Skoči na vsebino

Problemi z Mazdo 5


Priporočeno sporočilo

No mi ugotavljamo da avto pije, oziroma ra?unalnik izjavlja porabo 10+ pri najbolj lahki nogi po mestu, kar je veliko nad mejo ki pi?e v knji?ici za mestno vo?njo. Gre se za Mazdo 5 CD 110. Obrazlo?itev iz Ljubljane je "Kupili ste si premo?en avto za po mestu". Mislijo da smo edini primer z to te?avo, ?e prej smo meli neki probleme z senzorjem zraka in avto ni potegnil, sedaj pravi ata da ne potegene kot je potegnil na za?etku,... Sedaj me pa zanima ?e je ?e kdo tak?en, oziroma pozna kdo koga tak?nega z enakim problemom...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No mi ugotavljamo da avto pije, oziroma ra?unalnik izjavlja porabo 10+ pri najbolj lahki nogi po mestu, kar je veliko nad mejo ki pi?e v knji?ici za mestno vo?njo. Gre se za Mazdo 5 CD 110. Obrazlo?itev iz Ljubljane je "Kupili ste si premo?en avto za po mestu". Mislijo da smo edini primer z to te?avo, ?e prej smo meli neki probleme z senzorjem zraka in avto ni potegnil, sedaj pravi ata da ne potegene kot je potegnil na za?etku,... Sedaj me pa zanima ?e je ?e kdo tak?en, oziroma pozna kdo koga tak?nega z enakim problemom...

 

Lahka noga in po?asno pospe?evanje je smrt za ugodno porabo. Od semaforja je treba odlo?no pospe?iti in ?imprej priti do ?eljene hitrosti potem pa v najvi?ji prestavi voziti skupaj s prometnim tokom. ?e je mo?no potem ?imbolj enakomerna vo?nja in, ?e vidi?, da se pri?ge rde?a na semaforju stopi? z gasa in zavira? z motorjem, do to?ke, ko je treba uporabiti zavoro.

 

Pa ?e nekaj ... mestna vo?nja, ki je vzeta za referenco in objavljena kot tehni?ni podatek se ponavadi bistveno razlikuje od dejanskega vo?nje, da ne govorim a se po mestu vozi? v konicah ali izven njih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probajte resetirat ECU. Meni je tudi moj enkrat pil tako da mi za 60km skuril pol tanka. POtem pa sem storil tole Masa z akumulatorja dol, pa nato dr?at bremzo en ?as, potem pa spet nazaj klemo in je bilo spet vse ok.

 

 

Samo ker avto je bil to?

 

 

Novej?i imajo eni ?e odklopi? akumulator se totalno resetira in je potrebno z testerjem ali ?em drugim orodjem nazaj usposobit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo ker avto je bil to?

Novej?i imajo eni ?e odklopi? akumulator se totalno resetira in je potrebno z testerjem ali ?em drugim orodjem nazaj usposobit.

 

Ni to (gare)Renault ?, Mazda nima teh te?av.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej Qwerty, ?isto ni? nisi napisal kak?na je ta mestna vo?nja. ?e se s hladnim motorjem vozte na kratke razdalje (do 2 km) ni ta poraba ?ist ni? presenetljiva, ker takrat tudi diesel v mestnem ciklusu kar konkretno pupca. ?e se pa vam to dogaja tudi na dalj?ih vo?njah (govorim o vo?njah in ne o stanju v kolonah al pa premikanju po pol?je) potem pa definitivno nekaj ni v redu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ko je hladen motor pravi ata da ?ere malo, ko pa se zagreje poraba drasti?no zraste, na dalj?e ture MB ali LJ poraba NIKOLI ne pade pod 8 do 9 litrov na 110 konskem dizlu :blink:

 

