Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

no...virage mi je dal malo za mislit....glede na to, da mi zadnje cajte mazdica nekam veliko pije in cudno obnasa, sem razmisljal, ce se da na tem motorju resetirat, ponastavit CPU?!...masina pa je 1.6 SOHC za mx3...66kW

 

1) torej se da ali se ne da?!

2) kaj bi s tem pridobil ali unicil

3) kako za vraga se to naredi?????

4) imate kaksen drug predlog

 

tle racunam najbolj na tvoje informacije yavarye, ves zakaj...hehe ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

odklopi akumulator preko no?i...

 

baje deluje...

 

sam ne me za besedo dr?at...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

hvala fanta....?e kaksen predlog??

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ne se preve? obremenjevat. Reset ra?unalnika za vse mazde je enak, sname? negativno klemo iz akumulatorja in najmanj 30 sekund dr?i? no?no zavoro, potema samo natakne? klemo nazaj na akumulator in to je to.

Prebrano iz mazda service book.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne se preve? obremenjevat. Reset ra?unalnika za vse mazde je enak, sname? negativno klemo iz akumulatorja in najmanj 30 sekund dr?i? no?no zavoro, potema samo natakne? klemo nazaj na akumulator in to je to.

Prebrano iz mazda service book.

hvala...srce si!!! :wub:

 

 

:)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Zdaj mam i ja jedno pitanje!?

 

Kako se more CPU auta nekaj promjenit da on zacne vise trosit i sl.??

I kad se to napravi, znaci resetiram CPU kak se more provjerit dal je sad sve OK ili je to zadeva pak za servis?? :unsure:

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

Ne se preve? obremenjevat. Reset ra?unalnika za vse mazde je enak, sname? negativno klemo iz akumulatorja in najmanj 30 sekund dr?i? no?no zavoro, potema samo natakne? klemo nazaj na akumulator in to je to.

Prebrano iz mazda service book.

Tocno! Autodata kaze isto to! Isprobano kod mene, imam isti motor ko i ti u mx-3

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Ne se preve? obremenjevat. Reset ra?unalnika za vse mazde je enak, sname? negativno klemo iz akumulatorja in najmanj 30 sekund dr?i? no?no zavoro, potema samo natakne? klemo nazaj na akumulator in to je to.

Prebrano iz mazda service book.

hvala...srce si!!! :wub:

 

 

:)

OFF TOPIC...

 

Najdi si PUNCO ! :P

 

:D:D:D:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

OFF TOPIC...

 

Najdi si PUNCO ! :P

 

:D  :D  :D  :D

delam na tem :whatever:

 

:lol::lol::lol:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Sicer ni v zvezi z resetom CPU-ja samo v zimskih razmerah (nizke temperature, vlaga, ....) je poraba lahko precej ve?ja kot pri normalnih temperaturah zato ni priporo?ljivo preve? pr?kat po nastavitvah (OK, reset CPU-ja na?eloma ne ?koduje), ker ni nujno, da je kaj narobe.

 

Drasti?no razliko (tudi 2l in ve? v povpre?ju) se opazi ?e posebej pri avtomobilih, ki vozijo na kraj?ih razdaljah (>15km) saj deluje avto precej poti na bogatej?o me?anico (zrak+bencin) preden se motor dovolj segreje, da prestavi na normalno.

 

Sicer pa to itak ?e vsi veste, a ne :D:D

33112_1.png

Napisano

Sicer ni v zvezi z resetom CPU-ja samo v zimskih razmerah (nizke temperature, vlaga, ....) je poraba lahko precej ve?ja kot pri normalnih temperaturah zato ni priporo?ljivo preve? pr?kat po nastavitvah (OK, reset CPU-ja na?eloma ne ?koduje), ker ni nujno, da je kaj narobe.

 

Drasti?no razliko (tudi 2l in ve? v povpre?ju) se opazi ?e posebej pri avtomobilih, ki vozijo na kraj?ih razdaljah (>15km) saj deluje avto precej poti na bogatej?o me?anico (zrak+bencin) preden se motor dovolj segreje, da prestavi na normalno.

 

Sicer pa to itak ?e vsi veste, a ne :D:D

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

okidoki, danes bil na tehnicnem....baje da je sla lambda rakom zvizgat, ceprav niso sigurni glede na to, da mi nekje izpusni sistem pusca....torej gre moja mishka v kratkem do mehanika na ginekoloski...pol pa nazaj na meritev, da se prepricamo kako in kaj....

 

tolko za zdej...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Ne se preve? obremenjevat. Reset ra?unalnika za vse mazde je enak, sname? negativno klemo iz akumulatorja in najmanj 30 sekund dr?i? no?no zavoro, potema samo natakne? klemo nazaj na akumulator in to je to.

Prebrano iz mazda service book.

A mi lahk kdo pove, al mora? met klju? v klju?avnici za v?gat ko to dela? al ne? Al mora? obrnit klju? kot da bi imel kontakt in potem pritisnit zavoro?

 

Hvala za odgovore.

 

LP

Napisano

glej bistvo je v tem , damora? ECU-ju vzeti napajanje tako da odklopi? klemo iz akumulatorja.Ker pa ima ecu v sebi ?e razne kondenzatorje, ti dr?ijo naboj in ker procesor v ecu ni velik porabnik energije, podatki v pomnilniku ostanejo ?e nekej ?asa.Zato mora? pa? vklopiti neki porabnik v avtu da se ti kondenzatorji spraznijo in se pomnilnik izbri?e.Zato so napisali zgoraj da dr?i? bremzo, ker je ?arnica odzadi porabnik.Pa saj ?e pusti? samo klemo dol je tudi dobro ,samo mora? dosti dalj ?asa ?akati.Vseeno kaj samo nek porabnik vklopi, npr. lu? v kabini,.....razume? zdaj.

 

 

Lp :bravo:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dajmo spet starega znanca,ker ljudje smo pozabljivi,in hitro padamo na lopovske fore. Mislim,da komentar ni potreben.    
    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.