Skoči na vsebino

Se nam obeta RX-8 cabrio ? :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pa sede?i, pa z zadnjimi lu?mi ?

 

namre?, zadnje lu?i na rx-8 pod tem kotom malce "stojijo" iz karoserije, pri MX-5 pa se ne vidijo... :)

 

try to compare, quisoid :)

 

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Zame je to degradacija modela - RX8 pa? po svoji zasnovi (4 vrata) tud pod razno ne sme biti kabrio. ?e ?e potem mu naj dajo drugo ime :P

33112_1.png

Napisano

kdo je pa rx-8-ki streho odrezu :blink: ka lopovi vse ne delajo :hohoho:

 

men je tko no... ja pa ne sam se bolj na ja nagiba :D

If in doubt, flat out... 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

prebral da obstajata samo dva znana primerka, eden v mazdini fabriki in sicer v galeriji, druga je pa za te ceremonije :bravo:

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Torej čez par let kupimo Z-motor, če bojo sploh imeli še kak všečen model pri Mazdi.... 
    • Seveda jih ne moreš, 40 do 45 je meja pri kater še lahko en čas držiš! 🤒 Pri 50 sigurno ne.... 🥵
    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.