Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e dvakrat sem opazil na moji M6, ko sem startal hladen motor, da mi je vse ?tevce "zabilo" potem pa so se vrnili v osnoven polo?aj.

 

Ima kdo idejo kaj je narobe oz. kaj bi naj to pomenlo?

Napisano
  je PeGo napisal:

?e dvakrat sem opazil na moji M6, ko sem startal hladen motor, da mi je vse ?tevce "zabilo" potem pa so se vrnili v osnoven polo?aj.

 

Ima kdo idejo kaj je narobe oz. kaj bi naj to pomenlo?

 

 

:D akumulator je ?e bol pr koncu :D

banner1ydl6.jpg
Napisano
  je RoKo napisal:

Jap, kar nabavi novega,da ne bo? neko hladno jutro preklinjal... :whatever:

 

 

hvala, verjetno bo res to, ker ga je ?e malo utrujalo

Napisano

Jaz sem imel tak "?ov" pred nekaj tedni.Kupil sem 100 Ah akumulator.Sedaj mu samo klju? poka?em in ?e v?ge. :bravo:

 

Pri nakupu akumulatorja pazi na velikost le-tega,ker je malo bolj specifi?nih mer(iste mere kot za traktorje ;) ).Izmeri ga in naj ti dajo enako velikost.Najbolje je,da gre? na kak Mazda servis in ga kupi? tam.Jaz sem vzel Bannerjevega tam.

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Jaz sem imel tak "?ov" pred nekaj tedni.Kupil sem 100 Ah akumulator.Sedaj mu samo klju? poka?em in ?e v?ge. :bravo:

 

Pri nakupu akumulatorja pazi na velikost le-tega,ker je malo bolj specifi?nih mer(iste mere kot za traktorje ;) ).Izmeri ga in naj ti dajo enako velikost.Najbolje je,da gre? na kak Mazda servis in ga kupi? tam.Jaz sem vzel Bannerjevega tam.

 

 

Nov akumulator rabi?.. vpra?aj na mukah izku?ene.. :D

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano
  je jernic napisal:

Nov akumulator rabi?.. vpra?aj na mukah izku?ene.. :D

 

Jap.Vedno crkne,ko se ti kam mudi ali pa ima? gu?vo.Meni je "cedil",ko sem ?el iz slu?be pri 20 °C. :ne vem:

Niti mraza ?e ni bilo.Zdr?ala pa mi je originalna okoli 4 leta.

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Jap.Vedno crkne,ko se ti kam mudi ali pa ima? gu?vo.Meni je "cedil",ko sem ?el iz slu?be pri 20 °C. :ne vem:

Niti mraza ?e ni bilo.Zdr?ala pa mi je originalna okoli 4 leta.

 

 

Akumultor menjan:) Mi je pa danes spet xenonka crknila. Ja pa res nimam sre?e s temi lu?mi. :( A bi lahko bila celo kaka povezava z akumulatorjem. Ko sem avto v?gal je malo ?mrkala (prej ni?). Sem ugasnil lu?i in ponovno pri?gal in glej : spet tema

 

Akumulator pa je bil zamenjan za tem.

Napisano

Crknil ti je balast, sem ?e popravljal to na 6ki. Niso krive ?arnice ampak njihova elektronika, samo sem na?el relativno poceni in zanesljivo re?itev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Crknil ti je balast, sem ?e popravljal to na 6ki. Niso krive ?arnice ampak njihova elektronika, samo sem na?el relativno poceni in zanesljivo re?itev.

 

pred 2 mesecema so bili balasti ?e ok. Sem jih med seboj zamenjal in je bilo stanje enako. Kak?na pa je poceni in zanesljiva re?itev, razen da dam rabljen balast not?
Napisano
  je PeGo napisal:

pred 2 mesecema so bili balasti ?e ok. Sem jih med seboj zamenjal in je bilo stanje enako. Kak?na pa je poceni in zanesljiva re?itev, razen da dam rabljen balast not?

 

Original balast ima v?igalni del lo?en od balasta, tega pa se ne da zamenjat, tako da si ti zamenjal elektronike (balast in avtomatska nastavitev vi?ine je v tisti ?katlici)in balaste brez v?igalnikov( je vgrajen v ?aromet pod parabolo za kratke-zasen?ene lu?i), v katerih je tvoj problem.

Predelava na drug balast, cca 2 ure dela, s tem da vse ostalo ostane tako kot je, tudi nastavitev vi?ine. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Original balast ima v?igalni del lo?en od balasta, tega pa se ne da zamenjat, tako da si ti zamenjal elektronike (balast in avtomatska nastavitev vi?ine je v tisti ?katlici)in balaste brez v?igalnikov( je vgrajen v ?aromet pod parabolo za kratke-zasen?ene lu?i), v katerih je tvoj problem.

Predelava na drug balast, cca 2 ure dela, s tem da vse ostalo ostane tako kot je, tudi nastavitev vi?ine. :bravo:

 

 

Prvo smo menjali celo lu?, ker naj bi crknil v?igalni del. Potem sem dal novo ?arnico, ker je stara crknila. no po treh mesecih je crknila tudi nova. Sem prvo mislil, da je kriv balast. Smo stestirali balaste in ugotovili, da je ?arnica. Nato zamenjal ?arnico z novo, sedaj po dveh mesecih pa lu? spet ne sveti. Zdaj se niti ne pri?ge, prej je utripala.

