Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Sem lastnik Mazde 6 1.8i , 120 konjev. Avto je star 4 mesece in sem prvi lastnik.Zanima me kako bi pove?al mo? na svojem avtu, brez kak?nih ve?jih posegov v motor? Torej kaj predlagate? ?portni izpuh, ?portni filter, menjava sesalnega sistema in izpu?nega kolektorja? Na koliko konjskih mo?i se da prit z tak?nimi predelavami? Ima kdo s tem kak?ne izku?nje?

 

Vesel bom vsakega odgovora, hvala in LP.

post-1528-1202573388_thumb.jpg

Napisano

Uf glede na to, da je dokaj nov avto in ?e v garanciji ti znajo kot prvo te?iti na servisu ?e bo? kaj menjal. ;)

 

Koliko se da pridobiti na tem motorju se mi niti ne sanja, ?koda ker nisi kupil turbodizla 100kW ki bi ga brez te?av ?ipal pri (ne turbo)bencinarju ?ipanje ne da kaj dosti. Da se pa naviti marsikaj samo moral bi vedeti kodo motorja in iskati po internetu kaj vse se da dobiti. Mogo?e bo o tem kaj ve? vedel Mazda MX. ;)

Napisano

Ja avto ima malenkost ve? kod 15.000 km prevo?enih pri 20.000 km me ?aka prvi servis pa se bom tam probo pozanimat sam nevrjamem da mi bodo kaj v pomo?. Pri akrapovi?u sem se ?e pozanimal da bi mi naredili celotni izpu?ni sistem tak da to je to pa ,da menjam ?e interkoler in take malenkosti. Rad bi seveda ?e bo mo?no ,da pridem tam nekje do 200 konjev. Zato pa spra?ujem vas ko morti malo bolj poznate mazdo ,?e bi se kaj dalo. Symon vseeno hvala

Napisano

hmm... za malo denarja 0 haska

 

raje premisli, dopla?aj in kupi 2.3 varianto

 

ali pa vozi to kar ma?... kolektorji, izpu?ni sistem, mogo?e odmi?ne, itd... pa si na 3-4k ?

 

to se pa ne spla?a...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pozdravljen in dobrodo?el na forum!!!

 

Tako kod je kalman napisal se bolj spla?a menjati avto in ?e ve? bo? s tem pridobil.Kajti z kolektorji filtri in izpuhom bo? pridobil okoli 20 konjov denarja bo ?lo pa ?e in ?e!!!?e bo? pa hotel, da avto kam gre bo? pa moral kar dobro pose?i v motor.Mislim pa da za kak?ne 2000? dobi? ?e turbo in tukaj so ?ele konji :D

Napisano

Ja avto ima malenkost ve? kod 15.000 km prevo?enih pri 20.000 km me ?aka prvi servis pa se bom tam probo pozanimat sam nevrjamem da mi bodo kaj v pomo?. Pri akrapovi?u sem se ?e pozanimal da bi mi naredili celotni izpu?ni sistem tak da to je to pa ,da menjam ?e interkoler in take malenkosti. Rad bi seveda ?e bo mo?no ,da pridem tam nekje do 200 konjev. Zato pa spra?ujem vas ko morti malo bolj poznate mazdo ,?e bi se kaj dalo. Symon vseeno hvala

 

od kdaj ma? pa ti intercooler brez turbine :blink::hohoho:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ja vem ,da ?e bom hoto interkoler not dat bom rabo turbino in ostle stvari ko so ?e zraven nevem no. Novega avta glih nem ?o zaj kupovat ?e je ta oky sam pa? malo bi mu rad navor in konje pove?al

to je pa to.

Napisano

Ja vem ,da ?e bom hoto interkoler not dat bom rabo turbino in ostle stvari ko so ?e zraven nevem no. Novega avta glih nem ?o zaj kupovat ?e je ta oky sam pa? malo bi mu rad navor in konje pove?al

to je pa to.

