Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Kolega je kupil mazdo 323F letnik 97 s prevo?enimi cirka 174.000 km. In ko ostro zavija v levo ali desno zaklika, kot da je nekje nekaksna zracnost. Pri normalni voznji ko se pelje ravno in levo desno, gor dol pa tega klika ni slisat. Tudi ko avto malo bolj obremenis oziroma podvozje. Ce je imel mogoce ze kdo taksne tezave in kaj naj bi to bilo? Prejsnji lastnik je rekel da so hin zgornje gume pri sprednjih amortizerjih, da so preparele in da zato, ko ostro zavijas nekak zaklika. Je to mozno?

 

Najlep?a hvala!

 

LP

Mazda Rx7 FD 1999 - imported from Japan

Honda Civic HB 1.4iS 1996 - bought in MB

Napisano

Kako mo?en pa je klik?

 

Kot da bi nekaj presko?ilo, al je "tktktktktktkt" (na hitr)?

 

Na volanu ?uti kaj?

 

Podobno sm mel jaz...sm mel lufta tam pr roki in polosovini...kok se re?e, nimam pojma.

Sm zamenjal ?raufek, pa je nehalo.

 

Lahk da je "lager"...sicer pa so dost bolj sposobni ljudlje na tem forumu, pa bo kter ?e vedu kaj je:)

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Kon?niki-seleni na rokah ali pa kon?niki na volanski letvi ali pa pri kolesih.

 

Al pa ?oferju ropatjajo kosti. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

men tko dela na homokineticnem zato ker imam poceno maseto in je zglob suh. loh je pa ze tolk obrablen. se ne vem, nism se prsu to te stopnje obnlavlanja

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

Po vsej verjetnosti homokineti?ni zglob, ?e tk tk tk tk tk tk tk tk-ata pri ostrem zavijanju levo in desno potem sta ?la oba. Pri prej?nji mazdi mi je tudi ?el eden pri cca. 180t km. Najceneje sem ga dobil v Gama centru LJ BTC, sedaj tudi na Cosmosu v ?i?ki.

Napisano

Homokineti?ni zglob ni ker vem kak se to slisi, sam en mali tk se slisi.

 

Verjetno je kaksen kocnik, bo treba avto na dvigalko dat pa mal pogledat.

 

Hvala! :bravo:

Mazda Rx7 FD 1999 - imported from Japan

Honda Civic HB 1.4iS 1996 - bought in MB

Napisano

Homokineti?ni zglob ni ker vem kak se to slisi, sam en mali tk se slisi.

 

Verjetno je kaksen kocnik, bo treba avto na dvigalko dat pa mal pogledat.

 

Hvala! :bravo:

 

Pri dvignjenem avtu bo? presneto malo videl, ker je podvozje takrat neobremnjeno, avto maora stat na telh pol pa s "pajserjem" malo proba? je je luft ali pa ti nekdo malo pogunca volan levo desni ina takoj bo? najdu napako.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Js pa mam sam eno neumesno - tebi se sli?i tisti KLIK notri v kabini(pribli?no kot zvok releja) ali se to sli?i kot bol tog zvok ki prihaja od zunaj!! (kot bi nekaj ob ?elezo nabijal) ?

 

 

Se pa zasli?i samo takrat ko cukne? avto v levo ali desno!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pozdravljeni!

 

Zvok se definitivno slisi da prihaja od podvozja in ne od kaksnega releja ali kaj podobnega. Slisi se kot kovina ob kovino, samo ko avto cuknes levo desno, se tega ne slisi, tudi ne med samo voznjo po razriti cesti, samo ko fajn obremenis sprednji levi ali desni konec, ko fajn zavijas..... nazadnje pri bremzanju in zavijanju. Sam ni homokineti?ni zglob ker bi se potem slisalo tk tk tk tk tk... tukaj pa samo en velik KLIK.

 

Nisem se uspel najti vzroka.... bom cez vikend se probal kaj. Volan tudi nima lufta, tako da ne vem kaj bi bilo..... hmmm

 

LP, Hvala

Mazda Rx7 FD 1999 - imported from Japan

Honda Civic HB 1.4iS 1996 - bought in MB

Napisano

Pozdravljeni!

 

Zvok se definitivno slisi da prihaja od podvozja in ne od kaksnega releja ali kaj podobnega. Slisi se kot kovina ob kovino, samo ko avto cuknes levo desno, se tega ne slisi, tudi ne med samo voznjo po razriti cesti, samo ko fajn obremenis sprednji levi ali desni konec, ko fajn zavijas..... nazadnje pri bremzanju in zavijanju. Sam ni homokineti?ni zglob ker bi se potem slisalo tk tk tk tk tk... tukaj pa samo en velik KLIK.

 

Nisem se uspel najti vzroka.... bom cez vikend se probal kaj. Volan tudi nima lufta, tako da ne vem kaj bi bilo..... hmmm

 

LP, Hvala

 

Kolikor ?asa bo? ugotavljal tako da se samo vozi? toliko ?asa bo?-si ?e vrgel stran, treba je pod avto in preverit, nima? mulfunkcijskega displeya, da ti napisalo "zamenjaj desni kon?nik na roki ker ima luft in ti dela klik" :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kolikor ?asa bo? ugotavljal tako da se samo vozi? toliko ?asa bo?-si ?e vrgel stran, treba je pod avto in preverit, nima? mulfunkcijskega displeya, da ti napisalo "zamenjaj desni kon?nik na roki ker ima luft in ti dela klik" :D

 

:bravo::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

:hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::bravo:

 

Vem da ne obstaja napravica, ki ti bi povedala. Kot drugo pa ni moj avto ampka od kolega, tako da lahko samo pogledam cez vikend.... mi je pa jasno da bo treba avto dvignit. Drugace ne bo slo. Sam ce je ze mel kdo kaksne taksne tezave in kaj je bilo pri njemu problem.

 

Hvala vseeno!

Mazda Rx7 FD 1999 - imported from Japan

Honda Civic HB 1.4iS 1996 - bought in MB

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.