Skoči na vsebino

Mazda3 GTA - predelana na plin


Mazda3GTA

Priporočeno sporočilo

Hello,

 

v?eraj sem se le odlo?il in svojo Mazdo3 GTA (l.2005) predelal na plin. Namesto rezervnega kolesa je sedaj plin . Tankanje plina je speljano tik zraven luknje za bencin, tako da je vse zelo lepo skrito in odli?no narejeno.

 

Prvega tanka sicer ?e nisem porabil, tako da o porabi ne morem govoriti. Je pa ?lo iz Bre?ic v Lj na polno :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hello,

 

v?eraj sem se le odlo?il in svojo Mazdo3 GTA (l.2005) predelal na plin. Namesto rezervnega kolesa je sedaj plin . Tankanje plina je speljano tik zraven luknje za bencin, tako da je vse zelo lepo skrito in odli?no narejeno.

 

Prvega tanka sicer ?e nisem porabil, tako da o porabi ne morem govoriti. Je pa ?lo iz Bre?ic v Lj na polno :-)

 

:bravo: ?im ve? takih eco-tov :jupiii: naj ti var(?)no slu?i ;)

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

UUU super!

Za?eljene bi bile kake fotke in pa kasnej?e poro?ilo o porabi :D

 

:bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo:

Ali lahko mal ve? napi?e?? Kolk si dal za predelavo, kje si ga dal predelat, katera firma je?

 

Za predelavo dal 1.400 Eurov + homolagcija = 1470 ... nekaj takega. Predelal mi jo je Primoz v Bre?icah (www.avtoplin.si) .... Tartarini je pa pod pokrovom :P

 

A v petek si ga dal predelat in so ti v enem dnevu zrihtali?

 

V sredo sem ga peljal in v petek prevzel, poleg tega so mi dal ?e nadomestni avto. Laguno dizel, predelano na plin :P

 

UUU super!

Za?eljene bi bile kake fotke in pa kasnej?e poro?ilo o porabi :D

 

:bravo:

 

Fotke bodo ju3, drugache pa so mi rekli, da moram skuriti vsaj 4 plinske bombe in da mi jo kasneje pridejo zopet skalibrirati... da bo ja optimalno. Preklopi med bencinom in plinom so popolnoma neopazni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, upam, da se avtor zaveda, da plin su?i ma?ino! Zna priti do hudih komplikacij s ma?ino, ?e se potuje ve? ali manj non stop na plin. Vse skupaj s plinom je mi?ljeno, da se nakako 20-30% vseh relacij fjaka s plinom 70-80% pa na bencin.

 

Tole sm ?e nekaj bral glede presuhega delovanja na plin ampak sem bil raje tiho da se mi nebi kdo smejal ker nism bil ziher :hohoho::bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, upam, da se avtor zaveda, da plin su?i ma?ino! Zna priti do hudih komplikacij s ma?ino, ?e se potuje ve? ali manj non stop na plin. Vse skupaj s plinom je mi?ljeno, da se nakako 20-30% vseh relacij fjaka s plinom 70-80% pa na bencin.

 

?e se ne motim ima zato ima poleg rezervoar za olje in ob?asno vbrizga ?e olje da podma?e zadeve ki bi druga?e delale na suho.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, upam, da se avtor zaveda, da plin su?i ma?ino! Zna priti do hudih komplikacij s ma?ino, ?e se potuje ve? ali manj non stop na plin. Vse skupaj s plinom je mi?ljeno, da se nakako 20-30% vseh relacij fjaka s plinom 70-80% pa na bencin.

 

Ja zato pa ima zraven se kanglico kamor nalijes olje za mazanje masince. :)

Objavljena slika

love.gif

2160_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

....upam, da se avtor zaveda, da plin su?i ma?ino....Vse skupaj s plinom je mi?ljeno, da se nakako 20-30% vseh relacij fjaka s plinom 70-80% pa na bencin.

 

Te so pa mal hude...sploh tista o 20-30% <_< Ljudje imajo avte, ki so prevozili ?ez 200Kkm BP. Res je pri nekaterih Japoncih problem, ker imajo zaradi ve?je zanesljivosti klasi?no nastavljive ventile (mislim tudi Mazda 3). Tu se obvezno vstavi ?e flash lube, ki vbrizguje olje za mazanje in hlajenje ventilov (redno preverjati ? cca 0,5l na 15kkm - bolje ve? kot manj!). Pri teh motorji je potrebno na vsakoletnem bencinskem servisu tudi zahtevati '?telanje' ventilov! Pri samonastavljivih ventilih to ni potrebno (?eprav priporo?ljivo). In tako ne bo problemov…

 

P.S. Dobro je imeti tudi vsaj ¼ bencina v rezervoarju za hlajenje benz pumpe in ob?asno (4-5kkm) prevoziti en tank samo na bencin.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prva ocena je taka, ODLI?NO.

 

Ra?unalnik ka?e to?no porabo. Povpre?na poraba je bila 9l, tankal 45litrov za 30 Eurov. Pri naslednjem tanku mislim, da se mi bo poraba ustalila pri povpre?ni 7,8l / 100km. Odivsno od priganjanja na avtocestah.

