Skoči na vsebino

mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?isto dovolj. kazni so itak prevelike, 110 konjev je za tak avto ?isto dovolj sploh glede na to da avtu pomaga tudi navor, ki ga ima dizel veliko ve? kot 1.6 dizel. Koliko se ti bolj spla?a nabaviti dizla od bencinarja je pa seveda tvoja odlo?itev, stil vo?nje in koliko km naredi? letno in na kak?nih relacijah ponavadi. ;)

Napisano

Sli?al sem, da je enemu, ki je imel peugeota 407 1.6 HDI razneslo motor, ker je dalj ?asa

vozil po avtocesti 180 km/h.

 

Sa?o

 

 

LP

Napisano

Sli?al sem, da je enemu, ki je imel peugeota 407 1.6 HDI razneslo motor, ker je dalj ?asa

vozil po avtocesti 180 km/h.

 

Sa?o

LP

 

eh... ?e je cel ?as vozil v 3 prestavi... ?

 

tole je mal tko tko... mogo?e nisi sli?al vseh plati zgodbe...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Sli?al sem, da je enemu, ki je imel peugeota 407 1.6 HDI razneslo motor, ker je dalj ?asa

vozil po avtocesti 180 km/h.

 

Sa?o

LP

 

Heh,jest sem tudi sli?al,da je enemu BMW-ju, 5-ki zaribala ma?ina- novemu...

...in to zato,ker mu je ?la vodna pumpa(plasti?na). ;) Pa ni vozu kolega 180,ampak 50 po mestu.

 

 

Napisano

?isto dovolj. kazni so itak prevelike, 110 konjev je za tak avto ?isto dovolj sploh glede na to da avtu pomaga tudi navor, ki ga ima dizel veliko ve? kot 1.6 dizel. Koliko se ti bolj spla?a nabaviti dizla od bencinarja je pa seveda tvoja odlo?itev, stil vo?nje in koliko km naredi? letno in na kak?nih relacijah ponavadi. ;)

 

Syymon da te popravim.... verjetno si bil ?e malo zaspan....

 

 

Torej ?e gledamo mazdo 3 diesel govorimo o agregatu z 90 KM kar je za vsakodnevno vo?njo ?isto dovolj, osebno sem se raje odlo?il za bencinsko verzijo ki ima seveda vi?jo porabo, ampak mi je dinamika motorja pri bencinski razli?ici prevladala in kot vidi? sem se odlo?il za bencin.

 

Druga stvar je pa cena.... <_<

 

Ko sem kupoval je bila razlika med benz - diesel v na?i biv?i valuti 800 000 sit.... kar pa po hitrem izra?unu ne more? amortizirat v neki smiselni ?ivljenski dobi avta.

 

Osebno delam cca 50 k km na leto... pa mi ra?unica ?e funkcionira...

 

Skratka... odlo?itev je tvoja, in predlagam da gre? najprej na testno vo?njo z obema in se na podlagi tega odlo?i? katerega vzet...

 

 

LP David

Feel free....

Napisano

Kot je meni znano motor ostaja isti..... Ampak ne dam roke v ogenj za to.... sramezljiv

Feel free....

Napisano

David a ni facliftana 3 z 110 KM?

 

maj?ken bom OT:

ka je to facelift :D ?e en cajt opazujem va?e poste pa ne vem ka je to pa nism tut ne spra?val da neb budalo izpado :danzoman::P zdej bom pa res :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Facelift: poglej kako starejso zensko, kako ji visijo licke pa to. Ce bi sla k plasticnemu kirurgu, bi ji on dal noter vsadke, da ne bi vse viselo dol. In bi pol zgledala mlajsa. Torej je sla na facelift :)

 

A ti je jasno zdaj :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Facelift: poglej kako starejso zensko, kako ji visijo licke pa to. Ce bi sla k plasticnemu kirurgu, bi ji on dal noter vsadke, da ne bi vse viselo dol. In bi pol zgledala mlajsa. Torej je sla na facelift :)

 

A ti je jasno zdaj :P

 

Hehe Labi :hohoho: slikovita primerjava. Qwerty zdaj pa samo namesto besede ?enska vstavi avto pa dobi? re?itev uganke. Z drugimi besedami: avto, ki se na trgu prodaja nekaj let rata preve? obi?ajen (star) in z raznoraznimi tehni?nimi, predvsem pa karoserijskimi popravki ga rahlo pomladijo, da zgleda nov in se lahko prodaja ?e nekaj let predno ga zamenja popolnoma nov model.

