Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Meni se je pojavil zvok iz spredaj kot ki se sli?i kot da preklaplja neko stikalo, oziroma rele. Ko se avto ogreje preklaplja ko spusti? ali doda? plin.

Kaj bi lahko bilo ot, sumim da je nekaj povezano z alternatorjem in polnjenjem baterije.

Torej zanimam me ?e je mel kdo kaj podobnega oziroma ?e pozna problem in kaj naj jaz, preden kj neha delat. Gre za Mazdo 323 1.6 16V limo, l93

Polno hvalo za pomo?

lp

Samo

Napisano

hmm!

Te?ko je karkoli re?t na pamet!

 

Veliko la?je je to ?e sli?i? kaj dejansko se zgodi!

Pa je zvok tak kovinski kot bi ob ?asijo udarilo kaj al kako!

 

Kok pa ima? kaj jermen napet na alternatorju jkaki so nosilci motorja?

Lahko to kam udari ko pospe?i? ali spusti? gas!!!?

 

 

:ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ma po moje to ni, itak sem mel redni servis pred kratkim in jermena so bila menjana in nategovalci tudi. Sli?at je kot stikalo ki preklaplja.

Zelo bi mi pomagalalo ?e bi mel elektro shemo tega avta...?e ma kdo.

Vsekakor pa ni da bi mahansko kaj udarjalo...

hvala za odgovor

Napisano

Aha ma druga?e pa ne vem ?e bi kero stikalo blo v zvezi z alternatorjem!

Kok pa se to sli?!!

kaj se to na mestu tudi sli?i ko stiska? na gas?

Morda je kak slab stik z maso ipd. in ko spelje? se pa? kontakt zbol?a in klikne kak rele,se ti pojavlajo kaki simptomi napak morda!

si kj opazil da se kaj takega morda pri?ge ? :ne vem:

 

ma? kj morda pod armaturo kj od?ravfan pa klikne ko spele? ?

 

za kj ve? pa na pamet nebi vedu :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?udno, pa da je povezano z gasom?? hmmm....?e gre? po vrsti kaj vse se priklaplja ko je avto ogret pride? do dejstva....ventilator motorja (samo da bi ornk kliknilo ko se vklopi je ?udno), ima? morda klimo in takrat pri?gano??Pri meni se sli?i in tudi ?uti ko se vklopi.

Ena izku?nja glede ?voh alternatorja ipd. Pri meni se je v kabini sli?alo vklapljanje in izklapljanje nekega releja (tk,tk...tk,tk) ko je bil alternator ?e ?isto na koncu oz. je avto potem v parih minutah samo ugasnil. ?trom je jeba ja :whatever:

Napisano

Ma sli?i se tko komaj, kot bi bilo nekje v sovoznikov delu armature. ni da bi bilo mote?e. Dobil sem tudi namig da bi bilo mo?no da se sli?i stikalo ki vklaplja in izklaplja polnenje akumulatorja. Pri tem me je opozoril da bi zanl nehat polnit akumulator ?e bi stikalo obstalo na napa?nem mestu.

Da bi pa karkoli drugega bilo zraven pa nisem opazil, tudi nobenga efekta da bi karkoli cukal avto, avto dela prfektno.

Napisano

Ja to bi lahko bilo to...sam alternator ne crkne vsak dan...sej ne da bi ga ?e kdaj menjal sam...

Kj to pomeni da lahko po?as razmi?ljam o novem alternatorju...kolk ?asa ti je ta Tk Tk delal...

lp

 

 

Stikalo za polnjenje aku?

 

A ni tako da je v altenatorju vgrajen reglar, ki uravnava napetost s katero potem avtomatsko polni aku?

 

 

To je tko ja, kar je spet mo?no, sicer ne vem kako se reglar ogla?a..?e se, lahko pa pove?em s tem da ko ja avto mrzel se to ne ?uje, oziroma ko avto zapali?, torej je ti?ina dokler se akumulator na anpolne nazaj...

mo?no je to...

