Skoči na vsebino

katero olje v m6 diesel (ni DPF)


Priporočeno sporočilo

Ko sem bil na izpopolnjevanju v Belgiji so mi lepo povedali zaposleni,da prihaja vse olje v Belgijska pristani??a.

Tam jim dodajo pa? nekaj dodatkov(po specifikaciji proizvajalcev dolo?enih avtomobilov) in zapakirajo v razli?ne embala?e( po viskoznosti) in proizvajalcev.Zato je lahko enako olje pod razli?nimi znamkami in je ve? ali manj vsako dobro-seveda z pravo viskoznostjo za na? avto.

 

 

?zmeden??zmeden??zmeden??zmeden??zmeden??zmeden??zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem spra?eval za razliko med tema dvema zaradi cene (razlika 1?) ampak oznak. Klical sem pa tudi na servis in so rekli, da ni va?no kak?no da? not samo da je 5W-30! :blink: Zato sem pa? pogledal ?e kak?ne druge znamke razen dexelije...

 

Ali je dexelia res toliko bolj?a, kot recimo ta mobil 1 5w-30? Verjetno je, ker je narejena prav za mazdine motorje... bwo, nisem mehanik zato spra?ujem...

 

lp

 

?e te ?e zanima, tud jst bom naslednjo menjavo probu neki ala Mobil, Total (itak PSA koncern) 5w-30, mogo? 40, ker bo poletje.

Me ma firbec, ?e bo v ?emerkoli razlika par 1000km po menjavi (upam, da bo vsaj temp. takrat stabilna, da ne bo ?e to vplival na ob?utek).

Sicer pa vseeno mislim, da je bolje poleg specifikacije "5w-30", da ?e gleda? za polno oznako, ki je "API CF/ACEA B1 or B3, 5W-30" (je ?e kar nekaj teorije zraven).

 

lp

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e te ?e zanima, tud jst bom naslednjo menjavo probu neki ala Mobil, Total (itak PSA koncern) 5w-30, mogo? 40, ker bo poletje.

Me ma firbec, ?e bo v ?emerkoli razlika par 1000km po menjavi (upam, da bo vsaj temp. takrat stabilna, da ne bo ?e to vplival na ob?utek).

Sicer pa vseeno mislim, da je bolje poleg specifikacije "5w-30", da ?e gleda? za polno oznako, ki je "API CF/ACEA B1 or B3, 5W-30" (je ?e kar nekaj teorije zraven).

 

lp

 

Ma glede oznak sm mrzel...je pa zanimivoto, da sem dobil z dveh servisov mazde razli?ne odgovore. Sem poklical na gamo in je rekel, da ni va?no kak?na, samo da mora bit obvezno 5W30. Potem sem za foro klical ?e na autorent NG in je rekel, da dajajo not mobil 5W40! Samo tiste, ki imajo dpf dajo not 5W30. bwo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev):

 

Priporo?ljiva motorna olja:

 

BENZIN:

API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda Dexelia

API SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda Dexelia

API SL ali ACEA A3 5W-20 - - -

 

Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):

Tip motorja L8, LF: 4,3L

Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5L

Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4L

Razlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L

 

DIESEL:

API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda Dexelia

API CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda Dexelia

API CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - -

 

Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):

Vsi tipi motorjev: 5L

Razlika min - max na merilni pali?ici: 1,2L

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev):

 

Priporo?ljiva motorna olja:

 

BENZIN:

API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda Dexelia

API SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda Dexelia

API SL ali ACEA A3 5W-20 - - -

 

Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):

Tip motorja L8, LF: 4,3L

Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5L

Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4L

Razlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L

 

DIESEL:

API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda Dexelia

API CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda Dexelia

API CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - -

 

Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):

Vsi tipi motorjev: 5L

Razlika min - max na merilni pali?ici: 1,2L

 

 

Kako misli? tole zadnje ,koli?ina v motorju 5l. vsi tipi..? :blink:

Dela? na servisu ? Tam namre? vedno zara?unajo 5 litrov, pa ?eprav ga nalijejo not manj. :angry:

Oziroma toliko ,kot si vi?je napisal, da ga gre v posamezni model..

In pri njihovi ceni driskelie za liter , se to kar lepo pozna.. :angry::angry:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e enkrat preberi, gre se za DIESEL!!

In ?e tako pi?e v dokumentaciji, bo ?e dr?alo.

 

lp,

D

 

PS: Ne, nisem mehanik, ...vsaj uradni ne :P

 

 

Ah..sam za dizel vsi tipi..jah ,v?asih te?ko dojamem.. :D

Tud uredu,sem ?e pozabil kolk je ?lo v tastaro dizel olja po predpisih.

 

Res pa je ,da serviserji radi zara?unajo 5 litrov ,neglede na dejansko koli?ino v motorju.

