Skoči na vsebino

Pokanje...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Stvar je tak?na med zaviranjem ob rahlem ali mo?nem zavoju volana v ovinek od spredaj nekaj po?i v?asih ?isto malo, 2x in danes pa je tako glasno po?lo da je ?e zaskrbljajujo?e in milsi? da bo kaj odpadlo!

Ta problem se pa v?asih tudi pojavi ko se na mestu obra?a volan ampak ne tako pogosto kot problem med vo?njo ob zaviranju v ovinek!

 

Zelo poredko vendar tudi ob bremzanju brez da bi se obra?al volan spet zelo malo pokne samo kaj pokne pa se mi sanja nena!

 

Prosim za pomo?, gre pa za Mazdo 323BG letnik 90!

 

Hvala!!

Napisano

Hello !

 

Si se ?e pozanimal pri avtomehaniku :huh: ? Ali pa poskusi na strani AS-Velenje.

Hm, hm... <_< . Ja res ne vem kaj bi to bilo.

user posted image
Napisano

mogo?e je kak zglob, ali pa ma kje kaj lufta ?...

 

dvignit, pa pogledat..

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ce ti to dela ko gres pocasi v ovinek potem pa je vmes se kak mali jarek za vodo in ti takrat pokne je najverjetneje "kugla". To je tist na konc roke ko je tak kroglast "zglob" pa ma vn eno palcko ki so jo vtakne potem na "ab?enkl" (tist ko so bremze potem tut gor). Najverjetneje je to. K je men tut leva crknala. Ponavad ko sm mel volan kr orng navit pa se pocas pelal... pa se kaka mala lunka vmes, oziroma previs ceste... pa je poknal. Ja, ja :D:D:D kr orng pokne.

 

Sj ti nihce tule sedaj ne more zihr povedat kaj je...sam z moje strani je najverjetneje to. Lahk tut da je koncnik (povezava med volanom in "ab?enklom")...sam dvomim. Potem bi naj imel avto v volanu luft. Vse ostalo pa ne bi "poknalo" ampak bi bolj mlelo oz. tulilo.

 

ajdi ;)

 

Btw... ne vem tocne cene... zdi se mi da je del okol 15 - 20 k sit. :whatever:

Napisano

Homokineti?ki zglob mo?da...

 

probaj ovo napravit, na ravnem mestu smotaj volan skroz u enu stranu in se vozi u krug sa tako smotanim volanom, ?e ?uje? "TUK TUK TUK TUK" in osjeti? nekaj na volanu, onda je sigurno homokineti?ki zglob.

Tudi mam BG 1990 in mi je pred 6-7 let pukla man?eta od homokineti?kog zgloba, to niko ni primjetil pa je pra?ina u?la v zglob in ga pojela... mijenjao oba dva.

Prili?no sam siguran da je to

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

99,9% je homokineti?ni zglob ker men je tudi tako delal, pa sem ga pol zamenjal zdej je pa O.K. ;)

Pel pa raj kak?nemu mehaniku pogledat da ne bo? zastonj metal dnarja stran, on bo to hitro odkril.

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Po moje je lager, tisti na vrhu amortizera! Da je kaj drugega, ne bi ?el skozi tehni?nega. Krogle i homokineti?ni so skoraj ve?ni...Ni ni? nevarnega ?e ni prehudo i te ne moti 'pokanje'... :rolleyes:

Napisano

to ni res, jaz sem mel zani? homokineti?ni pa sploh na tehni?nem niso opazili.Pa? poka zdr?i pa ?e lahko dosti km.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • No. Jaz sem olje za menjalnik kupil. In ker ga sam še nisem nikoli menjal sem šel do soseda, ki je mehanik da bi ga menjala skupaj. Že takoj je rekel, da načeloma ni potrebe po menjavi pa sem vseeno rekel, da bi menjal, če sem že kupil. Rahlo odvijeva čep in prikaplja nekaj čisto lepih kapljic. Zapreva čep in sklepčno odločiva, da menjava ni potrebna. Se prestavlja kot po maslu. Sem pa menjal svečke. Olje pa zamenjal v bartogu za vitrex. Seveda gre za ročni menjalnik.
    • Poslušaj, ti si pa res tamestn pa pojma nimaš, zato se raje ne oglašaj!   To ni fižol, pa da boš pasulj skuhal ven in potem meril, koliko gre na vrhu Vrhniškega klanca...               Če se pošteno naješ pasulja, dvomim, da bo tako blizu, da jo boš božal po kolenu...
    • Ma je tudi shujševalna (preden ga usadiš in opleveš) pa tudi kot solarij, ker kar lepo zagoriš tam na njivi.
    • Živjo, če ima avto realne km in ni bil karamboliran, si zelo verjetno kupil zame eno najboljših-najbolj posrečenih Mazd (trenutno vozim naslednjika G122 in ni več tako pristen bencinar ...). 👌   Pri teh avtih je potrebno: - pri 120.000 km zamenjati svečke (na primer NGK 94124) - olje v ročnem menjalniku na servisu menjajo na 180.000, sam bi ga prej - pri tvojih 110.000 km bi ga zamenjal, če še ni bil (potrebnih 1,7 litra, dober je Redline MTL Manual Trans Lube- 1 Quart- 75W/80W GL-4)   Ostalo po potrebi: - olje (cca 4,3 litra) na do 20.000 km oz 1 leto (sam menjam na okoli 15.000) (recimo MAZDA Dexelia Ultra 5W-30) + oljni filter (recimo MANN-FILTER W 6018 Oljni filterM20x1.5, ali MAHLE ORIGINAL OC 1183 Oljni filter M20x1,5, Filter s navojem) - filtri zraka (recimo MANN-FILTER C 27 019 Zracni filter za MAZDA 6, 3 Dolzina: 270 mm ) - zavorna tekočina na 2 leti (recimo ATE DOT 4 03.9901-6202.2) - filter kabine - lahko zamenjaš v minuti sam (recimo MANN-FILTER FP 24 009 Filter, zrak notranjega prostora za MAZDA 6, 3) - akumulator (recimo AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604) - okrog 100.000 km oz 5-ih let je pogosto potrebno zamenjati zadnje zavorne diske (radi prerjavijo)   Avto ima verigo - pred 300.000 km se ob normalni vožnji s tem ni treba obremenjevat. Kolega ima Mazdo 3 s šibkejšim 1.5 motorjem in že 300.000 prevoženih km - do sedaj nobenih resnejših okvar.    
    • Tudi pizza poleg piva je bila odlična... Pizzerija Brajda Šmarje Sap ... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.