Skoči na vsebino

MEGLENKE !


KAALman

Priporočeno sporočilo

61. ?len - Uporaba lu?i na vozilu

 

 

(1) Voznik motornega vozila ali skupine vozil mora voziti v cestnem prometu s pri?ganimi lu?mi.

(2) Pono?i uporablja voznik iz prej?njega odstavka praviloma ?aromete z dolgim snopom svetlobe, ki jih mora pravo?asno zasen?iti, ko mu prihaja nasproti drugo vozilo, skupina pe?cev ali vlak, ?e vodi cesta ob ?elezni?ki progi, ali ?e je spredaj voze?e vozilo tako blizu, da bi dolgi snop svetlobe motil voznika. Ob zasen?enju ?arometov je treba prilagoditi hitrost vozila dol?ini osvetljenega dela ceste. Vo?nja samo s pozicijskimi lu?mi (lu?i za ozna?evanje vozila) v cestnem prometu ni dovoljena.

(3) Na cesti, osvetljeni s cestno razsvetljavo, ki zagotavlja dobro vidnost, in v predoru ni dovoljeno uporabljati ?arometov z dolgim snopom svetlobe.

(4) Ob zmanj?ani vidljivosti se praviloma uporablja zasen?ene ?aromete ali ?aromete za meglo (meglenke) ali kombinacijo teh lu?i. Uporaba meglenk je dovoljena le, kadar je vidljivost manj?a od 50 m. Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim vozi na majhni razdalji drugo vozilo (npr. v koloni vozil).

(5) Lu?i in odsevniki na vozilu med vo?njo ne smejo biti zakriti ali umazani.

(6) Voznik iz prvega odstavka tega ?lena mora voziti podnevi s pri?ganimi lu?mi za dnevno vo?njo. Kot lu?i za dnevno vo?njo se lahko uporabljajo tudi zasen?eni ?arometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanj?ana za najve? 25%. Lu?i za dnevno vo?njo ali zasen?eni ?arometi, ki se uporabljajo kot lu?i za dnevno vo?njo, so lahko pri?gane, ne da bi bile so?asno pri?gane pozicijske lu?i.

(7) Na vozi??u ustavljeno ali parkirano vozilo mora biti pono?i in ob zmanj?ani vidljivosti osvetljeno s pozicijskimi lu?mi. V naselju zadostuje, da je vozilo osvetljeno s pozicijskimi lu?mi na tisti strani vozila, ki je obrnjena proti sredini ceste. Ozna?itev vozila s pozicijskimi lu?mi ni potrebna na cesti, na kateri cestna razsvetljava zagotavlja dobro vidnost vozila ali ?e je vozilo ustavljeno ali parkirano na ozna?enem parkirnem prostoru.

(8) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekr?ek voznik, ki pono?i ali ob zmanj?ani vidljivosti ali v predoru ne uporabi lu?i v skladu z drugim ali tretjim odstavkom tega ?lena .

(9) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?etrtim, petim, ?estim ali sedmim odstavkom tega ?lena .

 

 

 

?e komu pomaga, dajte si tole zabit v tele va?e glave, ker ni mogo?e ve? gledat, koliko ljudi ne zna uporabljat meglenke, in ?e jim tale "malenkost" ne gre od rok, kako potem lahko upravljajo vozilo ???

 

http://www.varnostvprometu.org/index.php?n...&nPrek=luci

 

po moje, bi morali na?i vrli policisti tudi tukaj in tokrat ukrepati, IN PA UKREPATI PROTI TISTIM, KI V SLABI VILJIVOSTI SPLOH NE OZNA?IJO SEBE ALI SVOJEGA VOZILA - ve?inoma kolesarji in pe?ci (potem so pa spet vozniki krivi zaradi pretesnega prehitevanja in prehitre vo?nje ipd. ! )

 

http://www.varnostvprometu.org/index.php?n...nPrek=kolesarji

 

in tukaj jaz VAS vpra?am, zakaj se vedno kasira samo hitrost voznikov motornih vozil ? je res samo hitrost nevarna ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in tukaj jaz VAS vpra?am, zakaj se vedno kasira samo hitrost voznikov motornih vozil ? je res samo hitrost nevarna ?

