Skoči na vsebino

Nova obdav?itev pri registraciji avtomobila?

Ustvari kratki URL



Priporočeno sporočilo

Napisano

Po koluarjih se potihem govori, da se bo kmalu menjalo t.i. nadomestilo za uporabo cest in nadomestilo z obdav?itvijo po koli?ini izpustov.

 

Kakor veste so razredi za vi?ino nadomestila vezali na prostornino motorja, kar je res milo re?eno zastarelo in popolnoma nepravi?no saj sta isto pla?ala Golf SDI 1.9 s 64KM in recimo Mazda MPS 2.3. s 265KM.

 

Po novem naj bi obstajali trije!!! razredi in sicer

 

1. do 110g CO2/km

2. od 110-160g CO2/km

3. nad 160g/CO2/km

 

V praksi naj povem, da je 160g CO2/km pribli?no enako kombinirani porabi pri bencinarju cca 6,7l/100km pri dieslu pa cca 6,1l/100km.

 

110g CO2/km je pa pri dieslu cca 4,2l/100km pri bencinarju pa skoraj nedosegljivih (tudi za Priusa) 4,6l/100km.

 

Se pravi, da kod ka?e bo ve?ina normalno velikih motorjev torej padla v najvi?ji/najdra?ji razred, kar na?eloma sicer ni slabo saj bodo ve? pla?evali tisti, ki se vozijo z bolj po?re?nimi stroji. Je pa catch, da bodo notri padli tudi tisti manj premo?ni, ki nimajo denarja za nov "eko" avto in se vozijo v starih malih kripah s porabo nad 8 litri pri ma?incah 1.4 ali celo manj.

33112_1.png

Napisano

Kok pa bojo kj za pla?at te razredi? ?e prou razumem ti bojo na tehni?nem zmerli pline in pol po tem pla?uje? cestnino al kako???

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ni fora v tem a imamo davke radi ali ne, ker pa? morajo biti. MadMax iz davkov tudi ti dobiva? svojo pla?o ;)

 

Point je bolj v tem kateri sistem je bolj ustrezen, ker nekako mi ne gre skupaj, da lastnik oskubljenega Pola 1.9SDI pla?a ve?, kot recimo lastnik novega Passata 1.4TSI s 170KM.

 

?eprav tudi sistem z izpusti ima v predlogu premal razredov saj bi v najvi?jega padla recimo tako Mazda 6 2.0, kot recimo Hummer al pa Veyron.

33112_1.png

Napisano

Ni fora v tem a imamo davke radi ali ne, ker pa? morajo biti. MadMax iz davkov tudi ti dobiva? svojo pla?o ;)

 

Point je bolj v tem kateri sistem je bolj ustrezen, ker nekako mi ne gre skupaj, da lastnik oskubljenega Pola 1.9SDI pla?a ve?, kot recimo lastnik novega Passata 1.4TSI s 170KM.

 

?eprav tudi sistem z izpusti ima v predlogu premal razredov saj bi v najvi?jega padla recimo tako Mazda 6 2.0, kot recimo Hummer al pa Veyron.

 

Podoben sistem imajo ?e v v Italiji in niso ni? kaj preve? navdu?eni nad njim.

Mislim,da je res poanta v tem,da bi dobila dr?ava v skledo ve? meda (beri ?oldov). ;)

 

Pred vsakim novim zakonom gredo na delo matematiki in statistiki in podobni in z izra?uni

simulirajo,kaj se dr?avi najbolj izpla?a.V resnici izgleda pa,da jim je mar za ?istej?e okolje. <_<

 

V glavnem bodo dosegli to,da bo folk spet mno?i?no kupoval manj?e avte in z tem tudi manj varne.

In seveda ve?ina teh manj?ih avtov bo iz druge roke,ker folk ne bo ve? sposoben kupovati novih.

Pa bomo spet tam kjer ni muh. :whatever:

 

 

Napisano
Napisano

To ni fer, js mam 90 letnika ku ?e nima katalizatorja mi bo itak ve? plinov pokazal, ker morm dodajat ?e svinc :(

 

Lej, za tvojega tudi ni nikjer uradnih homologacijskih podatkov tako, da te ne morejo cepat po izpustih saj niso nikjer dolo?eni. Vse avtomobili, ki tega podatka nimajo bodo pa? verjetno colali po trenutnem sistemu.

