Skoči na vsebino

Mala nesre?a

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej v kratkem sem imel namen prodati mojo 323c, ki mi je sicer zelo dobro slu?ila ve? kot 4 leta, posebno zadnje 2 leti sem samo tankal in se vozil :D OK pa tisto olje zamenjal in kar spada pa? zraven.

 

In ravno zdaj bi morala iti na redni servis in na menjavo gum, ter v iskanje novega lastnika.

In nekaj dni nazaj sem, tudi zarad svoje neumnosti butnil v robnik na kro?nem. Mokra cesta, zlizane zimske gume in seveda nekaj neprevidnosti. Upal sem, da sta samo feltna in guma fu?, ko pa sem dal gor tagrdo rezervno :P , je bilo takoj jasno da je ?e kak?na roka zvita ali nekaj podobnega, saj se ve? kot 30 na uro ne gre peljati, ker nekaj grdo ru?i in se trese :(

 

Sedaj me zanima, ali se spla?a prodati avto za recimo 500?, ker popravilo s servisom vred pride verjetno tam okoli 300?, ?e je pa kdo sam svoj mojster pa verjetno ?e kaj manj. (upam saj, da popravilo ne bi stalo dosti dra?je?).

 

Kak?en predlog zelo dobrodo?el :)

Napisano

poi??i nekoga, ki ti bo vedo povedat, kaj je narobe in koliko bo sstalo, pa takrat razmi?ljaj, kolk si mislil dobit za avto pred dogodkom... pa prekalkuliraj... saj ni tok te?ko :)

 

je pa odvisno od letnika, ohranjenosti, itd... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
:D po vsej verjetnosti je sel zglob in vilica je zvita

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Evo kon?no sem se spravil mazdico pelat na servis, menjat blo treba roko in stabilizator, ni sile.

 

Imam pa en problem, nikjer ne najdem feltne za tale avto. Se pravi 4×100 in sredinska luknja 54mm.

Vse, ki imajo pravi razmak, nimajo pravilne luknje na sredi :ne vem:

 

Ima kdo mogo?e kak?no 13 col za 323, ki je ne rabi za prodat ali pa pozna koga ki bi imel?

Napisano

?e je luknja premajhna se da podreja, ?e pa je prevelika ima? pa na voljo centrirne obro?ke.

33112_1.png

Napisano

Evo kon?no sem se spravil mazdico pelat na servis, menjat blo treba roko in stabilizator, ni sile.

 

Imam pa en problem, nikjer ne najdem feltne za tale avto. Se pravi 4×100 in sredinska luknja 54mm.

Vse, ki imajo pravi razmak, nimajo pravilne luknje na sredi :ne vem:

 

Ima kdo mogo?e kak?no 13 col za 323, ki je ne rabi za prodat ali pa pozna koga ki bi imel?

 

mam viska pridi si po njo ce se rabis

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?e je luknja premajhna se da podreja, ?e pa je prevelika ima? pa na voljo centrirne obro?ke.

 

Kar se ti?e varnosti, ni pametno ni? drejat, kar je ?e narejeno fertik. Plati??e in guma sta tvoj edini stik s podlago, ?e to odpove, odpove najmanj pol varnostnih elementov.

 

On je najbr? uni?il jeklena plati??a. V te ravno ne more? dajat centrirnih obro?kov ali pa drejat tisto tanko plast, ker jo bo? preprosto uni?il.

 

54,1 mm je dimenzija za BA ?asijo, ?e smo natan?ni. Enako imajo tudi nekatere toyote, tako da preveri tudi tam. Vsak uradni servis pa bi moral imeti to, samo cena je vpra?anje.

Pri Vulcu so prijazni in imajo enote povsod po Sloveniji. Pokli?i tja in ti naj povejo, kateri avti imajo enak premer sredinske luknje. Potem se pa ustrezno financam odlo?i? naprej.

 

Saj ne da bi se kaj pametnega delal, ampak ena stvar velja ... ?e zare?e? v cementirano ?elezo, si ga s tem tudi takoj uni?il. Lahko si sicer kake pu?e podreja?, da potem dobi? iz njih ustrezne centrirne obro?ke, pa tudi to mora imeti ustrezen konus na eni strani in seveda precizno izdelavo. Ampak pri 23 EUR na komplet centrirnih obro?kov in ustreznih matic za dolo?eno vozilo se to sploh spla?a?

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.