Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Nazadnje je en vulkanizer rekel ja, da naj bi prednje desno kolo kao melo malo lufta. Nisem potem gledal...Se pravi, ?e je to res in luft dejansko obstaja, je fu? le?aj?

 

Najverjetneje. Lahko so tudi kon?niki ali pa ... ... ... ma tisti gumijasti zlodji, ki ti dr?ijo vilico na karoserijo, mislim, so tam vmes med vijakom in vilico. Ali na karoseriji ali pa na pestu. Na karoseriji sta dve vpetji, na pestu pa eno samo. No, ?e je res kateri od teh zlodjev, se mora tudi na gumi poznat, da jo na eni strani malo bolj pobira kot na drugi. ?e pa je "samo" kolesni le?aj, je pa guma vseeno enakomerno obrabljena.

 

Tlak v gumah preveri s kljunastim merilom (?ubler po Slovensko). Zmeri? globino profila na levem robu, na sredini in na desnem robu. ?e je na robovih manj profila kot na sredini, je potrebno napumpat. ?e je na sredini manj profila kot na robovih, je potrebno spustit. ?e je na enem robu manj profila kot na drugem, je te?ava z optiko podvozja - bodisi je kateri tistih gumijastih zlodjev, ki sem jih ?e prej opisal bodisi je posledica kak?ne udarne jame ali ?esa podobnega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 88
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Trenutno so original 16". Zimske so pa ene druge :)

 

pol ni to kar sem mislil... namre? pri neoriginalnih je lahko ve?ja sedinska luknja pa marsikdo pozabi, da je pol treba centrirne obro?ke uporabit.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo majster pelko pregledal zadevo, nikjer lufta v podvozju, razen desni prednji le?aj malo. Ob naslednjem servisu bo za zamenjat. Sicer pa totalno decentrirane gume. Ne vem kaki ?alabajzerji so vulkanizerji v lj...:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Kot ka?e je pri 160kkm po?asi tudi meni odpoveduje en od prednjih le?ajev. Sicer je zvok ?e ne mote? in komaj zaznavno sli?en ampak verjetno bo ?edalje huje.

 

A ima kdo kak?en podatek kolk je tale hec?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot ka?e je pri 160kkm po?asi tudi meni odpoveduje en od prednjih le?ajev. Sicer je zvok ?e ne mote? in komaj zaznavno sli?en ampak verjetno bo ?edalje huje.

 

A ima kdo kak?en podatek kolk je tale hec?

 

Na uradnem 190?.. Ce se prov spomnim..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Moji sprednji le?aji so za?eli prepevati pri 190.000 km. SKF set VKBA 6849 D/d=84/45 in ?=45mm sem naro?il na ebay za 105? ( 2 seta + po?tnina). Mimogrede, na uradnem Mazda servisu v Lipnici ponujajo 1 set za 115?. Od doma?ih uradnih servisov velja pohvaliti le enega, ki je bil toliko prijazen, da je obelodanil OEM #GP9A33047 za mojo M6 CD120 FL...

Zamenjava obeh, ponudba od Avtoservis ?iv?ec MB, je 70?, pod ?rto torej 175?.

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.