Skoči na vsebino

?udni zvoki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ve kdo kaj bi lahko to bilo, ko se peljem v desno je normalno, ko pa se za?nem peljati ali pa se zelo po?asi peljem v levo pa nekej vibrira iz desne strani (sli?i se kot GRRRRRR nekej takega), pri vi?jih hitrostih je normalno vse.Sem ?e vse pogledal pa ni ni? za najti ,kaki zglobi so vsi fiksni ne more? jih niti malo premakniti da bi se poznal luft.Sem razmi?ljal da bi to bil kak zglob ali ne vem kak se to re?e tam pri menjalniku ki gre ven os za pogon.Ali bi to bilo mo?no.Je kdo ?e to kdaj menjal pa koliko ga je pri?lo $$.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

A to pri malo obrnjenem volanu ali pri skoraj do konca obrnjenem?

33112_1.png

Napisano

da nima? ti spet kaj zrahlhjjano :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sem ?el gledat na servis , pa so rekli ka je zglob, pride aftermarket okrog 20k ,original pa 86k.Tak da bom vzel aftermarket.Dela pa je za eno uro da zamenjajo je rekel.

To pa se ?uje zdaj ?e zelo fest tudi ko malo zmota? volan, samo samo ko gre? v levo, in to pri startu in ko se zelo po?asi pelje? kakih 30km/h.Bolj ko obrne? volan bolj se ?uje.Ko gre? v desno je normalno.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Men je tut ze sputil homokineticni zglob... tak kot si reku...servis okol 90 k sit, jst sm ga dobiu pr GKN Zre?e (ful bliz konjic) za 10 k sit. No zglob je biu 8 k ostalo pa je blo gospodu za uslugo. Sj poglej ce na tem aftermarketu pise gor GKN... pol je to tak to...

 

LP :P

---------------------------------------

user posted image

Napisano

BTW... to na mazdah NE CRKUJE!!! :D:D:D

 

Men je crknu sam zato ker mi je mansetna spustila...pol pa k mal peska notr pride... pa sm prepozno opazu pa je crknu zato...

 

 

ciao

---------------------------------------

user posted image

Guest BrainLess
Napisano
BTW... to na mazdah NE CRKUJE!!!

 

Men je crknu sam zato ker mi je mansetna spustila...pol pa k mal peska notr pride... pa sm prepozno opazu pa je crknu zato...

 

 

Ima prav!

 

Zglobi res ne crkavajo, ?e man?eta cela ostane (guma okrog zgloba)!

 

?e pravo?asno ugotovi? se da popravit!

Upam da nisi naredo dosti kilometrov, saj se da popravit, ?e se res nisi dosti vozil!

Probaj zamenjat man?eto pa zglob fajn z vazelinom nama?i!

 

May be you hawe luck! ;)

Napisano

zaj ?e je kaj je sem ?e naro?il novi del.

Samo zdaj ?e ho?em zamenjati man?eto moram itak polos ven vzeti, tak da ?e ne bi prenehalo ru?iti pa ?e potem enkrat vse razstaviti, tak da mislim da je bolje menjati pa ma? potem za en cajt mir, stari zglob pa za rezervo.Kaj to je na obeh straneh isti zglob?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

saj ,poznam mehanika pa bo on ?el kupit ka je bilo za ta model ve? razli?nih skozi leto.

 

Popraviti pa se vendar nebi ve? dalo ker se ?e celi mesec vozim pa to bole na hard.Zdaj pa ?e redno ru?i taka mislim ka je hin do konca.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

I ja sam ih mjenjal... man?eta je bila puknuta pa je pesek uni?tio zglob.

 

Prijatelju je pa na 323C PUKNUL zglob zato kaj je smotao volan skroz in nabil gas :rolleyes:

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Homokineti?en zglob JE na obeh straneh enak, razlika je samo v dol?ini polosi, pri vseh mazdah kot tudi pri drughih avtomobilih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Homokineti?en zglob JE na obeh straneh enak, razlika je samo v dol?ini polosi, pri vseh mazdah kot tudi pri drughih avtomobilih.

EEEEEEE.... ni res. Na moji stari Mazdi 323 BG L in D ni enak - sem sprobal in ?alostno ugotovil, da imata razli?no veliki luknji za polos :blink: . Skoraj 100% ima tako cela BG serija Mazd in verjetno tudi novej?e. Kdo bi razumel japon?eke :huh::lol:
IPB Image
Napisano

imam ?e zamenjano.Pa leva in desna stran tudi ni enaka.En zglob pa je pri?el 14k sit ,menjati pa sem moral oba.Tak da vse skupaj me je pri?lo 56k sit z delom vred in potro?nim materijalom.Dela je bilo 4 ure ,ker ni ?la ven os iz le?aja tu pri bremzah.Tako da so morali dati v stiskalnico in ?e tam so komaj ven spravili( s pritiskom 2 toni = 20kN).Dobro da nisem tega se spravil delat doma ker itak nebi mogel ven vzeti osi.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.