Skoči na vsebino

Vijaki za alu-plati??a


jonathan2

Priporočeno sporočilo

Samo res,v ?em je fora?A da se pokromane pozimi ne po?kodujejo ali kaj? :P

 

to se tud jaz spra?ujem, ker res ne vidim fore... razen da so le?i??a v luknjah na neoriginalnih feltnah pa? druga?na :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ponavadi so razli?ni konusi kjer nalega matica na feltno... Ne vem pa kako je tukaj ker imam prvi? avto z maticami. Kakorkol, ?e je kriza bom za naslednjo zimo pa? tiste matice kupil. Originalne, kromane ki sem jih dobil na avtu so trenutno gor in ?pilajo.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Ni nobenga k to ve ali na?

 

?e se gre za "ta lepe" matice na jeklenih plati??ih,jih jaz uporabljam iste za alu in jeklena plati??a.Paziti mora? edino to,ker ko da? gor jeklena plati??a, ti ostane ve? navoja zunaj kot pri alu.In ker so "ta lepe" kromane matice zaprte,se glih za glih izzide,da jih lahko zategne?.

Kakorkoli, obvezno prej izmeri z kljunastim merilom dol?ino navoja na vijakih na avtu in potem ?e globino navoja na maticah.

Upam,da si razumel to mojo kolobocijo. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

?e se gre za "ta lepe" matice na jeklenih plati??ih,jih jaz uporabljam iste za alu in jeklena plati??a.Paziti mora? edino to,ker ko da? gor jeklena plati??a, ti ostane ve? navoja zunaj kot pri alu.In ker so "ta lepe" kromane matice zaprte,se glih za glih izzide,da jih lahko zategne?.

Kakorkoli, obvezno prej izmeri z kljunastim merilom dol?ino navoja na vijakih na avtu in potem ?e globino navoja na maticah.

Upam,da si razumel to mojo kolobocijo. :)

 

Ve?, da je jasno!

 

Ja, sej lih to je tisto: lahko se ti ne izide in se vijak zaje v matico. Zato so tiste ta "zimske" odprte. Cene pa max 50? za vseh 20. Mislim pa, da je konus isti.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve?, da je jasno!

 

Ja, sej lih to je tisto: lahko se ti ne izide in se vijak zaje v matico. Zato so tiste ta "zimske" odprte. Cene pa max 50? za vseh 20. Mislim pa, da je konus isti.

 

Ti vseeno izmeri.Meni se izzide.No,sicer imam pa "?elezne" 15-ke od Mazde 626.Mislim,da je ET 50.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.