Boss Napisano 25. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2008 Po koluarjih se potihem govori, da se bo kmalu menjalo t.i. nadomestilo za uporabo cest in nadomestilo z obdav?itvijo po koli?ini izpustov. Kakor veste so razredi za vi?ino nadomestila vezali na prostornino motorja, kar je res milo re?eno zastarelo in popolnoma nepravi?no saj sta isto pla?ala Golf SDI 1.9 s 64KM in recimo Mazda MPS 2.3. s 265KM. Po novem naj bi obstajali trije!!! razredi in sicer 1. do 110g CO2/km 2. od 110-160g CO2/km 3. nad 160g/CO2/km V praksi naj povem, da je 160g CO2/km pribli?no enako kombinirani porabi pri bencinarju cca 6,7l/100km pri dieslu pa cca 6,1l/100km. 110g CO2/km je pa pri dieslu cca 4,2l/100km pri bencinarju pa skoraj nedosegljivih (tudi za Priusa) 4,6l/100km. Se pravi, da kod ka?e bo ve?ina normalno velikih motorjev torej padla v najvi?ji/najdra?ji razred, kar na?eloma sicer ni slabo saj bodo ve? pla?evali tisti, ki se vozijo z bolj po?re?nimi stroji. Je pa catch, da bodo notri padli tudi tisti manj premo?ni, ki nimajo denarja za nov "eko" avto in se vozijo v starih malih kripah s porabo nad 8 litri pri ma?incah 1.4 ali celo manj. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
nisde Napisano 25. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2008 Kok pa bojo kj za pla?at te razredi? ?e prou razumem ti bojo na tehni?nem zmerli pline in pol po tem pla?uje? cestnino al kako??? Citiraj POZOR! Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva. Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
RoKo Napisano 25. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2008 Tko bodo naredili, da bodo najve? pokasirali... brigajo jih izpusti in CO2.... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
madmax Napisano 25. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2008 V anketi bi morala ?e alineea; ni? od zgoraj na?tetega Nekako se mi zdi da bom po vsakem novem sistemu na slab?em Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 25. oktober, 2008 Avtor Prijavi Deli Napisano 25. oktober, 2008 Ni fora v tem a imamo davke radi ali ne, ker pa? morajo biti. MadMax iz davkov tudi ti dobiva? svojo pla?o Point je bolj v tem kateri sistem je bolj ustrezen, ker nekako mi ne gre skupaj, da lastnik oskubljenega Pola 1.9SDI pla?a ve?, kot recimo lastnik novega Passata 1.4TSI s 170KM. ?eprav tudi sistem z izpusti ima v predlogu premal razredov saj bi v najvi?jega padla recimo tako Mazda 6 2.0, kot recimo Hummer al pa Veyron. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 26. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 26. oktober, 2008 Ni fora v tem a imamo davke radi ali ne, ker pa? morajo biti. MadMax iz davkov tudi ti dobiva? svojo pla?o Point je bolj v tem kateri sistem je bolj ustrezen, ker nekako mi ne gre skupaj, da lastnik oskubljenega Pola 1.9SDI pla?a ve?, kot recimo lastnik novega Passata 1.4TSI s 170KM. ?eprav tudi sistem z izpusti ima v predlogu premal razredov saj bi v najvi?jega padla recimo tako Mazda 6 2.0, kot recimo Hummer al pa Veyron. Podoben sistem imajo ?e v v Italiji in niso ni? kaj preve? navdu?eni nad njim.Mislim,da je res poanta v tem,da bi dobila dr?ava v skledo ve? meda (beri ?oldov). Pred vsakim novim zakonom gredo na delo matematiki in statistiki in podobni in z izra?unisimulirajo,kaj se dr?avi najbolj izpla?a.V resnici izgleda pa,da jim je mar za ?istej?e okolje. V glavnem bodo dosegli to,da bo folk spet mno?i?no kupoval manj?e avte in z tem tudi manj varne.In seveda ve?ina teh manj?ih avtov bo iz druge roke,ker folk ne bo ve? sposoben kupovati novih.Pa bomo spet tam kjer ni muh. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
adormi11 Napisano 26. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 26. oktober, 2008 Teh razredov bi res lahko bilo malo ve?, da bi tisti s po?re?nimi kantami tudi "imeli" kaj od tega. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
