Skoči na vsebino

Mazda 9

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

The Mazda 929 from the ’90s was a rear-wheel-drive subject occurrence that was finally defeated because of its powerful toll attach and Americans’ love with the SUV. Times hit denaturized and bounteous cars are modify again, with meet most everybody on the mart substance a super sedan. Mazda, however, is an manifest exception. The artists over at CGI Automotive definite to intercommunicate discover a forthcoming Mazda9 meet for fun, and patch it looks a taste awkward, the coverall intent is pretty solid.

 

Out front, the chromatic performance holds genuine to the organisation of the upcoming Mazda6, but Audi-like adornment has been additional to the headlamps and the modify expose dams countenance battleful and sporty. The bulging rotate arches take from the Mazda6 and RX-8, and the roof-line is narrow to provide it the four-door coupe look. The digit abstract that would hit to modify is the hatchback, which strength be OK on small Mazdas, but is plain for a super flagship sedan. Would we aforementioned to wager a Mazda9 flagship sedan? Hell yes, the more Zoom Zoom the better. But it would hit to be more characteristic and inferior hatch-like, or it’d undergo the aforementioned ordain as the 929 of eld absent by.

 

Vir: watchcars.com

post-1139-1223594359_thumb.jpg

Napisano

Lepa, ?eprav z izrazito zni?anim zadkom... Od prvih vrat nazaj me zelo na hitro spominja na C6 :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Lepa, ?eprav z izrazito zni?anim zadkom... Od prvih vrat nazaj me zelo na hitro spominja na C6 :)

 

Ja ali pa na podalj?ano 911. :bravo:

:jupiii: Tole bo dostojen naslednik Xedos 9 ali pa Mazde 929. :P:bravo:

Napisano

Ej...svetovna je. :rispekt:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

A pol sem edini, ki mu ni v?e? :(

 

Tole je en bolj povpre?en photoshop, kjer so vzeli nekaj delov od Accorda (maska), Audija (re?e pod lu?mi), Mazde 6 (loki nad prvimi blatniki). OK, do tukaj je ?e nekak potem pa pride drugi del strehe - kaj je to? :blink:

 

Poglejte zadnja vrata - katastrofa, kle se ?lovek ?e usest ne more brez da bi sre?al glavo z zgornjim robom strehe. Zaklju?ek strehe, ki pa?e Audiju TT ne pa limuzini pri okoli petih metrih. Sploh pa mora biti taka limuzina zaklju?ena z limuzinskim zadkom in ne neki kvazi hatchback koncem.

 

Sorry, mene ne prepri?a, ker je to na sliki prej zmazek kot ne in upam (?e sploh kdaj bo), da si mazda kaj takega ne bo upala postaviti na cesto.

 

 

Pa da ne bom samo jokal ?e pozitivno razmi?ljanje: ?tiri vrata zamenjamo z dvema in dobimo v?e?en kupe, malo popravimo rit in po dimenzijah zmanj?amo na ?tiri metre in pol pa je tole lahko prav zanimiv ?portnik. :bravo:

33112_1.png

Napisano

boss, ni sam slika povrprecen photoshop...poglej tekst...se altavista zna boljs prevajat

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Taka kot je na sliki zihr nau...tko k je Boss reku, bi si ?lovk glavo odlomu ?e predn stop not v avto.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Boss - nisi edini! <_< :ne vem:

 

Tole pa sicer res precej spominja na nekatere Citr?ene, morda ?e najbolj na CX Pallas, zadnji bo?ni konc seveda! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

boss, ni sam slika povrprecen photoshop...poglej tekst...se altavista zna boljs prevajat

 

a to bo to... jaz sem pa ?e razmi?ljal, da se moram v kak?en te?aj angle??ine vpisat... sem moral kar 3x prebrat, da sem vsaj pribli?no zastopu kaj mi ho?jo povedat :ne vem:

33112_1.png

Napisano

He,he,samo je res sme?no skup zmetana.Ta zadnja vrata so verjetno mi?ljena bolj za otroke(do max.vi?ine 155 cm). :P

Spredaj je res skupek par avtov in zadaj je res ene vrste Citroen.

Ni pa re?eno,da ne bodo res kdaj naredili ve?ji avto od M6-to bi res bila lahko nova 9-ka.

 

 

Napisano

Vesel - da sm do?akal velikana

 

Nevesel - do?akal tak?nega velkikana

 

JAMA JAMA :huh:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Na evo, odkod je vzet ta nesre?ni PS - iz ameri?ke ?estke ;)

 

Objavljena slika

33112_1.png

Napisano

Zadnja vrata so pa na isti na?in nareta

 

Ne bo dr?alo - primerjaj obe sliki, glede na ozadje in bo? videl na tisti "kao" devetki, da je zadeva mo?no pritisnjena navzdol. Bistveno ve? kot naoriginalni slikci ?estke. Glede na ozadje je precej razlike.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.