Skoči na vsebino

Moj prvi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Moj prvi je bil Fiat Uno 1.0 45km+eden za volanom :D ....?rne barve, 3 vrat, litke od yugota koral, skratka pravi "babe magnet" :bravo: .

Vsake pol leta me je pustil na cesti, a vseeno ga pogre?am :( ........je ?e tako da prvega ne pozabi? nikoli. ;)

 

Objavljena slika

Napisano

Moj je bil pa prvi VW hro??,letnik 1974 (isto ko jaz ;) ).Pa je bil legenda,je mel ?ibedah,pa spredaj ?e disk bremze,pa 1.6 motor je bil,skratka ful mi je bil v?e?! :bravo: Pa take lepe plave barve......mi ga je kr ?al,bi ga ?e mel. :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Jz sm meu pa golfa II 1.3 B, celih 55 KM, l. 1988, delu ko urca, ?ru pa skor isto ko njegova naslednica GTjka! Med njima je blo cca. pou litra razlike u porabi na 100 km! <_<:D

 

Zatem je sledila trde?a makina, pol smo, kokr eni itak veste trgovali s stricom Mazdohistom in mam zdej rde?ga duha, obenem pa ?rnega vouka, ki mi ga je prepisu Sishi, to pa je tut zaenkrat moja celotna - kratka zgodovina plehovja! :danzoman:

 

P.S. Mi je pa ?ou k nimam nobenih slik od Golfića, d vam poka?em kak stroj je biv, sm kr precej nanga ulo?u in je biv kr stroj svoje cajte! :ljubezen::P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Jaz ?e ve?krat omenil - moj prvi aftek - bela Katra letnik 1969 sramezljiv - bilo pa je to leta .... 1985 :P

Papa, Tomi
Napisano

Jugo 45 (takrat se je to pisalo ?e s ?rko J )

 

Tudi moj prvi in edini tunan avto - ocenjena mo? je bila ve? kot 60KM, kar je za takrat pomenilo avion - po?rla ga je rja, motor pa je ?e kar nekaj ?asa nadaljeval svoje delo v novi karoseriji pri drugem lastniku.

33112_1.png

Napisano

Evo eno fotko sem na?el zaenkrat.. Malo me daje nostalgija, mogo?e bi jo moral kupiti nazaj ?eprav ?e mi je pila bencina kot sedaj Nissan, skoz je kaj crkovalo ampak bila je pa huda. Swift GTi sede?i, ene hude feltne, clean look (?e takrat sem bil za te stvari :P ), ?portno modra zadnja polica... :hohoho:

post-285-1191009742_thumb.jpg

Napisano

moj prvi avto (?e lahko temu tak re?em) je bil Suziki Swift 1.3 gl

to pa je krtija od vozila..

ko sem si kasneje kupil mazdo (323 bg hatchback) sem mislo da se vozim

v newemkakem marcedezu... razlika nenormalna (se ve na ?igavi strani) :bravo:

Napisano

Evo malo ve? slik moje prve ljubezni.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Specifikacije:

Peugeot 106 1.1 XN l.93

Predelave:

-Odbija?i v beli barvi

-odstranjene grde ?rne letve in skratka poskrbljeno za clean look

-napisi od 106ke MK2 in rallye nalepke

-blatniki po?irjeni za 3 cm

-da so notri pasale gume 175/60 R13 na po?irjenih feltnah ?irine primerne za 195 dimenzijo zaradi ?esar je gumo tako dodatno raz?irilo

-notranjost oble?ena v modro (blago na vratih, modri tepihi, serijsko moder poden, modra polica)

-sede?i od Swifta GTi

-strut bar

-cai

-odstranjen srednji lonec

 

Avto je ?el kar dobro (no ?elim si ga ?e enkrat peljati, da vidim kaj bi rekel sedaj :P) dr?al se je dobro, edino kvaliteta je bila pa res bolj Peđojeva... :whatever:

 