eye Napisano 26. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 26. oktober, 2008 ja ce prav zastopim bi blo dobr da bi bil nad "160g/CO2/km" ?e 1 ratred in bi bli 4. razredi Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Deeyan Napisano 26. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 26. oktober, 2008 To ni fer, js mam 90 letnika ku ?e nima katalizatorja mi bo itak ve? plinov pokazal, ker morm dodajat ?e svinc Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂) Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 26. oktober, 2008 Avtor Prijavi Deli Napisano 26. oktober, 2008 To ni fer, js mam 90 letnika ku ?e nima katalizatorja mi bo itak ve? plinov pokazal, ker morm dodajat ?e svinc Lej, za tvojega tudi ni nikjer uradnih homologacijskih podatkov tako, da te ne morejo cepat po izpustih saj niso nikjer dolo?eni. Vse avtomobili, ki tega podatka nimajo bodo pa? verjetno colali po trenutnem sistemu. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 26. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 26. oktober, 2008 Ja saj sem ?el takoj gledati v svojo homologacijo od NXa. Za porabo pi?e (6,9l ) za Co2 pa ni? tako, da pomoje bi morali stare avte po starem sistemu obra?unavati. Nove bi pa brez greha lahko po tem obra?unavali. Kot je ?e Deeyan napisal je res problem pri mlaj?ih/revnej?ih, ki jim je avto ?e tako nujno zlo nakar bi jih ?e udarili po ?epu ker imajo pa? stare avte. Bi pa lahko dali ?e kak razred ve? tukaj kot pri zavarovanju. Dandanes avta pod 60 konjev prakti?no ni in bi bil minimum lahko do ene 50kW imeli osnoven razred. Obenem bi lahko dali ?e razred od 130kW-200kW, maksimalen bi bil pa nad 200kW. 200kW je ?e nek rang "poceni in ekonomi?nih" dirkalnikov (EVO, Impreza) medtem ko je nad 200kW res samo ?e presti? (Ferrari, Porsche, M3...). Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
adormi11 Napisano 26. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 26. oktober, 2008 Ja saj sem ?el takoj gledati v svojo homologacijo od NXa. Za porabo pi?e (6,9l ) za Co2 pa ni? tako, da pomoje bi morali stare avte po starem sistemu obra?unavati. Nove bi pa brez greha lahko po tem obra?unavali. Kot je ?e Deeyan napisal je res problem pri mlaj?ih/revnej?ih, ki jim je avto ?e tako nujno zlo nakar bi jih ?e udarili po ?epu ker imajo pa? stare avte. Bi pa lahko dali ?e kak razred ve? tukaj kot pri zavarovanju. Dandanes avta pod 60 konjev prakti?no ni in bi bil minimum lahko do ene 50kW imeli osnoven razred. Obenem bi lahko dali ?e razred od 130kW-200kW, maksimalen bi bil pa nad 200kW. 200kW je ?e nek rang "poceni in ekonomi?nih" dirkalnikov (EVO, Impreza) medtem ko je nad 200kW res samo ?e presti? (Ferrari, Porsche, M3...). Nekaj takega, samo da bi to nekako pretvorli v Co2, pa bi to bila dokaj fer zadeva Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
nisde Napisano 26. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 26. oktober, 2008 Ma ja, ?e pr tem sistemu je sme?no kako lah nek Clio z 180 KM pa Por?e ?ajen z 405 KM pla?ata isto zavarovanje (gledano po kw). Use kar ma nad 130 KW pla?a? maximum registracijo, pol pa pa? ?e cestnina po prostornini motorja. No ja, bojo ?e tko nardil da bo ve? dnarja v blagajno prcaplal Citiraj POZOR! Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva. Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Deeyan Napisano 26. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 26. oktober, 2008 Ja saj sem ?el takoj gledati v svojo homologacijo od NXa. Za porabo pi?e (6,9l ) za Co2 pa ni? tako, da pomoje bi morali stare avte po starem sistemu obra?unavati. Nove bi pa brez greha lahko po tem obra?unavali. Kot je ?e Deeyan napisal je res problem pri mlaj?ih/revnej?ih, ki jim je avto ?e tako nujno zlo nakar bi jih ?e udarili po ?epu ker imajo pa? stare avte. Bi pa lahko dali ?e kak razred ve? tukaj kot pri zavarovanju. Dandanes avta pod 60 konjev prakti?no ni in bi bil minimum lahko do ene 50kW imeli osnoven razred. Obenem bi lahko dali ?e razred od 130kW-200kW, maksimalen bi bil pa nad 200kW. 200kW je ?e nek rang "poceni in ekonomi?nih" dirkalnikov (EVO, Impreza) medtem ko je nad 200kW res samo ?e presti? (Ferrari, Porsche, M3...). s temlem se pa ?ist strinjam, a kdo ve kolk je popusta pri zavarovanju za oldtimerja? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂) Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 26. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 26. oktober, 2008 Kolikor vem 90%. Ampak s tem, da ima? ?e en avto registriran. Torej en navaden avto z bonifikacijo kakr?no ?e pa? ima?, obenem si pa lasti? oldtimerja za katerega pla?a? 10% zavarovalne vsote. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Deeyan Napisano 28. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2008 kaj pa ?e ma? sam oldtimerja? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂) Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Marko_mx-3 Napisano 29. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2008 Ne velja, pla?a? polno reg. za oldtimerja Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Deeyan Napisano 30. oktober, 2008 Prijavi Deli Napisano 30. oktober, 2008 aha, TNX Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂) Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.