Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nazadnje je en vulkanizer rekel ja, da naj bi prednje desno kolo kao melo malo lufta. Nisem potem gledal...Se pravi, ?e je to res in luft dejansko obstaja, je fu? le?aj?

 

Najverjetneje. Lahko so tudi kon?niki ali pa ... ... ... ma tisti gumijasti zlodji, ki ti dr?ijo vilico na karoserijo, mislim, so tam vmes med vijakom in vilico. Ali na karoseriji ali pa na pestu. Na karoseriji sta dve vpetji, na pestu pa eno samo. No, ?e je res kateri od teh zlodjev, se mora tudi na gumi poznat, da jo na eni strani malo bolj pobira kot na drugi. ?e pa je "samo" kolesni le?aj, je pa guma vseeno enakomerno obrabljena.

 

Tlak v gumah preveri s kljunastim merilom (?ubler po Slovensko). Zmeri? globino profila na levem robu, na sredini in na desnem robu. ?e je na robovih manj profila kot na sredini, je potrebno napumpat. ?e je na sredini manj profila kot na robovih, je potrebno spustit. ?e je na enem robu manj profila kot na drugem, je te?ava z optiko podvozja - bodisi je kateri tistih gumijastih zlodjev, ki sem jih ?e prej opisal bodisi je posledica kak?ne udarne jame ali ?esa podobnega.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • Odgovori 88
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Trenutno so original 16". Zimske so pa ene druge :)

 

pol ni to kar sem mislil... namre? pri neoriginalnih je lahko ve?ja sedinska luknja pa marsikdo pozabi, da je pol treba centrirne obro?ke uporabit.

33112_1.png

Napisano

Zanimivo. Greje se nobeno kolo ne kaj dosti. So ble pa gume totalno '?udno' napumpane. Sprednje nekje 2.5 bara, zadnja desna 2.8, zadnja leva 2.5 bara. Sem dal vse na 2.3, pa da vidmo :-)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo majster pelko pregledal zadevo, nikjer lufta v podvozju, razen desni prednji le?aj malo. Ob naslednjem servisu bo za zamenjat. Sicer pa totalno decentrirane gume. Ne vem kaki ?alabajzerji so vulkanizerji v lj...:)

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Kot ka?e je pri 160kkm po?asi tudi meni odpoveduje en od prednjih le?ajev. Sicer je zvok ?e ne mote? in komaj zaznavno sli?en ampak verjetno bo ?edalje huje.

 

A ima kdo kak?en podatek kolk je tale hec?

33112_1.png

Napisano

Kot ka?e je pri 160kkm po?asi tudi meni odpoveduje en od prednjih le?ajev. Sicer je zvok ?e ne mote? in komaj zaznavno sli?en ampak verjetno bo ?edalje huje.

 

A ima kdo kak?en podatek kolk je tale hec?

 

Na uradnem 190?.. Ce se prov spomnim..

www.trziskisladoled.si

Napisano

meni so ga menjali v garanciji ampak mi je reku da stane okoli 100 eur...to je blo lani...gama btc

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ma ni? po?akam do rednega servisa, ki je ?ez 1500km pa bom vse skup dal narest.

33112_1.png

Napisano

Mogo?e kdo ve, ?e za mazdo 3 L 2003 1.6 obstaja samo ena vrsta le?ajev za spredje kolo.

Pri nas stane le?aj cca 180 eur v tujini pa se ga dobi ceneje, nisem pa prepri?an ?e vsi pa?ejo.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Moji sprednji le?aji so za?eli prepevati pri 190.000 km. SKF set VKBA 6849 D/d=84/45 in ?=45mm sem naro?il na ebay za 105? ( 2 seta + po?tnina). Mimogrede, na uradnem Mazda servisu v Lipnici ponujajo 1 set za 115?. Od doma?ih uradnih servisov velja pohvaliti le enega, ki je bil toliko prijazen, da je obelodanil OEM #GP9A33047 za mojo M6 CD120 FL...

Zamenjava obeh, ponudba od Avtoservis ?iv?ec MB, je 70?, pod ?rto torej 175?.

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.