 

Ti se lepo vozi tako kot je in u?ivaj... ;)

 

 

Napisano

Ja ?e ho?e? met intercooler mor? met neki za hladit :D to je pa tist zrak ko gre skozi vro?o turbino in se more ohladit da pride tebi v sesalne kolektorje kot hladen zrak B)

 

Evo ti ?e sliko povezanega vsega skupaj (za filtom gre cev z hladnim zrakom iz intercoolerja zato sem naredil tak mosti?ek moder :P )

post-771-1202674197_thumb.jpg

If in doubt, flat out... 

Napisano

Vpra?anje samo za Querty-a. Zakaj je turbina vro?a ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vpra?anje samo za Querty-a. Zakaj je turbina vro?a ?

 

Eden mo?nih odg. - zato ker je zmontirana zraven motorja in se zato segreje :D:hohoho::hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Eden mo?nih odg. - zato ker je zmontirana zraven motorja in se zato segreje :D:hohoho::hohoho:

 

a si ti Qwerty mogo?e? :P

33112_1.png

Napisano

...se mu ze vid, da je blond

 

:hohoho::hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

zato ko grejo na eni strani izpu?ni plini nuot :ouje::hohoho: pa se tubinca segreje :P tolk pa ja vem <_<:D

lahka je tut zarad hitrosti vrtenja lopatic znotraj tubine samo je malo vrjetno :D

 

?e se motim me prosim popravte :P

If in doubt, flat out... 

Napisano

zato ko grejo na eni strani izpu?ni plini nuot :ouje::hohoho: pa se tubinca segreje :P tolk pa ja vem <_<:D

lahka je tut zarad hitrosti vrtenja lopatic znotraj tubine samo je malo vrjetno :D

 

?e se motim me prosim popravte :P

 

To je zelo pomankljivo, <_< ?e povej. Pol mi pa tole razlo?i ?e spotoma, kako se lahko segreje, ?e je hlajena z oljem, na le?ajih in z vodo v tla?nem delu ohi?ja ? :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

He he,to me spominja na ?olo! :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

To je zelo pomankljivo, <_< ?e povej. Pol mi pa tole razlo?i ?e spotoma, kako se lahko segreje, ?e je hlajena z oljem, na le?ajih in z vodo v tla?nem delu ohi?ja ? :(

 

dve kovine se stikata, toplota se vseeno proizvaja z izpu?nimi plini in segreje po?asi turbino, zato se tam na drugi strani ko je sesalna enota segreje posledi?no zrak intercooler pa ga ohladi.

 

upam da sem zadel :zvizga:

 

 

 

EDIT: Zdele pa tole gledam pa sem ?e bolj zmeden :ph34r:

 

Objavljena slika

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ma? prav :bravo: , samo nekaj si pa vseeno pozabil, zrak ki ga stisne? se segreje. Tako da tudi avti ki imajo kompressor, pri katerem ni zipu?nih plinov v bli?ini, se stisnjen zrak pravtako segreje in tudi rabijo intercooler, ni pa nujno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma? prav :bravo: , samo nekaj si pa vseeno pozabil, zrak ki ga stisne? se segreje. Tako da tudi avti ki imajo kompressor, pri katerem ni zipu?nih plinov v bli?ini, se stisnjen zrak pravtako segreje in tudi rabijo intercooler, ni pa nujno.

 

oujea :jupiii: za segrevanje zraka pa nisem vedel da je tolko pritiska not :dudek: pr dizlu vem da s pritiskom se zrak segreje in dizl pokne brez sve?ke, da se pa to pr turbinah in superch. dogaja to segrevanje zraka pa nisem vedel :ph34r:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Se bom se jaz mal vmesal: bencinarji ponavadi nimajo variabilne geometrije lopatic (turbince) glih zaradi visokih temperatur, porsche je to resil z uporabo enih hi-tec materialov tako, da tudi benz. lahko ima VGT

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se bom se jaz mal vmesal: bencinarji ponavadi nimajo variabilne geometrije lopatic (turbince) glih zaradi visokih temperatur, porsche je to resil z uporabo enih hi-tec materialov tako, da tudi benz. lahko ima VGT

 

Kdo pa je to omenjal. ?zmeden?

Druga?e ima? pa prav, samo to je je u iber detajl.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za majnlhne vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-rocaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...rocaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.