Skoči na vsebino

Merilnik pritiska olja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ?e je ?e kdo montiral merilnik pritiska olja (ali ?e zna)?

Na ebay-u sem na?el tak merilnik, kjer pi?e, da je vse v kompletu: merilnik + senzor KLIK

Ne vem zakaj se mi zdi, da to vseeno ni tako enostavno. Kam se motira senzor? K oljnemu filtru? Al na karter? Na A3M-ju so rekli, da rabi? poleg merilnika ?e adapter.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Zanima me, ?e je ?e kdo montiral merilnik pritiska olja (ali ?e zna)?

Na ebay-u sem na?el tak merilnik, kjer pi?e, da je vse v kompletu: merilnik + senzor KLIK

Ne vem zakaj se mi zdi, da to vseeno ni tako enostavno. Kam se motira senzor? K oljnemu filtru? Al na karter? Na A3M-ju so rekli, da rabi? poleg merilnika ?e adapter.

 

Ti bo mare zrihtal, k je simpl k svina.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zdej kak?en je adapter kako izgleda?

lahko se dobi tudi vmes ki se na?ravfa tam ko je filter za olje in potem gre ven za filter in za pritisk

 

Takole pi?e KLIK

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Montira? senzor v karter.Ponavadi pri teh senzorjih z ebaya je senzor isto?asno kot ?ep za izpust olja in se namesto njega pri?raufa noter.Adapter da bi ga dal med filter bo? te?ko dobil ,skoraj nemogo?e.

 

 

Zakaj pa rabi? to, to pride v upo?tev ?e dirka? na progi cel ?as in ?e ima? turbino ,ker turbina takoj zariba ?e zmanjka olja.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ja meni se pa ne zdi tako da ga lahko uporablja? sam na dirkah!!!

Pa? nekaterim so ?tev?ki v?e? in ?e malo bol?i vbogled kaj se dogaja z motorjom!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ja meni se pa ne zdi tako da ga lahko uporablja? sam na dirkah!!!

Pa? nekaterim so ?tev?ki v?e? in ?e malo bol?i vbogled kaj se dogaja z motorjom!!!

To?no tako :bravo:

 

Montira? senzor v karter.Ponavadi pri teh senzorjih z ebaya je senzor isto?asno kot ?ep za izpust olja in se namesto njega pri?raufa noter.

To v karter ne bo ?lo! Pol bi tist adapter (?ldruckgeber und Sensor) visel pod karterjem in komi ?akal da kam nasede?.

 

Ne vem, mogo?e ga da? tja kjer je stikalo za pritisk olja. Tko sem mislil, od?teka? kable stikala za olje in priklopi? tja kable od digitalnega merilnika pritiska olja in to je to. Sam ni glih tko ne :ne vem:

 

 

zdej kak?en je adapter kako izgleda?

lahko se dobi tudi vmes ki se na?ravfa tam ko je filter za olje in potem gre ven za filter in za pritisk

 

Na sliki. K filtru za olje tud ne gre.

post-245-1190562473_thumb.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Zakaj pa rabi? to, to pride v upo?tev ?e dirka? na progi cel ?as in ?e ima? turbino ,ker turbina takoj zariba ?e zmanjka olja.

 

Ja in ne. Recimo ?e ne drugega bo vedel ?e ima ?e vedno zdrav pritisk olja v Autodati naprimer lahko preveri? kak?en pritisk olja mora imeti tvoj avto) obenem bo vedno vedel kaj se dogaja z motorjem. Res pa je, da ?e bolj kot to pride prav ?tevec temperature olja, to je pa nekaj kar bom prej ali slej dal v svoj avto.

Kam se pa montira tale senzor bi ti pa mogo?e vedeli povedati v A3Mu, Techno Racingu, Kiss tuningu itd.... :P Tam konec koncev tudi prodajajo tak?ne zadeve in jaz bi ?el na tvojem mestu vseeno preveriti cene pri njih. ;)

Napisano

Kupi se adapter, kot za recimo intercooler olja, ki se pri?raufa tam ko je filter za olje. Sam tak okrogu je...2cm. Sam tist je bol mi?len za hladilnike olja. Druga? pa se lahk v?raufa tam ko je za pritisk olja...

:)
Napisano

Kupi se adapter, kot za recimo intercooler olja, ki se pri?raufa tam ko je filter za olje. Sam tak okrogu je...2cm. Sam tist je bol mi?len za hladilnike olja. Druga? pa se lahk v?raufa tam ko je za pritisk olja...

 

Ja samo ta adapter je za mehanske merilnike. Tu je potrebno montirat ?e cev do senzorja. To je 'nevarno' za iztekanje. Zato sem se odlo?il za elektronskega.

Pa ?e zdej ne vem zakaj noben proizvajalec ne poka?e 'instalation instructions' :ne vem: al jih jaz ne nejdem na net-u.

post-245-1190573204_thumb.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ker je otro?je lahko :hohoho:

Kaj to?

 

ne vem...zaka to sploh rabis?

Zato, ker so V6 zelooooo ob?utljivi na low nivo olja, pa ker so mi ?tev?ki v?e?, pa ker mam lepe okrogle zra?nike idealne za ?tev?ke, pa ker imam trenutno v enem digit. merilnik zunanje temperature k je ful grd, pa ga je treba z ne?im zamenjat, pa ker mi ne dela temperatura vode, pa bi dal not ?e temperaturo olja, pa ?e kej bi se najdlo ;) ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kak to da ti ne dela tolk stvari na armaturi?

