Skoči na vsebino

zavorna ?eljust


Priporočeno sporočilo

Segreti diski bolj primejo kot hladni? WTF? ?zmeden?:notworth:

 

Keramika pa to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Segreti diski bolj primejo kot hladni? WTF? ?zmeden?:notworth:

 

Kaj ti ni jasno? In kateri del motorja in voznega dela avta je tak da se mu ni treba segreti da dela bolje?

 

Pa ne me narobe razumet, ne pravim da se je treba sedaj voziti pa pumpati bremze, vsekakor pa ni fajn bremze uporabljat le za tezke situacije....navsezadnje jih tudi scistis s pritiskom, na diske leti vse zivo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj ti ni jasno? In kateri del motorja in voznega dela avta je tak da se mu ni treba segreti da dela bolje?

 

Pa ne me narobe razumet, ne pravim da se je treba sedaj voziti pa pumpati bremze, vsekakor pa ni fajn bremze uporabljat le za tezke situacije....navsezadnje jih tudi scistis s pritiskom, na diske leti vse zivo...

 

Mislim,da se morajo nekatere plo??ice segret,da primejo bolje.To za diske,razen kerami?nih ?e nisem sli?al. :whatever:

Za jih ??istit pa to stori? ob prvem rahlem bremzanju.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj ti ni jasno? In kateri del motorja in voznega dela avta je tak da se mu ni treba segreti da dela bolje?

 

Pa ne me narobe razumet, ne pravim da se je treba sedaj voziti pa pumpati bremze, vsekakor pa ni fajn bremze uporabljat le za tezke situacije....navsezadnje jih tudi scistis s pritiskom, na diske leti vse zivo...

 

Oprosti, ampak druga?e kot narobe te pa res ne morem razumet ... :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse to je res, ampak brez ogretih zavor v kriticni situaciji ne prezivis, enako na ovinkasti cesti, oprema mora biti pripravljena na situacije

 

In na kak na?in to izvede? v praksi, re?mo da mora? na eni ravnici naenkrat zabremzat ?

 

 

Ups, nisem prebral druge strani sramezljiv .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri kvalitetnih diskih, se to ne zgodi kar tako.

Kter ?alabjzar ti je to reku ?

 

 

torej mazda nima kvalitetnih diskov... vsaj 6 ne.

 

mehanik na m servisu :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

torej mazda nima kvalitetnih diskov... vsaj 6 ne.

 

 

To?no tako. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako. :angry2:

 

 

Bo pa? treba EBC kupt... al pa kej. ?eprav zanimivo, ob menjavi so mi rekli, da so ful malo diskov zamenjali... zanimivo....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo pa? treba EBC kupt... al pa kej. ?eprav zanimivo, ob menjavi so mi rekli, da so ful malo diskov zamenjali... zanimivo....

 

Statisti?no gledano mogo?e res malo.Samo kaj pa je to malo?Kakor za koga.?e vsak je pri prvi generaciji imel z diski probleme in so mu jih morali menjat v garanciji-?e je imel sre?o in je imel ?e garancijo. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bolje kot EBC pa ljudje hvalijo Ferodo. ;) Original pa kolikor vidim res ne morejo biti ne vem kak?ne kvalitete, ?e imate same te?ave. :unsure:

 

Po mojem so oboji v redu.Dobra kombinacija naj bi bila Brembo gladki diski +Ferodo plo??ice. :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojem so oboji v redu.Dobra kombinacija naj bi bila Brembo gladki diski +Ferodo plo??ice. :ne vem:

 

Ja tudi ja. Predsvem za plo??ice pa vem, da vsi pravijo, da ko so ?li enkrat na Ferodo so ugotovili, da so EBC slab?e. Govorim za redstuff, greenstuff in Feodo DS2500, torej malo agresivnej?e. :blush:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

?e trese.. :D

 

Adijo pamet, Tale moja ?estka ima ?e "malce" preve? problemov.. sploh ne vem ?e se mi ?e da to rihtat.. samo mislim da ?e zrihtam zdaj ?e diske potem razen sklopke mi tako nima kaj ve? za crknat :P

 

Trese pa ob sami vo?nji, odvisno od hitrosti / frekvence osciliranja diskov, in ?uti se tresenje ob zaviranju.

 

V mislih imam menjavo zadnjih diskov -> ?e berem http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=2457&st=0

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ti diski tolk opletajo, da med vo?njo ?uti? tresenje? Kaj pa gume pa centriranje le teh? A ma? ?e letne al si ?e na zimakih?

 

Kdaj pa se je to zgodilo - ponavadi disk zvije, ?e je recimo kako hudio bremzanje recimo na AC in ravno takrat zapelje? v lu?o tako, da na hitro ohladi disk, ki ostane zvit.

 

Pri moji prej?nji ?estki je trajalo cca 40.000km, da so se za?eli tresti nato pa do 140.000km nisem imel ve? te?av.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e trese.. :D

 

Adijo pamet, Tale moja ?estka ima ?e "malce" preve? problemov.. sploh ne vem ?e se mi ?e da to rihtat.. samo mislim da ?e zrihtam zdaj ?e diske potem razen sklopke mi tako nima kaj ve? za crknat :P

 

Trese pa ob sami vo?nji, odvisno od hitrosti / frekvence osciliranja diskov, in ?uti se tresenje ob zaviranju.

 

V mislih imam menjavo zadnjih diskov -> ?e berem http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=2457&st=0

 

A si ti drejal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si ti drejal?

 

?e so mu drejali pol je pa itak logi?no, ker to je samo zelo kratkotrajna re?itev za nekaj tiso? km in ?koda vsakega truda in denarja vlagat.

 

Je pa najbolj?a re?itev kake dobre aftermarket diske kupit pa ima? mir.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drejal je servis ob menjavi zavornih ?eljusti.

 

Danes sem dal gor letne.. in zadeva se je precej umirila :blink: zgleda sem zgubil ute?i z felne.. ali pa so se razmajale ratkape.. mogo?e je po?kodba na gumi.. bom zve?er pregledal gume :blink:

 

?e si drejal vseeno pri?akuj to.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.