Skoči na vsebino

?udni zvoki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ve kdo kaj bi lahko to bilo, ko se peljem v desno je normalno, ko pa se za?nem peljati ali pa se zelo po?asi peljem v levo pa nekej vibrira iz desne strani (sli?i se kot GRRRRRR nekej takega), pri vi?jih hitrostih je normalno vse.Sem ?e vse pogledal pa ni ni? za najti ,kaki zglobi so vsi fiksni ne more? jih niti malo premakniti da bi se poznal luft.Sem razmi?ljal da bi to bil kak zglob ali ne vem kak se to re?e tam pri menjalniku ki gre ven os za pogon.Ali bi to bilo mo?no.Je kdo ?e to kdaj menjal pa koliko ga je pri?lo $$.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

A to pri malo obrnjenem volanu ali pri skoraj do konca obrnjenem?

33112_1.png

Napisano

da nima? ti spet kaj zrahlhjjano :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sem ?el gledat na servis , pa so rekli ka je zglob, pride aftermarket okrog 20k ,original pa 86k.Tak da bom vzel aftermarket.Dela pa je za eno uro da zamenjajo je rekel.

To pa se ?uje zdaj ?e zelo fest tudi ko malo zmota? volan, samo samo ko gre? v levo, in to pri startu in ko se zelo po?asi pelje? kakih 30km/h.Bolj ko obrne? volan bolj se ?uje.Ko gre? v desno je normalno.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Men je tut ze sputil homokineticni zglob... tak kot si reku...servis okol 90 k sit, jst sm ga dobiu pr GKN Zre?e (ful bliz konjic) za 10 k sit. No zglob je biu 8 k ostalo pa je blo gospodu za uslugo. Sj poglej ce na tem aftermarketu pise gor GKN... pol je to tak to...

 

LP :P

---------------------------------------

user posted image

Napisano

BTW... to na mazdah NE CRKUJE!!! :D:D:D

 

Men je crknu sam zato ker mi je mansetna spustila...pol pa k mal peska notr pride... pa sm prepozno opazu pa je crknu zato...

 

 

ciao

---------------------------------------

user posted image

Guest BrainLess
Napisano
BTW... to na mazdah NE CRKUJE!!!

 

Men je crknu sam zato ker mi je mansetna spustila...pol pa k mal peska notr pride... pa sm prepozno opazu pa je crknu zato...

 

 

Ima prav!

 

Zglobi res ne crkavajo, ?e man?eta cela ostane (guma okrog zgloba)!

 

?e pravo?asno ugotovi? se da popravit!

Upam da nisi naredo dosti kilometrov, saj se da popravit, ?e se res nisi dosti vozil!

Probaj zamenjat man?eto pa zglob fajn z vazelinom nama?i!

 

May be you hawe luck! ;)

Napisano

zaj ?e je kaj je sem ?e naro?il novi del.

Samo zdaj ?e ho?em zamenjati man?eto moram itak polos ven vzeti, tak da ?e ne bi prenehalo ru?iti pa ?e potem enkrat vse razstaviti, tak da mislim da je bolje menjati pa ma? potem za en cajt mir, stari zglob pa za rezervo.Kaj to je na obeh straneh isti zglob?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

saj ,poznam mehanika pa bo on ?el kupit ka je bilo za ta model ve? razli?nih skozi leto.

 

Popraviti pa se vendar nebi ve? dalo ker se ?e celi mesec vozim pa to bole na hard.Zdaj pa ?e redno ru?i taka mislim ka je hin do konca.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

I ja sam ih mjenjal... man?eta je bila puknuta pa je pesek uni?tio zglob.

 

Prijatelju je pa na 323C PUKNUL zglob zato kaj je smotao volan skroz in nabil gas :rolleyes:

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Homokineti?en zglob JE na obeh straneh enak, razlika je samo v dol?ini polosi, pri vseh mazdah kot tudi pri drughih avtomobilih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Homokineti?en zglob JE na obeh straneh enak, razlika je samo v dol?ini polosi, pri vseh mazdah kot tudi pri drughih avtomobilih.

EEEEEEE.... ni res. Na moji stari Mazdi 323 BG L in D ni enak - sem sprobal in ?alostno ugotovil, da imata razli?no veliki luknji za polos :blink: . Skoraj 100% ima tako cela BG serija Mazd in verjetno tudi novej?e. Kdo bi razumel japon?eke :huh::lol:
IPB Image
Napisano

imam ?e zamenjano.Pa leva in desna stran tudi ni enaka.En zglob pa je pri?el 14k sit ,menjati pa sem moral oba.Tak da vse skupaj me je pri?lo 56k sit z delom vred in potro?nim materijalom.Dela je bilo 4 ure ,ker ni ?la ven os iz le?aja tu pri bremzah.Tako da so morali dati v stiskalnico in ?e tam so komaj ven spravili( s pritiskom 2 toni = 20kN).Dobro da nisem tega se spravil delat doma ker itak nebi mogel ven vzeti osi.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.