 

V ?argonu NFS-ja je facelifting neke vrste enostaven tovarni?ki stayling.

33112_1.png

Napisano

Ja tole bi pa znal kr dobr it ?e kk?en ?ip pa res da ni mps bi pa blo ene 170 kon?kov :bravo:

 

 

Res je z veeeeeeeeeeeeeeee???????? navora ko mps!!!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ne, kot vidi? nisem bil zaspan. :P

Ne brcaj v temo. Navora ima pa MPS, 380Nm, bo dovolj za dizla, ki ima 360Nm in se ga da tudi ?ipati? :P Torque steer je pa tudi na MPSki eliminiran z LSD in elektroniko, medtem ko bi dizla veliko bolj zategovalo.

 

Je pa dobra ideja tale 2.0 dizel ?e se ga res dobi. :bravo: Bi imel. :bravo:

Napisano

Lahko dajejo LSD, lahko tudi nore gobe...toliko moci za sprednji pogon ni v nobenem primeru dobro...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hja ampak vseeno so neodvisni opisovalci z MPSko dosegali bolj?e rezltate kot s konkurenco ter jo pohvalili da za spremembo od kakeih Oplov OPC tu prakti?no ni torque steera. ;)

Sicer pa to ni tema tega topica. :blink:

Napisano

Lahko dajejo LSD, lahko tudi nore gobe...toliko moci za sprednji pogon ni v nobenem primeru dobro...

 

BMW lover :hohoho::hohoho:

 

V?asih je bil to res tabu in so govorili da je 225 konjev maksimum za prednji pogon - to fabulo je lansiral Audi, ko je predstavil A4 z motorjem 1.8T (225KM). Od takrat se je marsikaj spremenilo in tudi izbolj?ana vodila na prednjih premah in LSD-ji omogo?ajo tudi precej veliko mo? samo na prednjem pogonu.

 

Marsikdo je namre? ?e vedno prepri?an, da s premo?nim prednjim pogonom gre? samo naravnost iz ovinka, ko pritisne? gas. Seveda gre?, ?e brez ob?utka pritisne? na gas in to se ti zgodi ravno tako tudi z zadnjim pogonom. ?e je ?lovek za volanom butelj je pa? butelj in tu pogon nima neke bistvene veze. :hohoho:

 

Tudi mo?ni FWD-ji se lepo peljejo - poglej recimo WTCC, kjer je BMW komaj spredaj pred Seatom, ki je povrhu ?e diesel?!? . Tudi Chevroleti so zelo konkuren?i, slab?e pa so le Alfe. Tudi ostali Honda, Toyota in Volvo, ki niso tovarni?ke ekipe so vsi FWD in glede na to, da imajo WTCC avtomobili cca 280KM problemov s prednjim pogonom nekako ni tudi pri Leonu TDI ne, pa ?eprav ima kar 460Nm navora.

33112_1.png

Napisano

Skratka sprednji pogon sux :)

Vsi pravi avti majo pogon na pravi strani (vkljucno z mx5)

 

To je edino, kar me moti pri Alfi spider :(

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vsi pravi avti majo pogon na pravi strani (vkljucno z mx5)

 

Torej ti nima? pravega avta. :P;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Torej ti nima? pravega avta. :P;)

 

Ti in jaz tud ne. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Skratka sprednji pogon sux :)

Vsi pravi avti majo pogon na pravi strani (vkljucno z mx5)

 

 

:bravo::danzoman::ljubezen::P

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.