Skoči na vsebino

?udni zvoki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ve kdo kaj bi lahko to bilo, ko se peljem v desno je normalno, ko pa se za?nem peljati ali pa se zelo po?asi peljem v levo pa nekej vibrira iz desne strani (sli?i se kot GRRRRRR nekej takega), pri vi?jih hitrostih je normalno vse.Sem ?e vse pogledal pa ni ni? za najti ,kaki zglobi so vsi fiksni ne more? jih niti malo premakniti da bi se poznal luft.Sem razmi?ljal da bi to bil kak zglob ali ne vem kak se to re?e tam pri menjalniku ki gre ven os za pogon.Ali bi to bilo mo?no.Je kdo ?e to kdaj menjal pa koliko ga je pri?lo $$.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

A to pri malo obrnjenem volanu ali pri skoraj do konca obrnjenem?

33112_1.png

Napisano

da nima? ti spet kaj zrahlhjjano :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sem ?el gledat na servis , pa so rekli ka je zglob, pride aftermarket okrog 20k ,original pa 86k.Tak da bom vzel aftermarket.Dela pa je za eno uro da zamenjajo je rekel.

To pa se ?uje zdaj ?e zelo fest tudi ko malo zmota? volan, samo samo ko gre? v levo, in to pri startu in ko se zelo po?asi pelje? kakih 30km/h.Bolj ko obrne? volan bolj se ?uje.Ko gre? v desno je normalno.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Men je tut ze sputil homokineticni zglob... tak kot si reku...servis okol 90 k sit, jst sm ga dobiu pr GKN Zre?e (ful bliz konjic) za 10 k sit. No zglob je biu 8 k ostalo pa je blo gospodu za uslugo. Sj poglej ce na tem aftermarketu pise gor GKN... pol je to tak to...

 

LP :P

---------------------------------------

user posted image

Napisano

BTW... to na mazdah NE CRKUJE!!! :D:D:D

 

Men je crknu sam zato ker mi je mansetna spustila...pol pa k mal peska notr pride... pa sm prepozno opazu pa je crknu zato...

 

 

ciao

---------------------------------------

user posted image

Guest BrainLess
Napisano
BTW... to na mazdah NE CRKUJE!!!

 

Men je crknu sam zato ker mi je mansetna spustila...pol pa k mal peska notr pride... pa sm prepozno opazu pa je crknu zato...

 

 

Ima prav!

 

Zglobi res ne crkavajo, ?e man?eta cela ostane (guma okrog zgloba)!

 

?e pravo?asno ugotovi? se da popravit!

Upam da nisi naredo dosti kilometrov, saj se da popravit, ?e se res nisi dosti vozil!

Probaj zamenjat man?eto pa zglob fajn z vazelinom nama?i!

 

May be you hawe luck! ;)

Napisano

zaj ?e je kaj je sem ?e naro?il novi del.

Samo zdaj ?e ho?em zamenjati man?eto moram itak polos ven vzeti, tak da ?e ne bi prenehalo ru?iti pa ?e potem enkrat vse razstaviti, tak da mislim da je bolje menjati pa ma? potem za en cajt mir, stari zglob pa za rezervo.Kaj to je na obeh straneh isti zglob?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

saj ,poznam mehanika pa bo on ?el kupit ka je bilo za ta model ve? razli?nih skozi leto.

 

Popraviti pa se vendar nebi ve? dalo ker se ?e celi mesec vozim pa to bole na hard.Zdaj pa ?e redno ru?i taka mislim ka je hin do konca.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

I ja sam ih mjenjal... man?eta je bila puknuta pa je pesek uni?tio zglob.

 

Prijatelju je pa na 323C PUKNUL zglob zato kaj je smotao volan skroz in nabil gas :rolleyes:

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Homokineti?en zglob JE na obeh straneh enak, razlika je samo v dol?ini polosi, pri vseh mazdah kot tudi pri drughih avtomobilih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Homokineti?en zglob JE na obeh straneh enak, razlika je samo v dol?ini polosi, pri vseh mazdah kot tudi pri drughih avtomobilih.

EEEEEEE.... ni res. Na moji stari Mazdi 323 BG L in D ni enak - sem sprobal in ?alostno ugotovil, da imata razli?no veliki luknji za polos :blink: . Skoraj 100% ima tako cela BG serija Mazd in verjetno tudi novej?e. Kdo bi razumel japon?eke :huh::lol:
IPB Image
Napisano

imam ?e zamenjano.Pa leva in desna stran tudi ni enaka.En zglob pa je pri?el 14k sit ,menjati pa sem moral oba.Tak da vse skupaj me je pri?lo 56k sit z delom vred in potro?nim materijalom.Dela je bilo 4 ure ,ker ni ?la ven os iz le?aja tu pri bremzah.Tako da so morali dati v stiskalnico in ?e tam so komaj ven spravili( s pritiskom 2 toni = 20kN).Dobro da nisem tega se spravil delat doma ker itak nebi mogel ven vzeti osi.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.