Skoči na vsebino

Mala nesre?a

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej v kratkem sem imel namen prodati mojo 323c, ki mi je sicer zelo dobro slu?ila ve? kot 4 leta, posebno zadnje 2 leti sem samo tankal in se vozil :D OK pa tisto olje zamenjal in kar spada pa? zraven.

 

In ravno zdaj bi morala iti na redni servis in na menjavo gum, ter v iskanje novega lastnika.

In nekaj dni nazaj sem, tudi zarad svoje neumnosti butnil v robnik na kro?nem. Mokra cesta, zlizane zimske gume in seveda nekaj neprevidnosti. Upal sem, da sta samo feltna in guma fu?, ko pa sem dal gor tagrdo rezervno :P , je bilo takoj jasno da je ?e kak?na roka zvita ali nekaj podobnega, saj se ve? kot 30 na uro ne gre peljati, ker nekaj grdo ru?i in se trese :(

 

Sedaj me zanima, ali se spla?a prodati avto za recimo 500?, ker popravilo s servisom vred pride verjetno tam okoli 300?, ?e je pa kdo sam svoj mojster pa verjetno ?e kaj manj. (upam saj, da popravilo ne bi stalo dosti dra?je?).

 

Kak?en predlog zelo dobrodo?el :)

Napisano

poi??i nekoga, ki ti bo vedo povedat, kaj je narobe in koliko bo sstalo, pa takrat razmi?ljaj, kolk si mislil dobit za avto pred dogodkom... pa prekalkuliraj... saj ni tok te?ko :)

 

je pa odvisno od letnika, ohranjenosti, itd... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
:D po vsej verjetnosti je sel zglob in vilica je zvita

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Evo kon?no sem se spravil mazdico pelat na servis, menjat blo treba roko in stabilizator, ni sile.

 

Imam pa en problem, nikjer ne najdem feltne za tale avto. Se pravi 4×100 in sredinska luknja 54mm.

Vse, ki imajo pravi razmak, nimajo pravilne luknje na sredi :ne vem:

 

Ima kdo mogo?e kak?no 13 col za 323, ki je ne rabi za prodat ali pa pozna koga ki bi imel?

Napisano

?e je luknja premajhna se da podreja, ?e pa je prevelika ima? pa na voljo centrirne obro?ke.

33112_1.png

Napisano

Evo kon?no sem se spravil mazdico pelat na servis, menjat blo treba roko in stabilizator, ni sile.

 

Imam pa en problem, nikjer ne najdem feltne za tale avto. Se pravi 4×100 in sredinska luknja 54mm.

Vse, ki imajo pravi razmak, nimajo pravilne luknje na sredi :ne vem:

 

Ima kdo mogo?e kak?no 13 col za 323, ki je ne rabi za prodat ali pa pozna koga ki bi imel?

 

mam viska pridi si po njo ce se rabis

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?e je luknja premajhna se da podreja, ?e pa je prevelika ima? pa na voljo centrirne obro?ke.

 

Kar se ti?e varnosti, ni pametno ni? drejat, kar je ?e narejeno fertik. Plati??e in guma sta tvoj edini stik s podlago, ?e to odpove, odpove najmanj pol varnostnih elementov.

 

On je najbr? uni?il jeklena plati??a. V te ravno ne more? dajat centrirnih obro?kov ali pa drejat tisto tanko plast, ker jo bo? preprosto uni?il.

 

54,1 mm je dimenzija za BA ?asijo, ?e smo natan?ni. Enako imajo tudi nekatere toyote, tako da preveri tudi tam. Vsak uradni servis pa bi moral imeti to, samo cena je vpra?anje.

Pri Vulcu so prijazni in imajo enote povsod po Sloveniji. Pokli?i tja in ti naj povejo, kateri avti imajo enak premer sredinske luknje. Potem se pa ustrezno financam odlo?i? naprej.

 

Saj ne da bi se kaj pametnega delal, ampak ena stvar velja ... ?e zare?e? v cementirano ?elezo, si ga s tem tudi takoj uni?il. Lahko si sicer kake pu?e podreja?, da potem dobi? iz njih ustrezne centrirne obro?ke, pa tudi to mora imeti ustrezen konus na eni strani in seveda precizno izdelavo. Ampak pri 23 EUR na komplet centrirnih obro?kov in ustreznih matic za dolo?eno vozilo se to sploh spla?a?

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.