Skoči na vsebino

?portni filter???


Mazda323

Priporočeno sporočilo

nobenih posledic.

lepsi zvok, navor se ti bo premaknil na malo visje obrate, pil ti bo malo vec ker ga bos raje tiscal kot pa zdej ;)

jaz imam en komplet od mx3 nastavek za na debimeter + filter, ki ga prodajam.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti pa si ksiht, drugim svetujes, sam mas pa vse na originalno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot so ?e pred mano povedali - posledic na?eloma ne more biti (lahko so stranski u?inki npr. pozimi, ampak to je mo?no tudi pri drugih ma?inah). Je pa za premislit o smotrnosti tak?nega nakupa; namre? pri manj mo?nih ma?inah tudi zvok ni tako izrazit, na mo?i pa dvomim da se bo ob?utno poznalo. Seveda ?e te veseli kak?na predelava svojega avta, potem "go for it". Ne pri?akuj pa kak?nih ogromnih prirastkov mo?i ;).

user posted image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti pa si ksiht, drugim svetujes, sam mas pa vse na originalno.

ma ja!

 

zdej ker sem ga dal na original ne smem svetovat al kaj?? :D

 

ce ne bi delal veckrat na leto po 1k km na dva dni po vsej verjetnosti ne bi niti pomislil na to, da bi mel originalen avto.

 

Drugace pa mazda323: jaz sem mel sportni filter na micri 1.3l pa YavarYe X6V6 tudi, na enakem avtu in ti lahko oba poveva da je zvok dober, ne se bat.

Glede moci pa je tko kot ti je sash napisal, dejansko prirastka moci ni, tak obcutek dobis ker se ti ponavadi navor premakne na malenkost visje obrate in masina boljse diha.

 

 

Poskusi si sposodit od kakega kolega filter (zdej jih je vecina dala dol cez zimo) pa bos videl, ce ti ugaja ;)

 

 

YavarYe X6V6: midva pa se bova se pomenila, ob kaksnem pivu al dveh ;) hehe ja ja bos zacel pit alkohol :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Filter ti omogo?a, da motor v vi?ji vrtljajih, ko rabi ve? zraka, la?je zadiha, ker ima ?p.f. manj upora ko zrak vstopa... Zaradi tega nastane tudi globlji zvok, ker se spremeni pa? oblika filtra, material in na?in vstopa zraka.

 

Pozimi ga damo dol (lansko leto in predlani ga nism dal dol...) zaradi svinjarije (sol, sneg...), ki je meni konkretno letel v filter in to ni preve? dobro. Original filter je zaprt in do njega ne pride toliko svinjarije...

 

Druga?e pa ravno takole nekje pri 0-5 st. celzija avto s ?p. f res vle?e, mojmu se je ?ist trgal nad 3500rpm, pa vse do 7000.

Aja, pa motor se zaradi bolj?ega "prezra?evanja" pozimi kasneje segreje, kar tudi ni dobro za motor, ampak ne v tej meri, da bi ga bilo treba dol dat.

 

 

Sklep. ?F ma? ?ez zimo lah gor, ?e ti not ne nese svinjarije, ?e avto zmerej lepo ogreva? itd... Druga? pa raj dej navadnga, sej zdj itak ne sme? gont...

Bedak ne more bit vsak.

To je ?e prvi korak! user posted image

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za poleti pa ti svetujem, da si speljes kake cevi do filtra, ker je vroc zrak pod motornim pokrovom ni njboljsi za delovanje motorja-slabsi izkoristek...

Vroc zrak manjsa gostota = slabsa kompresija in moc.

Hladen zrak visja gostota = visja kompresija in moc.

Js sem to prizkusil na vec avtomobilih in drzi 100%

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem lani mel filter na Mazdi 323, pa je bil problem, ker ima original filter neko tipalo vgrajeno v pokrov ?katle originalnega filtra. Ko sem zamenjal je ?la ?katla seveda pre?, oziroma v mojem primeru le pokrov ... tipala pa nisem mogel nikamor 'vtaknit', zato sem ga pritrdil kar na cev, ki gre iz filtra.

 

Je pri ostalih modelih isto? Kako ste vi to re?ili?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brat je, ko je imel 323C, kr z plasticno objemko pritrdil tipalo v blizini kjer vlece zrak v filter-motor. Bistvo je da je v blizini filtra-zraka ki vstopa v filter. To je tipalo temperature. Ostali ga imamo vgrajenega drugje, v ohisju merilca pretoka zraka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Vsi senzorji ki so pritrjeni in vgrajeni na sesalno cev morajo biti VEDNO za foltrom, kakrsne koli druge kombinacije so ?kodljive in avto ne gra kot bi moral.

Moj brat je mel 323C, avto ma tako hud zvok kot Honda VTi, ?e ma? vse prav narejeno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko malo bol opi?e? to?no kam si montiral ?portni filter na 323c?Jaz sem probal tako : gumijasta cev ki gre iz sesalnega kolektorja na senzor za pretok zraka.Na drugi strani pa gre ta senzor na ?katlo za filter.Jaz sem vzel ?katlo dol pa dal gor na tej strani ?portni filter.Senzor za temperaturo pa sem tudi dal v bli?ino filtra.

