Skoči na vsebino

xsenon ?arnice


uroš76

Priporočeno sporočilo

kako ste kej zadovolni s xsenom ?arnicami,men se zdijo dolge ful dobre,sam kratke pa se mi zdi da zelo slabo svetijo,?e tvingo ma bol k ma navadne.a mislite da je kej narobe?

 

Definitivno nekaj ne ?tima-ali pa?!!!!

 

Zame ni primerjave med navadnimi in xenon kratkimi!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na to temo je ?e veliko napisanega, ta da uporabi funkcijo serach, pa bo? na?el vse in ?e ve? kot rabi?. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kako ste kej zadovolni s xsenom ?arnicami,men se zdijo dolge ful dobre,sam kratke pa se mi zdi da zelo slabo svetijo,?e tvingo ma bol k ma navadne.a mislite da je kej narobe?

 

Xenon v Mazdi 6 ni bi-xenon,se pravi,da dolge lu?i,ki tebi tako lepo svetijo,niso xenonke.

Druga?e pa ima Mazda 6 xenon projektorje Bosch E 46-iste kot BMW serija 3,pa mercedes,pa Audi TT...

Xenon ?arnice so pa D2S (najbolj?e od philipsa ali osram).?e ti ne svetijo v redu je mo?no,da ti ne dela autolivelacija lu?i,katera ti le-te samodejno nastavi po vi?ini ,glede na te?o v avtomobilu.Meni ta funkcija ni delovala in so mi xenonke svetile 5 m pred avtom v asfalt.Druga?e pa mogo?e mora? zamenjati xenon ?arnice,ker s ?asom svetijo vedno slab?e(ni ve? tako bela svetloba). ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Xenon v Mazdi 6 ni bi-xenon,se pravi,da dolge lu?i,ki tebi tako lepo svetijo,niso xenonke.

Druga?e pa ima Mazda 6 xenon projektorje Bosch E 46-iste kot BMW serija 3,pa mercedes,pa Audi TT...

Xenon ?arnice so pa D2S (najbolj?e od philipsa ali osram).?e ti ne svetijo v redu je mo?no,da ti ne dela autolivelacija lu?i,katera ti le-te samodejno nastavi po vi?ini ,glede na te?o v avtomobilu.Meni ta funkcija ni delovala in so mi xenonke svetile 5 m pred avtom v asfalt.Druga?e pa mogo?e mora? zamenjati xenon ?arnice,ker s ?asom svetijo vedno slab?e(ni ve? tako bela svetloba). ;)

 

On nima xenonk,?e. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer je Alex povedal ?e vse, lahko edino dodam, da lahko preveri? avtonivelacijo tako, da pri?ge? lu?i in ?ele nato v?ge? motor. V prvih dveh-treh sekundah se nato izvede kontrola sistema avtonivelacije. To vidi? tako, da snop svetlobe se najprej spusti in nato dvigne ter zavzame pravilen polo?aj.

 

?e se to zgodi pa ?e vedno sveti v tla ima? na vsaki lu?i ?e vijak s katerim naravna? pravilno vi?ino. ?e se ne motim mora biti padec snopa cca 1% se pravi, da na dol?ini 10m je snop svetlobe za 10cm ni?je kot pri lu?i.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer je Alex povedal ?e vse, lahko edino dodam, da lahko preveri? avtonivelacijo tako, da pri?ge? lu?i in ?ele nato v?ge? motor. V prvih dveh-treh sekundah se nato izvede kontrola sistema avtonivelacije. To vidi? tako, da snop svetlobe se najprej spusti in nato dvigne ter zavzame pravilen polo?aj.

 

?e se to zgodi pa ?e vedno sveti v tla ima? na vsaki lu?i ?e vijak s katerim naravna? pravilno vi?ino. ?e se ne motim mora biti padec snopa cca 1% se pravi, da na dol?ini 10m je snop svetlobe za 10cm ni?je kot pri lu?i.

 

No,ta vijak na vsaki lu?i je za fino regulacijo vi?ine lu?i.?e se ne dvignejo in nima? ve? garancije je pa hudi?.

?e na en na?in se lahko preveri,?e deluje avtonivelacija.To storimo tako,da damo kontakt in pri?gemo xenonke.

Nato pritisnemo z ob?utkom na blatnik ob lu?i navzdol(narahlo,da ne zvijemo blatnika ;) )in takrat se mora sli?ati motor?ek,ki se aktivira.Svoji dragi,ki je bolj tehni?nega tipa re?emo,da gleda spredaj v lu?i(ne direktno,ker so xenonke zeloooo mo?ne in direktno gledanje od blizu lahko po?koduje o?i!!).V glavnem,snop mora vedno svetiti ravno,oziroma se prilagaja vi?ini sprednjega dela avta.?e ni zvoka bzzzznn,alora je motor?ek fu?.Tako preverjajo na hitro motor?ke tudi na uradnjih servisih. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No,ta vijak na vsaki lu?i je za fino regulacijo vi?ine lu?i.?e se ne dvignejo in nima? ve? garancije je pa hudi?.

?e na en na?in se lahko preveri,?e deluje avtonivelacija.To storimo tako,da damo kontakt in pri?gemo xenonke.

Nato pritisnemo z ob?utkom na blatnik ob lu?i navzdol(narahlo,da ne zvijemo blatnika ;) )in takrat se mora sli?ati motor?ek,ki se aktivira.Svoji dragi,ki je bolj tehni?nega tipa re?emo,da gleda spredaj v lu?i(ne direktno,ker so xenonke zeloooo mo?ne in direktno gledanje od blizu lahko po?koduje o?i!!).V glavnem,snop mora vedno svetiti ravno,oziroma se prilagaja vi?ini sprednjega dela avta.?e ni zvoka bzzzznn,alora je motor?ek fu?.Tako preverjajo na hitro motor?ke tudi na uradnjih servisih. :D

 

 

ja tenks spet sm se neki nau?u, :ouje:

 

ja tenks spet sm se neki nau?u, :ouje:

 

 

sm nov na tem forumu,k sm si mazdico kupu,je res huda sam tale forum je pa tud hud,zlasti k bere? od Alexsa in bossa,kar pou?no ni kaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja tenks spet sm se neki nau?u, :ouje:

sm nov na tem forumu,k sm si mazdico kupu,je res huda sam tale forum je pa tud hud,zlasti k bere? od Alexsa in bossa,kar pou?no ni kaj.

 

No,pa ?e predstavi? lahko ta tvoj stroj z slikicami in besedo. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No,pa ?e predstavi? lahko ta tvoj stroj z slikicami in besedo. ;)

 

 

m6 combi 136 modra dizel kr lepa saj zame,kako pa se bo obna?ala bom pa vidu,l 2004, sam nima pa kljuke vle?ne. glede porabe pa ?e ne vem to?n predvidevam da bo kr 8litr?kov,pa nimam cegla na pedalu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

m6 combi 136 modra dizel kr lepa saj zame,kako pa se bo obna?ala bom pa vidu,l 2004, sam nima pa kljuke vle?ne. glede porabe pa ?e ne vem to?n predvidevam da bo kr 8litr?kov,pa nimam cegla na pedalu.

 

Ma,dobro,zakaj bi pa morala imet vle?no kluko?? :whatever:

Sej Mazda 6 pa ja ni nek delovni stroj. :D In predstavitev naredi v drugi rubriki...poi??i jo..

..in seveda-dobrodo?el med mazda?e. :bravo: .

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.