Saj to je OK... ?e ga bo? nabil v obrate ne bo? imel bolj?ih pospe?kov temve? slab?e.

 

Sem probal in eno in drugo in ?e ?altam pri 4.500 sem slab?i za sekundo in pol kot pri prestavljanju pri 3.500 s tem, da tretjo prestavo potegnem ?ez 100, da ne zgubljam s prestavljanjem v ?etrto.

33112_1.png

Napisano

bom naredil se en posnetek, in bom saltal pri 4000...prej pridem do 100km/h....trust me :)

nad 4000 je tudi slabse...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

u shit v dveh mesecih naredil 10.000km :blink:

 

Sedi-5 :D Jest jih tolko ne naredim v pol leta. ;)

 

 

Napisano

u shit v dveh mesecih naredil 10.000km :blink:

 

ups premo?an si zame - jaz jih v dveh mesecih cca 7.000-8.000

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.