 

A je imel tvoj brat narejeno enako?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se prav razumeva, potem je imel tako narejeno. Potem sva dodatno okrog filtra dala ?e meko plasti?no cev, bolj zaradi zvoka. Takrat pa se je filter za?el prav ne?love?ko(beri "zelo dober race zvok") ogla?at. Je pa verjetno odvisni kak glas ma motor od firme filtra, on je mel gor K&N filter. Takega mam tudi js na svojem Xsedos-u, samo tukaj ni nobenega glasu od filtra.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Na tem naslovu sem zasledil ,da pri ?portnem filtru mora? premostiti ?ice na diagnose priklju?ku TEN in GND :

http://www.mazda-community.de/forum/thread...8127dd41f828c95

 

 

?e ma kdo kake izku?nje s tem in ali je bolj zastopil to stvar zakaj je to sploh potrebno naj se razpi?e.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tale premostitev velja samo che nastavljash prosti tek, po nastavitvi premostitev odstranish.

 

premostitev se dela samo takrat ko nimash testerja, ki bi ga priklopil na DIAGNOSE konektor.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tale premostitev velja samo che nastavljash prosti tek, po nastavitvi premostitev odstranish.

 

premostitev se dela samo takrat ko nimash testerja, ki bi ga priklopil na DIAGNOSE konektor.

a mi lahko to mal bolj nata?no opi?e?

ker bom moral mal povi?at obrate v prostem teku

zdej so ok. 500 obr/min

 

Hvala!

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 let kasneje...

js sm nabavu ?portni filter, pa se na zvoku n? ne pozna, in sicer mam navadn fargazar, pa me zanima, ?e se da kej nardit, da bo dal kak zvok vn?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zakaj pa nisi peljal na uradni servis ? Ne recem, da te kaj takega tam ne more pricakati, ampak verjetno bi bil boljsi odnos in tudi za nadomestni avto bi se lahko zmenil kljub temu, da ti ga zavarovalnica ne krije. Pa za mazda selmar sem slisal same pohvale do sedaj.
    • Ne, v bistvu je okej. "Kokr tolk." Jaz zagotovo ne bi dal takšnega avta naprej stranki.   Ampak maska je drugačna - ima vmes luknjo. Stara je imela zadaj zaprto, da se hladilnika in cevi ni videlo čez. In pa nižje spodaj na spojlerju je luknja na vsaki strani, prej je bilo zaprto na originalu. Taki pokrovčki. Saj bo naročil je rekel, ampak se ne zanašam na to. Če ne bi opazil, mi sam tudi ne bi rekel, ker se je spet nekaj ven vlekel z izgovori. Zgoraj mi je čudno da se vidi hladilnik, ne vem če ga lahko tako perem z vapom da bo špricalo po hladilniku? Spodaj luknje pa dvomim da imajo kakšno funkcijo, samo pač izgled.   Slikam in objavim sliko.   Ja, pooblaščenec za Grawe je. Gorjak iz Celja. 4x sem šel 40 km v eno smer do njega, ker je rekel da ima masko namontirano. Pa je ni imel.  Staro je pa dol vzel. Če bi pustil gor mojo zlomljeno, bi vzel avto in se ta čas vozil z njim. Drug avto sem si sposojal od enega starša, pa od drugega, pa od soseda... žal nimam nadomestnega na polici. Potem sem mu zatežil naj mi on posodi svojega tisti čas, dokler moj ne bo zrihtan. Saj bi mu ga tankal in ga pazil. Se že skoraj zmeniva za nadomestni avto, grem po njega, pa mi reče "jutri bo tvoj, pejt zej domov s tem ko si prišel, pa jutri pridi nazaj po svojega". In sem obrnil in šel nazaj domov. In potem spet čakal na svojega, ki "bo bo bo"...  Mah, hvala lepa in se ne vidimo več. Drugič bom kar Selmarju peljal, upam da se drži dogovora in datumov. Dandanes se niti na "resno" firmo očitno ne moreš več zanesti.
    • Aja...še nekaj,kar omenja v intervjuju...zamenjava celic v baterijskih sklopih...sem tudi sam pogruntal,ko sem pri baterijah Metabo vrtalnika testiral celice po dobrih 10 letih uporabe...namesto 1,3Ah so imele še 0,9-1Ah,kar niti ni bilo tako slabo,a se je poznalo pri zmožnosti oddaje toka...so bile enostavno "zmatrane", im si stroj komot z roko zaustavil...ko pa sem zamenjal vse celice z novimi-ni šanse-ti kožo odtrga....   Enako je tudi pri abtobaterijah...ja,lahko jih "popraviš",a ne z novimi celicami,ampak z enako "zmatranimi" kot so ostale,katere so v neki meri "še OK". Seveda je to podaljševanje življenske dobe paketov dobrodošlo v stroškovnem,okoljskem itd. smislu...a ni v interesu proizvalalcev...je kot neka vgrajena obscolescenca,kar pa kaže na to,da ta tip tehnologije še daleč ni zrel za to uporabo....stara pesem.   Pa ne rečem,to sem že domneval,ker se pač tudi z to tematiko bavim...pač po potrebi...nisem pa si mislil,da je pri motorjihin  in elektroniko tako hudo...."Mercedes sa 18.000km"😯
    • Samo spodnji M.2 slot podpira samo 3.0 hitrost (chipset).
    • Ajd,sem pogledal,k sem lih imel čas😃. @Bini...se mi zdi,da boš ti kriv,če @dvorjan ne bo mogel spati...kolikokrat je bil negativno omenjen Renault oz. ZOE....Pouch-type celice za en drek,motorji z ležaji za en drek,inverterji za "živeli 1.Maj"...   Ekstremno informativen članek,a jih tip tudi malce poka z kao 10x nižji stroški vzdrževanja...in predpostavlja,da boš vsakih 3 leta naredil po 100.000km....moraš itak ves ta EV hipe vzeti orng z rezervo...     Tole je tudi zanimivo...baker...ali bo šla cena v nebo,al kaj...ne bo ga dovolj...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.