 

Ob?utljivi na nivo olja? Moj motor ima 300k km, pa dela ?ist ok brez merilnika. Sej ima? lu?ko ko ti zasveti da ni dost pritiska...Sicer se mi ?e ni pri?gala, tak da... Ima? pa skoraj 1 liter od min do max za olje, tak da ?e ga redno kontrolira? ni panike.

 

Je pa res, da je lepo :ouje:

 

Monta?a? Pa poskusi s tujimi forumi, googlom itd... da ne bom zej jst al pa kdo drug iskal, da bom lahk tebi povedal.

 

Priporo?am probetalk.com

 

:bravo:

:)
Napisano

Kak to da ti ne dela tolk stvari na armaturi?

Ko sem not dajal plazma ?tevce sem polomil ?tevec za temperaturo :( in obratomer (dela samo prepo?asi).

Kupim ?tevce za MX-3 V6 facelift. Pozna? koga poceni?

 

Monta?a? Pa poskusi s tujimi forumi, googlom itd... da ne bom zej jst al pa kdo drug iskal, da bom lahk tebi povedal. Priporo?am probetalk.com

 

Sej v tem je problem, da ne najdem nikjer <_< Bom probal ?e na probetalk.com

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

www.acuraworld.com/index_files/diy/unproc/integra/oilpressure.doc

najdu po 2,345 sekunde iskanja na googlu. A bo zadost?

 

Ja sam to je za mehanski merilnik. Tega ne bom montiral ker je preve? dela in nevarnost izlivanja olja!

Jaz i??em navodila za monta?o elektronskega merilnika! Brez dodatnih cevk za olje!

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Evo mislim, da sem najdu link Oil press gauge instalation instruction

Se pravi odklopi? in odvije? elektronsko stikalo pritiska olja. V luknjo navije? senzor in ga pove?e? na ?tevec. ?e se navoj senzorja ne ujema z navojem v bloku motorja (odvisno od avta), kupi? ?e '1/8" female pipe to 1/4" male pipe fitting'.

Zdej moram sam ?e preverit, ?e imam dovolj placa za senzor, ker teli V6 so ?ist na knap <_<

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

V6 motorji majo fuuul placa...verjem :P ker je motor u bistvu za en valj kraj?i :D je pa res, da je pri po?arni steni mal sti?an, sam tam tak ni ni? "pomembnega"...

:)
Napisano

Evo mislim, da sem najdu link Oil press gauge instalation instruction

Se pravi odklopi? in odvije? elektronsko stikalo pritiska olja. V luknjo navije? senzor in ga pove?e? na ?tevec. ?e se navoj senzorja ne ujema z navojem v bloku motorja (odvisno od avta), kupi? ?e '1/8" female pipe to 1/4" male pipe fitting'.

Zdej moram sam ?e preverit, ?e imam dovolj placa za senzor, ker teli V6 so ?ist na knap <_<

 

tak lahko naredi? ja ,samo lu?ka za olje ti na armaturki ne bo ve? delala.Saj potem je tak ne rabi? ve?. :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Montira? senzor v karter.Ponavadi pri teh senzorjih z ebaya je senzor isto?asno kot ?ep za izpust olja in se namesto njega pri?raufa noter.

 

Ti pa se res spozna? :bravo: . Kak?en ima? ti tlak olja v karterju ? :D Jaz ga nimam, ker imam minimalni podtlak. :blink:

 

tak lahko naredi? ja ,samo lu?ka za olje ti na armaturki ne bo ve? delala.Saj potem je tak ne rabi? ve?. :)

 

Vse lahko ostane, tudi lu?ka ki je ?e vedno zelo pomembna.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ti pa se res spozna? :bravo: . Kak?en ima? ti tlak olja v karterju ? :D Jaz ga nimam, ker imam minimalni podtlak. :blink:

Vse lahko ostane, tudi lu?ka ki je ?e vedno zelo pomembna.

 

v karterju za temperaturo olja sem mislil,( ker je tam najve?ja koli?ina olja in je relativna temperatura najbolj merodajna), ?e je napisal da bo imel komplet ?tevcev.Lu?ka lahko ostane, samo bo vedno gorela v takem primeru .Prej?nji senzor je kot stikalo ki pri dolo?enem pritisku se vklopi-izklopi, tu pa se veli?ina spreminja glede na tlak.Ni samo tako enostavno kot si eni zami?ljajo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

v karterju za temperaturo olja sem mislil,( ker je tam najve?ja koli?ina olja in je relativna temperatura najbolj merodajna), ?e je napisal da bo imel komplet ?tevcev.Lu?ka lahko ostane, samo bo vedno gorela v takem primeru .Prej?nji senzor je kot stikalo ki pri dolo?enem pritisku se vklopi-izklopi, tu pa se veli?ina spreminja glede na tlak.Ni samo tako enostavno kot si eni zami?ljajo.

 

Temperaturo bi lahko meril v karterju, to ima? prav.Lu?ka pa nebi svetila, ?e vgradi? "T" kos in v eno stran da? tipalo tlaka v drugo pa tla?no stikalo olja in glej ga zlomka lu?ka dela tako kot prej, in manometer nam ka?e tlak olja. To sem imel ?e v ?asih yugotov vgrajeno. Drga?e pa je skrajno neumno odstranjevanje stikala in lu?ke za tlak olja, ker je normalno da prej opazimo rde?o lu?ko kot pa da nam je kazalec za tlak olja padel pod normalo, razen ?e ga kontroliramo ve?krat kot za hitrost, kar pa pomeni da ne opazujemo vozi??a in lahko pripelje do ...

 

 

 

Aja dobi se tudi manometri z vgrajenim tipalom za temperaturo olja in tako ima? 2 in 1. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.