Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Men pa je ?lo v?eraj skoraj vse narobe, no danes se je glede na v?eraj situacija rahlo poslab?ala.  :hohoho:

 

Se ne sekiram preve?, ker bo ju3 ?e bistveno bolje in bom spet dobre volje.  :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pesimist pravi: "Slab?e ?e ne more biti."

Optimist pravi: "O, pa je lahko..."

 

Kam torej spada??

Obojega po malo in ob razli?nih prilo?nostih, se pa dr?im pravila, da se ne sme? samemu sebi smilit in pa vedno dr?ati glavo gor, ne glede na vse.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali pa ?e je tik pred prepadom, naj ne naredi VELIKEGA koraka naprej.  :hohoho:

 

Danes je ?e popolnoma drug nivo morale in to je to!  :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali pa ?e je tik pred prepadom, naj ne naredi VELIKEGA koraka naprej.  :hohoho:

 

Danes je ?e popolnoma drug nivo morale in to je to!  :cheers:

zmaj tako je to prvih 100 let je malo te?je pol pa gree  :) lp ale?  B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

1.8? za vlak do Ljubljane....ok ampak 3.85? za kolo??

In to stoje celo pot drzat kolo, ker vrata v prostor za kolesarje NE delajo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je pa danes precej morala padla, ko sem videl promocijski letak za svojo dejavnost, na tleh, pa raztrgan na vsaj 100 drobcenih ko??kov. O?itno se je nekdo res s strastjo lotil trganja. Mah, ko bi vsaj ljudje energijo vlagali v kaj pozitivnega. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jamr jamranju....razpakiral motor in ?el z vlakom po ?kodilaka, da ne bo mazga na to?o ?akala v LJ....Zadar jutri in ponedeljek po magistrali no go :vskalo: ....vse mo?ne vetrovne pu??ice v napovedi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cela ulica nori!

 

No, pravzaprav samo na?a hi?a...

 

Pravzaprav samo otroci...

 

V presledkih po dva dni dobili norice eden za drugim...

Sem poročena že petnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mojster ne se dat... :) par dni pa bo bolj?e.. :prstgor: lp ale? :D

Saj ja ?e cajt, ker zadnja 2 mesca nisem bil za nikamor, zmaj mj je pri?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, se strinjam.  :hohoho:

 

Mene so pa dans verjetno rahlo okrog prinesli in sicer sem ?el v centru Kamnika natisnit z USB 1 list A4 format (kratek dopis, ?rnobeli tisk), pa je bil ra?un 0,55?. Kar se mi zdi res kvalitetno zasoljena cena, ampak sem bil tiho. Nenavadno, bi pri?akoval da je max. 10 do 15 centov, kajti ?e 55 centov pretvorimo v nekdanje SIT, je to preko 130SIT, kar te pa dobesedno na rit vr?e za klin?ev tisk A4 ?rnobel 1 list in 1 izvod.  :rolleyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Adijo trampolin, tretjina ograje, dokaj nov tv, graficna v pcu, indukcijska plosca in ene mal razsvetljave....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Adijo trampolin, tretjina ograje, dokaj nov tv, graficna v pcu, indukcijska plosca in ene mal razsvetljave....

 

 

OK... za trampolin pa tretjino ograje mi je jasno... pri nas je tudi bilo sinoci grdo (sunki vetra, dez padal vodoravno,...) ... za TV, graficno in ostalo pa mi ni jasno? Prenapetost oz. strela?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ups :)

A ma? zavarovano vrjetno ?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.