 

po mojem mnenju je veliko manj nevaren tist ki se vozi po a napr 180 kot pa tisti ki se vozi 70 v megli (po ac)

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...s temle rde?im se popolnoma strinjam.Matr v LJ tole na?gejo, tako ali tako je vedno kolona, ?e tako ali tako je vse osvetljeno, mislim pacienti do amena. ps. v?eraj na obvoznici (od vi?a do rudnika), pa? res da je bila megla ampak vseeno se je dalo peljati vsaj 130 km/h in seveda, pacient s XSARO, tablice itak da KR (kranjska gora) se vozi z vsemi na?ganimi meglenkami 90 km/h po prehitevalnem, vozni pa fraj. Kljub XENONU in vo?njo totalno za ritjo (ker se mi je ?e cufat za?el) sem bil prisiljen blendati da je ?lovek dojel da se vozi po AVTOCESTI...mamicu mu, takim samo izpite pobrat, potem pa so nesre?e, folk po desni prehiteva ipd.,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnja meglenka je res fuk, ko vozi? tik za nekom in pa mu tut prbli?no ne u?teka, da bi ugasnu to zadev?no, niti pol ko mu blenda?, no pol ?e se le da ga prehitim, pa mu za moment pr?gem svojo meglenko, pol jo itak ugasnem, ampak najbr? niti ne porajta kaj sm mu ?elu dopovedat! :ne vem: <_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnja meglenka je res fuk, ko vozi? tik za nekom in pa mu tut prbli?no ne u?teka, da bi ugasnu to zadev?no, niti pol ko mu blenda?, no pol ?e se le da ga prehitim, pa mu za moment pr?gem svojo meglenko, pol jo itak ugasnem, ampak najbr? niti ne porajta kaj sm mu ?elu dopovedat! :ne vem: <_<

 

heh, ovi za tabo si pol misli, da ti samo ena ?top lu? dela ?zmeden?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"men so pa rekl, da ?e je megla moram pa obvezno tale gumbek stisnt" je bila izjava ene mojih biv?ih, ko sem ji poskusil razlo?it kako in zakaj se uporablja zadnja lu? za meglo.

 

Zdi se mi povsem utopi?no, da bi se povpre?nemu vozniku pri nas dalo razlo?it, da ?e ima pri?gane zadnje lu?i za meglo in vozi v koloni, da je potem precej ve?ja verjetnost, da se mu kdo zabije v rit, ker bo te?je opazil ?toplampe. :whatever:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je ?isto res,zato pa sem jaz eliminiral zadnjo meglenko in namesto nje mi ob zaviranju zasveti na njenem mestu ?top lu?. :P

Nekaj me zanima glede prvih meglenk,ko je ?e govora o njih.Ali je po va?em bolj?e imet bolj ?voh ?arnico noter ali pa mo?nej?o?Ker imam xenonke,se mi zdi,da meglenke svetijo slab?e od kratkih lu?i(res pa je,da je svetloba meglenk bolj usmerjena v tla in bolj razpr?ena.) :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najve? meglenk najde? pri?ganih pri frajerjih 25 and under ki vozijo honde :whatever:

 

"men so pa rekl, da ?e je megla moram pa obvezno tale gumbek stisnt" je bila izjava ene mojih biv?ih, ko sem ji poskusil razlo?it kako in zakaj se uporablja zadnja lu? za meglo.

 

Zdi se mi povsem utopi?no, da bi se povpre?nemu vozniku pri nas dalo razlo?it, da ?e ima pri?gane zadnje lu?i za meglo in vozi v koloni, da je potem precej ve?ja verjetnost, da se mu kdo zabije v rit, ker bo te?je opazil ?toplampe. :whatever:

 

mi smo se na ta ra?un ene 7 let nazaj nabil na enga golfa II... (v megli brez vsega se je vozil...) desna lu? mu ni delala, ni mel 3 ?top lu?i, megla, pa stal na casti, ni se vidlo ?miguca.... pa prletel v kluko za prikolico, seat havba pokonc, ?to?tanga v vertikalni V, lu?i po gobe, tablica mela tako lepo bunko,... :whatever:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se nebi strinjal, da samo oni....

 

mejbi ?e kak stari ?ika v cayennu al pa kak BMW, pol se pa ?e kon?a,... mi jih mamo pa smo jih sam 1x v dveh pa pol letih oz 3eh pr?gal...

 

nemci majo pa glih kontra,.... mamo enga na morju ko ma mercedes ml400 pa se ?e avtomatsko okol vozi z pozicijo pa meglenkami, ker ma mo?ne xenonke in se lahka primerjejo z dolgimi halogenkami, pa mu folk me?ika nazaj ko se pelje,... pol pa meglenke pr?ge... ka ?ele dolge po sekajo :ouje:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja v Lj sred avgusta pr 20+stopinjah,..na osvetljenih ulicah,..je res velika potreba po meglenkah,... :whatever:

 

sploh pri vidljivosti na drug konc mesta... :hohoho: bojo ?enske bolj?e videli... kaj pa ve? :D

joke :P

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....
    • Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.
    • Z veseljem! zoom zoom!  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.