In recimo v motor mx5 1.6 , gre cele 3,4 litra in to z filtrom,

na ra?un pa 5..po?teno ,anede.

 

Mogo?e ti, kot neuradni mehanik ,ne dela? tako.. :P

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?enkrat jaz...mi ni dalo miru teh tvojih zapovedanih 5litrov na po?ez za vse dizle... :blink:

In kon?no gledam v navodila od M6 in pi?e na strani 10-4

 

motorno olje -dizel- z filtrom : 4,1l. , brez menjave filtra: 3,9l.

 

Edini motor v katerega gre 5,0 l. olja ,z filtrom, je 2488cm3 bencinar L5 ..

Tako o tem v moji knjigi za uporabo.

 

Ti mor? met pa kako za serviserje verjetn... :whatever:

5litrov za vse... !!

Na ra?unu sevede.. jeah! :bravo:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?enkrat jaz...mi ni dalo miru teh tvojih zapovedanih 5litrov na po?ez za vse dizle... :blink:

In kon?no gledam v navodila od M6 in pi?e na strani 10-4

 

motorno olje -dizel- z filtrom : 4,1l. , brez menjave filtra: 3,9l.

 

Edini motor v katerega gre 5,0 l. olja ,z filtrom, je 2488cm3 bencinar L5 ..

Tako o tem v moji knjigi za uporabo.

 

Ti mor? met pa kako za serviserje verjetn... :whatever:

5litrov za vse... !!

Na ra?unu sevede.. jeah! :bravo:

 

Pob, zdej pa ?e mal utruja? s temlem olom, se ti ne zdi <_<

?e ma? navodila, kaj potem tolk spra?uje?? :whatever:

 

V moji servisni je tako, kot sem napisal. Prepisvat bom pa menda ?e znal. Ni mi pa znano, da bi za razli?ne trge/serije definiral razli?ne nivoje - razn pri 2. generaciji, ki je mela "DPF situacijo". Moj je letnik 2005 (1.gen), je pa res iz Italije ...?e to kej pomen, nism 100% ziher, bi blo pa hudo neverjetno :blink:

 

lp,

D

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 let kasneje...

Razmi?ljam, da bom v M6 letnik 2009 140 KM (190.000 km) nalil Mobil 1 ESP Formula (5W-30). ?e kdo naliva to noter ?

Kaj menite ?

To sm js daju v Mazdo 3 1.6 diesel pa ga ni pokurlo niti kaplje :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Poglej si pakete, kaj ti bolj ustreza.   Glede same banke je vseeno, ker država jamči do 100k€
    • V mojem kraju zapirajo mojo SKB...OTP banko. Ostale so delavska hranilnica, intessa in NLB...  Kaj izbrati med DH in intesso? 
    • Use j to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn. Mrbit zato k sm kmet an s hribu doma... Al pei zato k je pozna ura...   Ko je Orban začel postavljati ograjo, so šli vsi v luft. Pred volitvam so vsi strašili, da se Janša zgleduje po Orbanu in da bo tudi on postavil ograjo in bomo zarešetkani... Potem je Cerar začel postavljati ograjo, pa je nekako šlo skozi...  Nato je Golob začel umikati ograjo in nihče ni protestiral. Vsi pa imate toliko za povedat čez ilegalce, ki zdaj toliko lažje prehajajo mejo... In zdaj se zdi, kot da so Avstrijci in Italijani krivi za napačne odločitve naše vlade oz. za napačne odločitve Slovencev na volitvah... In zdi se, da so severni in zahodni sosedje krivi, ker nas povezujejo z Balkanom, kamor smo sami prodali paradne konje našega gospodarstva... In zdaj so oni tisti tagrdi, ki bi Schengensko mejo potegnili severno in zahodno od Slovenije in nas tako priključili k Balkanu. Da bi pa naši politiki od Hrvaške zahtevali čuvanje Schengenske meje, pa nikomur niti na misel ne pride. Da bi naši politiki Hrvatom zagrozili, da bodo spet uvedli Schengensko mejo na meji med Slovenijo in Hrvaško, pa nikomur niti na misel ne pride. Da bi pa naši politiki še podaljšali ograjo od meje z Madžarsko do Jadrana in naj imajo Hrvati ilegalce, če ne znajo čuvat Schengenske meje, pa nikomur niti na misel ne pride.   Mah, kaj, itak bo na koncu Janša kriv za vse. Kot vedno...
    • Seveda so dragi, posledično pa ravno zaradi visokih cen novih vozil, ki so napihnjene ravno zaradi forsiranja električnih, ki se z visoko ceno nikakor ne morejo uveljavit pri večjem številu kupcev....  Za enako ceno bi se pa lahko prodalo več električnih vozil le več polnilnic še rabimo in 30% večjo kapaciteto baterije in bi se mogoče izšlo..... 🤔
    • Pushing, lizing, krediti... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.