Skoči na vsebino

Doma?a popravila po?kodb na laku


Priporočeno sporočilo

Zima se nezadr?no bli?a in z njo mraz, vlaga, sol na cestah. Zato je pred zimo pametno popraviti kak?ne globoke praske, ki bi povzro?ile ne?eleno rjavenje, ki ga zima ?e dodatno potencira.

 

No tudi mene je danes nepri?akovano ?akal tale prizor

 

post-133-1192380682_thumb.jpg

 

Verjetno je bil vzrok kak?en kamen(?ek), ki je hvala bogu kon?al na plehu na strehi, ker sila, ki naredi tako po?kodbo bi verjetno po?ila tudi vetrobransko steklo.

 

Kot ka?e je po?kodba nastala ?e kak?nih 14 dni nazaj tako, da je rja ?e za?ela svoj ples in pred samim nanosom barve jo je potrebno odstraniti. Zato zelo prav pride kovinska ??etka, ki je del korekturnega kompleta, ki ga dobite pri va?em Mazda dealerju.

 

post-133-1192381145_thumb.jpg

 

Rjo je potrebno dobro odstraniti in z njo tudi nakru?ene robove okoli po?kodbe saj bi lahko kasneje ta po?kodovan lak lahko sam odstopil.

 

post-133-1192381394_thumb.jpg

 

Barve nato nanesemo rahlo s kup?kom saj ko se barva posu?i se tudi rahlo skr?i in napolni vdolbino.

 

post-133-1192381686_thumb.jpg

 

Ko se posu?i zgleda nekako takole

 

post-133-1192381773_thumb.jpg

 

Nanesemo ?e prozoren lak, da za??itimo barvo pred vremenskimi vpiliv

 

post-133-1192381921_thumb.jpg

 

Evo to je to, sicer ni tako dobro, kot bi naredil profi li?ar ampak je pa bistveno ceneje in ?e ne nesete nosa na 10-15 cm od po?kodbe se le te skoraj ne vidi. Najbolj va?no pa je, da je lak zdaj za??iten

 

Potreb??ine

 

- korekturni komplet (cca 16?), ki vsebuje barvo, lak in kovinsko ??etko za odstranjevanje rje

- dobra volja in mirna roka

- ?as, saj se vam ne sme muditi :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zima se nezadr?no bli?a in z njo mraz, vlaga, sol na cestah. Zato je pred zimo pametno popraviti kak?ne globoke praske, ki bi povzro?ile ne?eleno rjavenje, ki ga zima ?e dodatno potencira.

 

No tudi mene je danes nepri?akovano ?akal tale prizor

 

post-133-1192380682_thumb.jpg

 

Verjetno je bil vzrok kak?en kamen(?ek), ki je hvala bogu kon?al na plehu na strehi, ker sila, ki naredi tako po?kodbo bi verjetno po?ila tudi vetrobransko steklo.

 

Kot ka?e je po?kodba nastala ?e kak?nih 14 dni nazaj tako, da je rja ?e za?ela svoj ples in pred samim nanosom barve jo je potrebno odstraniti. Zato zelo prav pride kovinska ??etka, ki je del korekturnega kompleta, ki ga dobite pri va?em Mazda dealerju.

 

post-133-1192381145_thumb.jpg

 

Rjo je potrebno dobro odstraniti in z njo tudi nakru?ene robove okoli po?kodbe saj bi lahko kasneje ta po?kodovan lak lahko sam odstopil.

 

post-133-1192381394_thumb.jpg

 

Barve nato nanesemo rahlo s kup?kom saj ko se barva posu?i se tudi rahlo skr?i in napolni vdolbino.

 

post-133-1192381686_thumb.jpg

 

Ko se posu?i zgleda nekako takole

 

post-133-1192381773_thumb.jpg

 

Nanesemo ?e prozoren lak, da za??itimo barvo pred vremenskimi vpiliv

 

post-133-1192381921_thumb.jpg

 

Evo to je to, sicer ni tako dobro, kot bi naredil profi li?ar ampak je pa bistveno ceneje in ?e ne nesete nosa na 10-15 cm od po?kodbe se le te skoraj ne vidi. Najbolj va?no pa je, da je lak zdaj za??iten

 

Potreb??ine

 

- korekturni komplet (cca 16?), ki vsebuje barvo, lak in kovinsko ??etko za odstranjevanje rje

- dobra volja in mirna roka

- ?as, saj se vam ne sme muditi :D

 

:bravo::bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bravo Boss, lepo popravljeno!