Pa ne glej porabe po BC-ju ker ni nikoli to?en,probaj par tankov na roke pol pa primerjaj;?e je pa tud pol poraba ?e vedno visoka, pa edino priklopit avto na diagnostiko v poobla??enem (bolj?em)Mazdinem servisu... :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ne glej porabe po BC-ju ker ni nikoli to?en,probaj par tankov na roke pol pa primerjaj;?e je pa tud pol poraba ?e vedno visoka, pa edino priklopit avto na diagnostiko v poobla??enem (bolj?em)Mazdinem servisu... :(

 

je ?e testirano, pol bilo vo?eno na agip dizlu pa n? pomagal, serviserji se nam ?e v glavo re?ijo ?e? da mamo sam mi take probleme <_< un senzor lufta so pod garancijo zrihtal in je avto bolj? potegnil sam ata pravi ''ni ve? tak ?ivc ko je bil ko smo ga dobil'' :( pravi tud da potegne ?ele ko se turbina spovne sodelovati, prej pa n?... enkrat mese?no ?e ne na dva mesca ka?e porabo pod 7 drga? pa nikol pod 9 in po mestu vedno 12+ <_<

 

 

EDIT: 333km z 33L dizla <_<

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

je ?e testirano, pol bilo vo?eno na agip dizlu pa n? pomagal, serviserji se nam ?e v glavo re?ijo ?e? da mamo sam mi take probleme <_< un senzor lufta so pod garancijo zrihtal in je avto bolj? potegnil sam ata pravi ''ni ve? tak ?ivc ko je bil ko smo ga dobil'' :( pravi tud da potegne ?ele ko se turbina spovne sodelovati, prej pa n?... enkrat mese?no ?e ne na dva mesca ka?e porabo pod 7 drga? pa nikol pod 9 in po mestu vedno 12+ <_<

EDIT: 333km z 33L dizla <_<

 

 

Probaj peljat na drugi Mazdin servis na test ( recimo v Lj),mislim, da je poraba vseeno previsoka za ta avto, treba je samo pravilno nastavit vse parametre... :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e gre samo za mestno vo?njo je problem v regenreiranju DPF filtra. Ker se zaradi narave mestne vo?nje filter nikoli ne morem "spucat", to traja v nedogled in posledi?no je poraba vi?ja.

Naj se proba enkrat malo na relacijo zapeljat, vsaj 20 min, in potem bi morala poraba pasti. Jaz imam porabo nekje okoli 7 litrov (tudi kak?en dcl manj). Je pa res, da pri regeneraciji filtra poraba naraste na 10+, vendar je filter po 15-20 min ?e ?ist in poraba pade spet na normalo.

?e je smao mestna vo?nja in non-stop regenerira, potem bi moral rasti tudi nivo olja v motorju.

Lahko pa da je res kak?na napaka na motorni elektroniki, saj glede na to, da je ogromno Mazd 5 in prej?njih ter zdaj?njih ?estic z dizelskim motorjem, in teh problemov nimajo.

 

LP,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

na?telali parametre na servisu in ka?e povpre?je okol 7l/100km :bravo::bravo:

 

mislim, da bolj kot poraba in DPF bi nas morala skrbeti nara??anje nivoja olja v motorju, zaradi neizgorelega goriva, katero ob prekinjeni regeneraciji pride v karter.

 

Vsi iz strojne stroke vemo, kako gorivo vpliva na mazalne sposobnosti olja in ?e je goriva ve? kot 20% v olju (kar se lahko zgodi do oznake 'X'), me zanima, kako bodo motorji zdr?ali 150k km in ve?.

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo

ravno sem pred nakupom mazde 5, pa kar ne morem verjet, daje sedaj z mazdo tak problem.

mazdo vozim ?e 18 let, najprej 323F potem 626 disel. poraba pri 626 ni bila nikoli ve?ja kot 5,5 :jupiii:

 

Kar pogumno z nakupom.Sej ni tako kriti?no,kot se ti zdi.Edino z PDF-jem zna? imet probleme,?e bo? vozil ve?inoma mestne vo?nje.

?e ne,se odlo?i za M6 pre-face liftano,ki teh problemov nima. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
    • Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.