 

No zdaj mi pa povej kaj bi lahko bilo.:) Piz... zaradi te lu?i bom zamenjal avto, ker ni konca in deli tudi niso poceni. ?e dobro, da se da kaj neoriginalnega dobit, druga?e bi vse skupaj stalo ve? kot 10% avta.:(

Napisano
  je PeGo napisal:

Prvo smo menjali celo lu?, ker naj bi crknil v?igalni del. Potem sem dal novo ?arnico, ker je stara crknila. no po treh mesecih je crknila tudi nova. Sem prvo mislil, da je kriv balast. Smo stestirali balaste in ugotovili, da je ?arnica. Nato zamenjal ?arnico z novo, sedaj po dveh mesecih pa lu? spet ne sveti. Zdaj se niti ne pri?ge, prej je utripala.

 

No zdaj mi pa povej kaj bi lahko bilo.:) Piz... zaradi te lu?i bom zamenjal avto, ker ni konca in deli tudi niso poceni. ?e dobro, da se da kaj neoriginalnega dobit, druga?e bi vse skupaj stalo ve? kot 10% avta.:(

 

Kaj pa ?e samo izdelovalca(firmo) ?arnice zamenja? ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mah s temi lu?mi so res problemi.Jaz,ki nimam ksenona not mi pa regulacija za lu?i ne dela in pravijo na servisu,da je elektronika crknla ter da je potrebno zamenjati lu?i ?zmeden? .

Napisano

O akumulatorjih je ?e bila beseda kako vplivajo na ?tevce in ?e kaj.

Sedaj malo naklapam, ali ni mogo?e tudi za crkavanje lu?i vzrok akumulator. Elektronske naprave so zelo ob?utljive na padec napetosti. Preizkusil na lastni ko?i. Pre kratkim sem imel "elektronske" te?ave. Kar naenkrat se klju?avnica ni "razumela" s klju?em, ?tevci se ob?asno niso "zbudili" ena lu? (xenon) je "namigovala". Bil sem tako jezen, da sem se odlo?il zamenjati znamko. Potem je akumulator zadela "kap". Ker je prostor precej omejen po vi?ini sem izbral akumulator z velikim zagonskim tokom 611A in nekoliko manj Ah (-10), ki je ni?ji od "normalnih". Stvari se niso ni? spremenile. ?e je avto stal tri dni, ni v?gal in podobne re?i. Potem sem reklamiral akumulator in z serviserjem sva "zrinla" noter ta pravi 75 Ah akumulator in, kot bi prerezal so se vse te?ave nehale.

Nekaj sem sli?al, da se ?e proizvajalci avtomobilov dogovarjajo, da bi se napetost novih generacij avtomobilov pove?ala na 32V, kar naj bi prispevalo k manj?im te?avam z elektroniko.

 

Torej ni? ne zatrjujem, samo domnevam, da je pri teh crkavanjih botra napetost pri zagonu motorja, oziroma pri zaustavljanju.

 

Ali to res vpliva tudi na xenonke, pa je vpra?anje???

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Se tudi jaz strinjam s to teorijo...

Na stari 6ki sem imel te?ave s ?ipo..( again ?ipe.. <_< ) po pulznem zapiranju se je odmikala nazaj.

Sem ?e te?il na servisu, so hotel kar motor?ek menjat, pa se nisem strinjal.

Po zamenjavi akumulatorja pa je ta napaka ?ude?no prenehala...

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Jaz bi ?el tudi po poti Siriusove teorije - najprej bi zamenjal akumolator in nato ?e ?arnico potem bi pa videl kaj se bo dogajalo.

33112_1.png

Napisano
  je kowkele napisal:

Tudi mene je crknila regulacija za lu?i(navadne) :blink:

 

Poznamo take z istimi problemi. <_<

 

Druga?e pa mislim da akumulator NE igra neke velike vloge ko je motor v?gan, ?e pa ?e pa je problem v alternatorju. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Vem. Tudi jaz trpim v taki vožnji.   So bli določeni razlogi, da nisem smel hitro čez ovinke.....
    • Saj,glede na to,da Mazda skoz nekaj "sraufa" na svojih avtih in optimira...vsako leto nova nastavitev zmetenja,sedežev itd...vsaj pri stari CX-5 je bilo tako....zna biti,da bodo hitro spremenili🙄. Bi bil vesel,če bi tipke,gumbi itd. ostali.   Je sicer res,da jih tako ceneje stane...a redundanca je zmeraj dobra...če dela seveda. Z službe (lokomotive in potniške garniture) pa imam izkušnje,da tudi redundanca ne dela zmeraj,kot bi morala.... Težka bo🥺
    • Tut jaz se pridružujem temu. Petrolov app je zakon iz tega naslova, da poskeniraš QR pri ročki, tankaš in se direktno odpelješ. Potem pa še gledaš v špeglu zmedeno mamco za tabo, ki ne upa tankat, ker nisi šel not plačat 😄 Kar se pa samih ugodnosti tiče, pa točke porabiš potem za popuste na Petrolu ali njihovi spletni. Sem vzel moji nek sesalc 100€ cenej zato. Dobivaš tut razne gratis kave, malice, pranja vozila... Itak tankam kurilca 1500-2000l letno in se mi teh točk nabere kot listja, potem pa še od goriva. Ampak to, da ne rabim notr hodit v vrsto stat je glavni razlog, da mam app. 👌
    • Evo to je to kar sem hotel vedet.... 😁🫣😊😉
    • Enaka pot včeraj poraba 4,4 🤣ampak vožnja po omejitvah je muka.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.