 

Ampak, da za?ne zadeva po 14 dneh tako rjavet :blink: tega pa na novej?ih avtih skoraj nisem videl... pa barva da tako po?i :( in meni je tudi, kar pa je zaskrbljujo?e je, da ni pri tem nobene vdrtinice, ki bi verjetno bila, ?e bi bil udarec mo?an... :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zima se nezadr?no bli?a in z njo mraz, vlaga, sol na cestah. Zato je pred zimo pametno popraviti kak?ne globoke praske, ki bi povzro?ile ne?eleno rjavenje, ki ga zima ?e dodatno potencira.

 

No tudi mene je danes nepri?akovano ?akal tale prizor

 

post-133-1192380682_thumb.jpg

 

Verjetno je bil vzrok kak?en kamen(?ek), ki je hvala bogu kon?al na plehu na strehi, ker sila, ki naredi tako po?kodbo bi verjetno po?ila tudi vetrobransko steklo.

 

Kot ka?e je po?kodba nastala ?e kak?nih 14 dni nazaj tako, da je rja ?e za?ela svoj ples in pred samim nanosom barve jo je potrebno odstraniti. Zato zelo prav pride kovinska ??etka, ki je del korekturnega kompleta, ki ga dobite pri va?em Mazda dealerju.

 

post-133-1192381145_thumb.jpg

 

Rjo je potrebno dobro odstraniti in z njo tudi nakru?ene robove okoli po?kodbe saj bi lahko kasneje ta po?kodovan lak lahko sam odstopil.

 

post-133-1192381394_thumb.jpg

 

Barve nato nanesemo rahlo s kup?kom saj ko se barva posu?i se tudi rahlo skr?i in napolni vdolbino.

 

post-133-1192381686_thumb.jpg

 

Ko se posu?i zgleda nekako takole

 

post-133-1192381773_thumb.jpg

 

Nanesemo ?e prozoren lak, da za??itimo barvo pred vremenskimi vpiliv

 

post-133-1192381921_thumb.jpg

 

Evo to je to, sicer ni tako dobro, kot bi naredil profi li?ar ampak je pa bistveno ceneje in ?e ne nesete nosa na 10-15 cm od po?kodbe se le te skoraj ne vidi. Najbolj va?no pa je, da je lak zdaj za??iten

 

Potreb??ine

 

- korekturni komplet (cca 16?), ki vsebuje barvo, lak in kovinsko ??etko za odstranjevanje rje

- dobra volja in mirna roka

- ?as, saj se vam ne sme muditi :D

 

 

Lepo narejeno. :bravo: Jaz sicer take malo ve?je luknjice ve?krat napolnem z tanj?imi nanosi

metalne barve,ker,?e da? na enkrat ful barve,rado pozneje popoka.

Nato dam ?ez par premazov prozornega dvo-komponentnega prozornega laka in pustim,da se dobro posu?i(kak teden).Na koncu zbrusim z finim vodobrusnim z vodo(1000 in 1500) in spoliram.

Rezultat je ponavadi res :bravo: ...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej bru?enje in poliranje sledi ampak ?ele spomladi, ko bo naslednja runda popravil. Bi ti pa priporo?al da vzame? ?e bolj fin papir (2000), ker 1500 in sploh 1000 sta za moje pojme precej pregroba in odstranita ve? kot bi bilo treba.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej bru?enje in poliranje sledi ampak ?ele spomladi, ko bo naslednja runda popravil. Bi ti pa priporo?al da vzame? ?e bolj fin papir (2000), ker 1500 in sploh 1000 sta za moje pojme precej pregroba in odstranita ve? kot bi bilo treba.

 

Ja,vem.Sej vzamem ?e kakega znucanega,tako da ne pobira toliko.Je pa res,da takoj pride? skozi prozoren lak,?e ne pazi?.Jaz sem to mojstrovino ?e enkrat naredu... sramezljiv

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
    • In kaj si pričakoval drugega? Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve. Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno? Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.
    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.