Skoči na vsebino

Gume 2008

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

MO je (kao) mercedes equipment in se takih gum izogibaj v sirokem loku

 

in zakaj se je treba takih gum izogibat (op, fp, mo itd..), so mar slabse kvalitete?? ?zmeden?

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
  • Odgovori 500
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

in zakaj se je treba takih gum izogibat (op, fp, mo itd..), so mar slabse kvalitete?? ?zmeden?

 

Ne vem tocno kje je finta ampak take gume delajo, da cim dalj zdrzijo...ampak so pol karakteristike slabse kot iste gume brez teh oznak.

 

 

evo se to sem najdel: http://www.motorevija.si/datoteke/tabela-g...02006%20225.jpg

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jst mam no svoji trojki se original bridgestone turanza, pa sem jih mislil zamenjat ker so malo glasne.

pa se nisem odlocil za menjavo, ker sem ugotovil kljub letniku 2003 guma deluje vrhunsko (3/4 profila)., kar pa za dunlop sportmax katero sem imel na laguni tezko recem.

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

Dunlop Fastresponse, Continental Premiumcontact2, Uniroyal Rallye 500, eventuelno se GoodYear Eagle F1

 

Kaj pa Pirelli P6 ?

Sem videl da je na obeh testih (adac/amzs) zelo dobra, razen ce ni amzs prepisal :)

Napisano

Kaj pa Pirelli P6 ?

Sem videl da je na obeh testih (adac/amzs) zelo dobra, razen ce ni amzs prepisal :)

 

Adac/amzs/oeamtc/tcs delajo skupaj teste

 

Pirelli P6 ne obstaja v 205/55 16

P7 pa dobis v 205/55 16 (91V) in stane cca. 80eur v Brezicah. Je dobra guma (mogoce ze malo stara in glasna). Ne bos pa falil, ce jo vzames

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

malo sarkasticno ampak po petih letih se vedno 3/4 profila? :)

 

letnik je 2004 z 27000 km!!!

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

Evo - na slu?benega Golfa so ?le gor GY Exellence. So kar tihe in po suhem dobro prijemljejo kot v glavnem vse nove letne gume. Kako se pa obnesejo v de?ju pa ?e napi?em, ko sprobam.

 

Druga?e je pa profil asimetri?en in polovica gume zgleda, kot, da bi bila narejena za formulo ena oziroma vsaj tako zgledajo tisti vzdol?ni ?lebovi.

 

Objavljena slika

33112_1.png

Napisano

Evo - na slu?benega Golfa so ?le gor GY Exellence. So kar tihe in po suhem dobro prijemljejo kot v glavnem vse nove letne gume. Kako se pa obnesejo v de?ju pa ?e napi?em, ko sprobam.

 

Druga?e je pa profil asimetri?en in polovica gume zgleda, kot, da bi bila narejena za formulo ena oziroma vsaj tako zgledajo tisti vzdol?ni ?lebovi.

 

Objavljena slika

 

Hm,jap,profil pa je res jeb..ki. :bravo: ?e dr?ijo ?e po de?ju,je skoraj "prava" guma. :D

 

 

Napisano

dans ata montoral letne gor :rispekt: pa? vozi pa na DUNLOP SP SPORT 230 :bravo:

 

P.s. labi kak?ne so te gume SP SPORT 230 ??

If in doubt, flat out... 

Napisano

dans ata montoral letne gor :rispekt: pa? vozi pa na DUNLOP SP SPORT 230 :bravo:

 

P.s. labi kak?ne so te gume SP SPORT 230 ??

 

a kakih se starejsih ni blo al kaj :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Saj ve? kako pravijo - tastaru je ?e vedno tanartabul?e ;)

33112_1.png

Napisano

ts smo z avtom kupli :D

 

no pa bodte veseli, ker niste dobili Bridgestone B390 kot sem jaz...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sej so ble na voljo neke bridgestonke pa te dunlopke

 

...va?no,da niste dobili gor kak?nih Trayalk.Pol bi bil ?ele ?ov... :P

 

 

Napisano

...va?no,da niste dobili gor kak?nih Trayalk.Pol bi bil ?ele ?ov... :P

 

:hohoho: pa no sej dunlop je kar solidna firma :ne vem:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Evo - na slu?benega Golfa so ?le gor GY Exellence. So kar tihe in po suhem dobro prijemljejo kot v glavnem vse nove letne gume. Kako se pa obnesejo v de?ju pa ?e napi?em, ko sprobam.

 

Druga?e je pa profil asimetri?en in polovica gume zgleda, kot, da bi bila narejena za formulo ena oziroma vsaj tako zgledajo tisti vzdol?ni ?lebovi.

 

Objavljena slika

 

?al se je izkazalo to?no to ?esa sem se bal - gume so izredno slabe v mokrem. Ne bom rekel ravno katastrofa samo definitivno najslab?e letne gume v de?ju kar sem jih imel. Pospe?evanje vrti v prazno, zaviranje zelo slabo, bo?na oprejemljivost je neko srednje sranje.

 

V glavnem Potenza, F1 al pa Conti jih potol?ejo do tal tako da jaz bi jih vsakemu odsvetoval. Saj ni? ne re?em, v suhem so zelo dobre brez pripomb samo tam kjer je pa najbolj pomembno pa ?al odpovejo. ?koda :(

 

 

Sicer pa tudi test je to?no to potrdil.

33112_1.png

Napisano

Ma ?e bi bila srednja ?alost bi blo ?e nekak - po ob?utku bi lahko celo rekel, da jih pri speljevanju posekajo zimske UltraGrip ?zmeden?:blink:?zmeden?:blink: ... nikol si nisem mislil, da bom kdaj kaj takega rekel. Sicer je to samo filing saj bi moral z metrom to probat ampak v direktni primerjavi so recimo Potenza svetlobna leta spredaj - pa skos sem bil zagovornik GoodYeara tako, da bom moral zdaj malo paziti z izjavami...

 

Goodyear premium razred super - - - vse ostalo pa... izogibaj se v ?irokem loku. Po?as mi je jasno zakaj Savina intensa je tako slaba guma saj delajo gumeno zmes po GY recepturi za ta razred gum.

33112_1.png

Napisano

Pa ki ti to najde???? <_<

 

:P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Pa ki ti to najde???? <_<

 

:P

 

na bmw 3ki za na?o bajto :hohoho: pa uni tamo?ni 3ki z 4 rori :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

kaj pravte pa na tele gumice MATRAC TX KU17

Objavljena slika

 

kaj vse folk zvoha na gume-direkt :D

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
    • Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf.   lp, Samo
    • Jah, v tej temi se vsi obnašate kot presrani smrkavci. Koliko boš vozil, kje boš polnil, koliko % še imaš ipd. vprašanja/dvomi/strahovi so na vsaki strani te teme, kar malo poglejte svoje objave.   Jaz se preprosto peljem in filam. To je to. Saj EV ni neka raketna znanost. Je pa znanost za vse, ki z njim nimajo opravka in si ga predstavljajo vsak po svoje. Predvsem pa že preden probajo, vedo, da to ni za njih. Kot verjetno niso bili za njih pametni telefoni, ker pravi telefoni imajo tipke, pa ravni televizorji, ki niso škatle ipd. Vse že videno in slišano.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.