Se mi zdi zelo odvisno kako lastnik na to gleda. Kolega ko je imel Škodo je bil zadovoljen, pa so mu že menjali menjalnik pri okoli 80k...se mu ni zdelo nič ekstra. Zdej ima novega audija in mu nonstop utripa neki za asistenco. "ja to mi morjo neki zrihtat na servisu". Po treh mesecih mu še vedno, se ne sekira, pa gre za novega A6.
Pač tu je avtomobilski forum, je druga publika.
Ne, ker je takoj sledilo nekaj pohval na račun Mazdinih bencinarjev.
Na osnovi svojih informacij o tej problematiki sklepam, da ima določen % teh avtov resne težave, ki lastnike in mehanike spravijo ob živce. Večji del verjetno težav nima oziroma nekaj od njih zanje ne vedo, dokler je škoda že velika.
Imam kolega, ki vozi 2.2 CD150 od začetka (letnik 2018), servise dela na 20.000 km, sedaj ima 150.000 km in do sedaj prav nobenih težav.
Zelo pomembno je kako začneš zategovat, sicer to že verjetno vsi veste ampak mogoče še komu pride prav. Zateguješ jih križno v cca treh krogih do končne zategnjenosti, da se feltna lepo vleže in je do jeseni bp, 1000x in več preizkušeno.... 👍😉
Ja, podobno sem slišal tudi v Lj. Ene 2-3 stvari so recimo bolj zoprne, sicer pa nič posebnega, pa še to na bolj kot ne začetnih letnikih. Tako da, meni se ne zdi spet tak krš, ker pol je vse krš. Recimo pri VAGu crkavajo menjalniki kot po tekočem traku, pa jih noben tok ne kritizira, ali pač
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.