Skoči na vsebino

Webasto pri Mazdi 6...


Priporočeno sporočilo

?eprav vem,da se je o tem ?e nekaj debatiralo,mi ?e vedno ni vse jasno... :whatever:

Namre?,pred nekaj dnevi se mi je webasto vklopil pri 12 °C,danes pri 7°C,pa ne.Gledal sem par dni,kako naj bi to

?udo delovalo,pa nikakor ne morem pogruntat... :ne vem:

Klical sem na Gamo in prijazno so mi razlo?ili,da je ve? faktorjev-zunanja temperatura,vlaga,temperatura v samem motorju in ?e nekaj spremenljivk.

Mislil sem namre?,da mi ne dela,kot se spodobi.Kako pa vam deluje?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima? sre?o, meni se praviloma vklaplja ko je zunaj okoli ni?le. In v razponu od 0 do 10 stopinj se brez webasta motor zelooo po?asi segreje (?e ima? mestno vo?njo seveda) tako da je prehodno obdobje zelo mrzlo zame. sem pa? zmrznjene sorte. zato tudi jaz razmi?ljam o nadgradnji webasta. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men tik taka od zacetka...a res se pri teb nc ne slisi? Je tezko slisat (moras met ugasnjen radio pa popolna tisina v okolici) in se to slisi prvih par minut...

No za zdaj sem se ziv pa avto tudi, ce so mi kaj nastimali so slabo naredili :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, z Alexom sva ?e bolj pri starej?ih in je ?ist mo?no, da sva ?e malo naglu?na :huh: pa da ne sli?va tiktakanja. Ampak sli?im pa lepo ko se grelec zalaufa ampak to je zvok kot pri grelcu centralne kurjave v hi?i - seveda mnogo ti?ji.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, z Alexom sva ?e bolj pri starej?ih in je ?ist mo?no, da sva ?e malo naglu?na :huh: pa da ne sli?va tiktakanja. Ampak sli?im pa lepo ko se grelec zalaufa ampak to je zvok kot pri grelcu centralne kurjave v hi?i - seveda mnogo ti?ji.

 

ta zvok "centralne kurjave" imam se jaz plus ocitno specialni dodatek tik tak :)

I feel special

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se pri okoli +3 in manj vedno vklopi, v?asih pa tudi pri kak?ni stopinji ve?, v?asih tudi ne... Tudi jaz ne znam podati prave formule tega v?iga, lahko pa povem, da je tudi uga?anje ?udno. Imam namre? ob?utek, da zelo pozno ugasne, saj je motor ?e zdavnaj segret, Webasto pa ?e kar dela...

V glavnem POJMA NIMAM! :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No,danes zjutraj so bile 2 stopinje in se je vklopil. :bravo: ...

 

...ampak,ko sem ?el iz slu?be,se je vklopil pri 16°C ?zmeden?

 

tak toplo ste meli ? :)

 

pismo, jaz sem ?el iz slu?be pa je blo 8°C

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tale webasto je ?udn, sem se zadnji?, ko je bilo bolj mrzlo zapeljal samo en kilometer in stopim iz avta in zasli?im nek zvok... podobno vuuuuu, potem pa je kmalu utihnilo. Sem klical na servis in so mi rekli, da je to normalen zvok webasta... Pa v?asih malo zasmrdi... ampak, je pa hitro toplo, to pa res :D

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.