33112_1.png

Napisano

Ja saj sem ?el takoj gledati v svojo homologacijo od NXa. Za porabo pi?e (6,9l :hohoho: ) za Co2 pa ni? tako, da pomoje bi morali stare avte po starem sistemu obra?unavati. Nove bi pa brez greha lahko po tem obra?unavali. Kot je ?e Deeyan napisal je res problem pri mlaj?ih/revnej?ih, ki jim je avto ?e tako nujno zlo nakar bi jih ?e udarili po ?epu ker imajo pa? stare avte. Bi pa lahko dali ?e kak razred ve? tukaj kot pri zavarovanju. Dandanes avta pod 60 konjev prakti?no ni in bi bil minimum lahko do ene 50kW imeli osnoven razred. Obenem bi lahko dali ?e razred od 130kW-200kW, maksimalen bi bil pa nad 200kW. 200kW je ?e nek rang "poceni in ekonomi?nih" dirkalnikov (EVO, Impreza) medtem ko je nad 200kW res samo ?e presti? (Ferrari, Porsche, M3...).

Napisano

Ja saj sem ?el takoj gledati v svojo homologacijo od NXa. Za porabo pi?e (6,9l :hohoho: ) za Co2 pa ni? tako, da pomoje bi morali stare avte po starem sistemu obra?unavati. Nove bi pa brez greha lahko po tem obra?unavali. Kot je ?e Deeyan napisal je res problem pri mlaj?ih/revnej?ih, ki jim je avto ?e tako nujno zlo nakar bi jih ?e udarili po ?epu ker imajo pa? stare avte. Bi pa lahko dali ?e kak razred ve? tukaj kot pri zavarovanju. Dandanes avta pod 60 konjev prakti?no ni in bi bil minimum lahko do ene 50kW imeli osnoven razred. Obenem bi lahko dali ?e razred od 130kW-200kW, maksimalen bi bil pa nad 200kW. 200kW je ?e nek rang "poceni in ekonomi?nih" dirkalnikov (EVO, Impreza) medtem ko je nad 200kW res samo ?e presti? (Ferrari, Porsche, M3...).

 

Nekaj takega, samo da bi to nekako pretvorli v Co2, pa bi to bila dokaj fer zadeva
Napisano

Ma ja, ?e pr tem sistemu je sme?no kako lah nek Clio z 180 KM pa Por?e ?ajen z 405 KM pla?ata isto zavarovanje (gledano po kw). Use kar ma nad 130 KW pla?a? maximum registracijo, pol pa pa? ?e cestnina po prostornini motorja. No ja, bojo ?e tko nardil da bo ve? dnarja v blagajno prcaplal <_<

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ja saj sem ?el takoj gledati v svojo homologacijo od NXa. Za porabo pi?e (6,9l :hohoho: ) za Co2 pa ni? tako, da pomoje bi morali stare avte po starem sistemu obra?unavati. Nove bi pa brez greha lahko po tem obra?unavali. Kot je ?e Deeyan napisal je res problem pri mlaj?ih/revnej?ih, ki jim je avto ?e tako nujno zlo nakar bi jih ?e udarili po ?epu ker imajo pa? stare avte. Bi pa lahko dali ?e kak razred ve? tukaj kot pri zavarovanju. Dandanes avta pod 60 konjev prakti?no ni in bi bil minimum lahko do ene 50kW imeli osnoven razred. Obenem bi lahko dali ?e razred od 130kW-200kW, maksimalen bi bil pa nad 200kW. 200kW je ?e nek rang "poceni in ekonomi?nih" dirkalnikov (EVO, Impreza) medtem ko je nad 200kW res samo ?e presti? (Ferrari, Porsche, M3...).

 

s temlem se pa ?ist strinjam, a kdo ve kolk je popusta pri zavarovanju za oldtimerja?

Napisano

Kolikor vem 90%. Ampak s tem, da ima? ?e en avto registriran. Torej en navaden avto z bonifikacijo kakr?no ?e pa? ima?, obenem si pa lasti? oldtimerja za katerega pla?a? 10% zavarovalne vsote.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.