Napisano

res je ! V alrternatorju je reglar ki sklaplja pri cca 14-14,5V polnilne napetosti!

?e je fu? (lahko sveti lu?ka akom.,ti preve? polni in to opazi? v armaturi k ob gasu lu?ke mo?neje zasvetijo)

Mislim da ni stikala za to! ?e pa se motim bom pa nekaj ve? sam vedu!

sam pri avtoelektriki tega nismo nikol omenli :( :ne vem:

Regler pa ma elektroniko no3 in ga ne more? sli?at!

?e ti tudi na mestu klika ko stiska? gas pol pa? sledi zvoku in ?e je to kje pri relejih,jih enega za drugim odstranjuj da vidi? pri keremu se klikanje kon?a!

 

pol pa naprej :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hvala vsem skupaj...sicer ?e nisem ugotovil kje in kaj...se je pa nehalo ogla?at...zdaj ne vem al je to dobro ali slabo...bom ?e do enga ?tromarja pa bomo pogledal.

lp

Samo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozabil si na prostor v bolnisnicah  ... Verjetno bi se s tem povecalo tudi stevilo prometnih nesrec, ker vsak ni glih za na moped ... pri katerem je veliko vec moznosti za padec, ker je samo na dveh kolesih ... 
    • Raje ne, je bolje lajf živeti ta čas. Pa potem ne bom moral spati 😋. Same teorije zarote so okrog mene. 
    • Jaz se pa strinjam s tem in bi bil navdušen, če bi država to prepoznala kot ekološko in pomagala s kakšnimi davčnimi olajšavami. Bi bil učinek boljši kot npr. 'elektromobilnost'.   Zakaj?   Ne bi rad delal kakšne hude reklame, ampak iz prve roke vem, da Honda CB125F je v bistvu malo večji moped z 9 kW. Brez težav zmore 95 km/h, če imaš dovolj prostora, jo spraviš na 105 km/h. Kar pomeni, da je povsem zadosti za mestni in primestni promet, ni pa neki drkalnik ali dolgoprogaš. Torej, da se en (ali pa morebiti dva) človek vozi v službo in nazaj ter kdaj po manjših nakupih, je povsem zadosti velik in zadosti zmogljiv. In tudi kakšnega mulca iz šole lahko pripelješ domov... In iz prve roke vem, da pri mestni rabi ter vožnji po hribih z enim rezervoarjem (12 do 12,5 litra) naredi 700 km.    Sicer bom zdaj ugibal (in bi bil hvaležen komu, ki to zna, da izračuna in dokaže), da če vzamemo v račun vse izpuste (ne samo CO2, ampak tudi ostale pline, onesnaženo vodo, ... ...), ki nastajajo že pri proizvodnji vozila in nato med življenjsko dobo in na koncu razgradnjo, pa če vračunamo še vso energijo, ki jo porabimo za proizvodnjo in razgradnjo, je en tak močnejši moped za okolje najbolj prijazen. Poleg tega skrajšuje kolono (dva motorja sta lahko vštric in zasedeta 3 tekoče metre ceste, dva avta sta pa en za drugim in zasedeta vsaj 10 tekočih metrov ceste...), kar pomeni bolj tekoč promet.   Ja, motoristi so "na prostem" in odvisni od vremena. Ampak spodobna motoristična obleka brez težav zdrži pol ure naliva. Pol ure mestnega in primestnega prometa je pa že kar razdalja: iz Ljubljane je to Kranj, Kamnik, Višnja Gora, Turjak, Logatec, ... ... ...   En tak močnejši moped skupaj s kovčkom za čelado in spodobno motoristično obleko vključno s čelado in škornji dobiš za 4.500€. Če bi država to prepoznala kot eko-mobilnost in dala davčno olajšavo, bi zadevo dobili že za 3.500€. In če bi še na cestah uredili, da bi motoristi lahko šli mimo kolone do semaforja, bi pa že marsikoga zamikalo... Pa bi bilo za okolje precej boljše kot dvo-tonska baterijska vozila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.