Ve? slik pa tukaj

Napisano
:bravo: jugo 45 koral za prvi avto,pol pa jugo 65 koral,nato dva puntota 75 sx,pol calibra,zdaj se mazda,v kratkem pa seat :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

jaz pa:

AX 1.1 z remusom :D

BMW 318 iS z sebringovim izpuhom :bravo:

samo 2 meseca hodo civik

zdaj pa MX-3

 

to so pa slike kaj je ostalo od honde(jo je brat zrihtal)

post-523-1191019182_thumb.jpg

post-523-1191019229_thumb.jpg

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Napisano

Moj prvi "stroj" pa je bil,kot sem ?e omenil-bela,ampak res cela bela 101-ka.Imela je motor 65 konjev,

sprint filter in auspuh od 128 ?port.Menjalnik je bil od regate in je imela pol 5 brzin.Bila je zni?ana(valjda z rezanjem fedrov :bravo: ) in je ?la za tiste cajte kot nora(zabijalo je kazalec od ?tevca po klancu navzdol).

Z njo sem prevozu pol Europe.Edine probleme z njo sem imel z rokami(stalno menjaval)in pa z elektriko. (kapa in kabli) Kupil sem jo l.1982... :D

 

 

Napisano

jaz pa:

AX 1.1 z remusom :D

BMW 318 iS z sebringovim izpuhom :bravo:

samo 2 meseca hodo civik

zdaj pa MX-3

 

to so pa slike kaj je ostalo od honde(jo je brat zrihtal)

post-523-1191019182_thumb.jpg

post-523-1191019229_thumb.jpg

 

na prvi sliki se ?e coca cola vidi pod avtom :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Napisano

No ?e ?e od TASovga produkta ne najdem slikic, bom vsaj od mojga 2. in 4. stroja prlepu slike, pa ?e mal bote vidl kaka je razlika med njima u izgledu! Ker neki jo je kar! :hohoho: :ne vem:

post-342-1191058112_thumb.jpg

post-342-1191058122_thumb.jpg

post-342-1191058146_thumb.jpg

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ooo.... skomini..... in spomini na stare lepe ?ase....

 

Renault 4 GTL aka. srebrna katrca letni 91....

 

Doma bila od prvega dneva pa do lani....

 

 

Enostavno nisem je hotel dat stran..... hud hud avtek bil... :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Moj prvi avto je biu Hjunda ponzl. Avto mi je ful prirasu k srcu, ?e posebi zato ker je blo dost zajebancije z njemu pa nkol me ni pustu na cedilu. Biu je pa mi?je sive barve, terensko dvignjen, seveda obvezno Dolni?ar 13" feltne :danzoman: , pa mazda-si.net nalepka zadi :hohoho:

Uglavnm ?e zdj mi ga je ?ou, slike pa prpopam ko pridm do dvojga kompa.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Moj pa Hyundai Accent. Lustna masinca in z njim me vezejo lepi spomini na zimske "sporte in radosti". :D

 

Sam skoda, ker ga ja rja hitrej zrla kot jest frustek.

Napisano

Mi je sme?n nslov, ker tkole kdor ne ve zkva se gre, bi loh po naslovu sode? sklepu d gre za izpoved kake pn?are na temo njenega prvega guncanja in da jo je bolelo ko sto zajcov! <_<:D:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Mi je sme?n nslov, ker tkole kdor ne ve zkva se gre, bi loh po naslovu sode? sklepu d gre za izpoved kake pn?are na temo njenega prvega guncanja in da jo je bolelo ko sto zajcov! <_<:D:hohoho:

 

a ni to fajn!? ;)

Napisano

Dobra tema, ni kej, jz morm sam ?e nekje zbrskat od mojga golfa, da vidte tega stroja, kokr je kolega reku, da tacga drgam kot na Balkan nam mogu zdilat, no pa je ?ov k enmu doma?mu descu in se vrjetn ?e dans vozi kje v bli?ini, s prevo?enih vsaj 350000 km! :D

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.