 

Kaj to nekaj poslu?am / berem o su?enju ma?ine? WTF?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj to nekaj poslu?am / berem o su?enju ma?ine? WTF?!

 

Uporabi funkcijo IGNORE. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mojo CX-7 so enako fantje - Dejan - z Avtoplin.si-ja predelal :jupiii::ouje::rispekt:

 

15.000km b.p. samo kadar je na rezervi pa vrzes 260 konjev pod obrate, avto tok potegne da plin ne more potegnt pa ven vrze... :D:D

ampak to res samo ko je zadnjih 10L not.

 

PLIN JE ZAKON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S. Motor ni suh, suha je tvoja denarnica ki pla?uje bencin!!!!!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mojo CX-7 so enako fantje - Dejan - z Avtoplin.si-ja predelal :jupiii::ouje::rispekt:

 

15.000km b.p. samo kadar je na rezervi pa vrzes 260 konjev pod obrate, avto tok potegne da plin ne more potegnt pa ven vrze... :D:D

ampak to res samo ko je zadnjih 10L not.

 

PLIN JE ZAKON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S. Motor ni suh, suha je tvoja denarnica ki pla?uje bencin!!!!!!!

 

Baje da imajo plinski sistemi itaq neka maziva za bate, al valje, al kwa jest vem kaj se tm not dogaja. So mi rekl ja da so predelali dve CX-7, hudo ja. Dej k jo bos prodaju se spomni name. Full full full bi jo imel :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Kako je pa za garancijo na motor pri Mazdi? V kolikor so meni rekli, naj bi zgubil garancijo. Prav tako je tudi pri nekaterih ostalih znamkah.

 

Jaz imam namre? sedaj predelan avto na plin (sigas (sedaj g1)) in deluje odli?no. Naro?eno imam m6 2.5 GTA :) ki jo tudi nameravam predelati na plin.

 

Kar se ti?e pa ojla je pa pri meni sedaj tako, da jemlje olje iz motorja samega, se pravi na cca 10kkm dolijem kake 3 deci olja.

 

LP, S

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:D

Hello,

 

v?eraj sem se le odlo?il in svojo Mazdo3 GTA (l.2005) predelal na plin. Namesto rezervnega kolesa je sedaj plin . Tankanje plina je speljano tik zraven luknje za bencin, tako da je vse zelo lepo skrito in odli?no narejeno.

 

Prvega tanka sicer ?e nisem porabil, tako da o porabi ne morem govoriti. Je pa ?lo iz Bre?ic v Lj na polno :-)

 

Brezice - SIGAS? Tam sem jaz mojo CX-7 dal predela, dela od tistega dne ze 10.000km brez problema, opazi se le na denarnici....no pa guma ne sme po?t...:)

 

PA pazi v tank bos laho nato?il le 80% deklarirane kapacitete zaradi varnostnega ventila... :hohoho:

 

Drugac pa fantjetud to znajo priredit sam ne priporocam...

 

Kako je pa za garancijo na motor pri Mazdi? V kolikor so meni rekli, naj bi zgubil garancijo. Prav tako je tudi pri nekaterih ostalih znamkah.

 

Jaz imam namre? sedaj predelan avto na plin (sigas (sedaj g1)) in deluje odli?no. Naro?eno imam m6 2.5 GTA :) ki jo tudi nameravam predelati na plin.

 

Kar se ti?e pa ojla je pa pri meni sedaj tako, da jemlje olje iz motorja samega, se pravi na cca 10kkm dolijem kake 3 deci olja.

 

LP, S

 

Meni so rekli da ne vpliva na garancijo, le fantje morajo za svoj del odgovarjati, kar ni problem.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdor se veliko okol vozjaka, se mu absolutno izpla?a zadevo vgradit, lahko pa bi malo bolj ?e spustili ceno UNP, pa ?e ?tevilo plinskih bencinskih bi se moralo malo pove?at, trenutno je ?e precej?nja su?a! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdor se veliko okol vozjaka, se mu absolutno izpla?a zadevo vgradit, lahko pa bi malo bolj ?e spustili ceno UNP, pa ?e ?tevilo plinskih bencinskih bi se moralo malo pove?at, trenutno je ?e precej?nja su?a! <_<:P

 

Kod brata Hrvata je avtoplin mnozno razsirjen in tudi zelo poceni, poleti je bil 0,45?, in tudi delajo korak naprej s tem, namrec saloni ponujajo ze predelane avte.

 

Namesto tistih marketin?kih 1000? ali 2000? popusta ponujajo LPG makine in ljudje kupujejo, ker se jim tistih 1000? povrne v enem letu....

 

Pri nas smo se vedno PETROLenija.....ampak svaka jim ?ast sedaj je skoraj vsak Petrol z avtoplinom, v Kranju je na Laborah, na avtocesti pri Brniku, Hru?ica itd...

Se pocasi razvija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tule sem na?el seznam vseh ?rpalk za polnjenje LPG (GPL) oz. UNP na obmo?ju Evrope. ?e kdo kaj potuje po drugih dr?avah, mu utegne tole prav pridt! B)

 

http://www.gas-tankstellen.de/menu.php?language=en_US

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.