Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e ti kaj koristi, js mam prednje senzorje od 1.5 na 2.0 :blush:

 

in ti deluje brez problema? ima? oba od 1.5? jaz imam druga?e samo na eni strani zadaj drug senzor. mogo?e bi moral zamenjati ?e na drugi strani za enak senzor :blink:

 

?e kak?ne ideje? jaz res nevem kaj bi ?e lahko bilo :blush:

 

LP

Napisano

in ti deluje brez problema? ima? oba od 1.5? jaz imam druga?e samo na eni strani zadaj drug senzor. mogo?e bi moral zamenjati ?e na drugi strani za enak senzor :blink:

 

?e kak?ne ideje? jaz res nevem kaj bi ?e lahko bilo :blush:

 

LP

 

Aha se spomnim ko sem ti dal senzor.. meni sta delala oba (en je bil 1.5 en od 2.0) zadaj brez problema. Zdaj zadnji? sem pospravlal skladi??e nekaj pa sem na?el ?e drugega 2.0, ?e ti kaj pomaga lahko proba?.

 

Druga?e meni se je zgodilo da sem nekako pretrgal (spredaj) kabel, tako da sem ga se?tukal in bilo je zlo jebeno spajkat une ?udne ?i?ke.

 

Preveri ?e 1x use senzorje in spoje ?e so kje ?tukani slu?ajno.

panoramska.jpg
Napisano

Aha se spomnim ko sem ti dal senzor.. meni sta delala oba (en je bil 1.5 en od 2.0) zadaj brez problema. Zdaj zadnji? sem pospravlal skladi??e nekaj pa sem na?el ?e drugega 2.0, ?e ti kaj pomaga lahko proba?.

 

Druga?e meni se je zgodilo da sem nekako pretrgal (spredaj) kabel, tako da sem ga se?tukal in bilo je zlo jebeno spajkat une ?udne ?i?ke.

 

Preveri ?e 1x use senzorje in spoje ?e so kje ?tukani slu?ajno.

 

 

Ta, ki sem ga menjal na levi strani je ?tukan ja. Bil je prekratek kabel. A misli?, da je v tem problem? Nisem mel druga?e nobenega problema s spajkanjem.

 

Druga?e imam tud ?e desnga od 2.0 sej sem oba vzel od tebe. Bom probal zamenjati ?e desnega za 2.0 pa bom videl, ?e dela.

 

Na za?etku, ko sem menjal je tud meni delal kak?en mesec pol se mu je pa kar vtrgal. Najprej je sam ABS lu?ka gorela pol pa ?e za ro?no zravn.

 

LP

Napisano

Ta, ki sem ga menjal na levi strani je ?tukan ja. Bil je prekratek kabel. A misli?, da je v tem problem? Nisem mel druga?e nobenega problema s spajkanjem.

 

Druga?e imam tud ?e desnga od 2.0 sej sem oba vzel od tebe. Bom probal zamenjati ?e desnega za 2.0 pa bom videl, ?e dela.

 

Na za?etku, ko sem menjal je tud meni delal kak?en mesec pol se mu je pa kar vtrgal. Najprej je sam ABS lu?ka gorela pol pa ?e za ro?no zravn.

 

LP

 

Mo?no, jaz sem ?tukal z istim kablom (sem razrezal malo senzor ki je bil fu?) spajkal pa malo te?je. No ko sem dobro izoleral zadevo je bilo ene 2 leti vredu, mislim ?e zdaj dela use ane :) Za foro izmeri upornost, da vid? ?e te ta zaj**ava ki je bil ?tukan, da nebo? brezveze s5 menjal senzorjev.

 

Aja, no potem mora bit pa ta od 1.5, nevem pa niti kater je, levi al desni.

 

Glede ro?ne je skoraj ziher premal bremz olja, kot je ajvar rekel. Lu?ka zna svetit ?e ?e je malo pod low ;)

panoramska.jpg
Napisano

Mo?no, jaz sem ?tukal z istim kablom (sem razrezal malo senzor ki je bil fu?) spajkal pa malo te?je. No ko sem dobro izoleral zadevo je bilo ene 2 leti vredu, mislim ?e zdaj dela use ane :)

zakaj pa nisi enostavno iz konektor?kov izklopu? :blink:

Napisano

zakaj pa nisi enostavno iz konektor?kov izklopu? :blink:

 

?tukal sm tam kjer gre direkt na senzor, tko sem lahko edino ?tukal ali zamenjal komplet. Rezervnga nism meu, tko da sm ga sam se?tuku mal, nwm pa zakaj ?e je bil prekratek :ne vem:

panoramska.jpg
Napisano

?tukal sm tam kjer gre direkt na senzor, tko sem lahko edino ?tukal ali zamenjal komplet. Rezervnga nism meu, tko da sm ga sam se?tuku mal, nwm pa zakaj ?e je bil prekratek :ne vem:

 

 

Mislim, da so za 2.0 mal kraj?i kabli. Drga? pa kar se ti?e bremz olja je tako kot mora biti. Med low in high oznako v rezervoar?ku tako, da ga ne primankuje. Samo baje, da je ABS sistem neki z ro?no povezan :blink: zato sveti ta lu?ka ?e zravn.

 

LP

Napisano

Mislim, da so za 2.0 mal kraj?i kabli. Drga? pa kar se ti?e bremz olja je tako kot mora biti. Med low in high oznako v rezervoar?ku tako, da ga ne primankuje. Samo baje, da je ABS sistem neki z ro?no povezan :blink: zato sveti ta lu?ka ?e zravn.

 

LP

 

:) more bit vedno na high

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Ne pa?e. Sem naro?il za F-ko pa so mi tole poslal pa je druga?na (vi?ina robu blatnika se razlikuje). Sem pa potem povpra?av po pravi obrobi za F-ko pa jo niso mogli dobavt. To je blo lani junija. ?e ti kje slu?ajno uspe dobiti obrobo pa sporo?i. :)

Napisano

Ne pa?e. Sem naro?il za F-ko pa so mi tole poslal pa je druga?na (vi?ina robu blatnika se razlikuje). Sem pa potem povpra?av po pravi obrobi za F-ko pa jo niso mogli dobavt. To je blo lani junija. ?e ti kje slu?ajno uspe dobiti obrobo pa sporo?i. :)

 

kaki 2 leti nazaj sem jo iskal za 323c, ker je ni blo za dobit smo jo naro?il od 3-vratnega Hyundai Accenta, okroglina koloteka je bla ista in mi ga je klepar predelal ;) ?e nebomo najdl prov za F-a bo pa od kirga drujga avta ziher pasal :)

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Ta motor ni ravno preve? ob?utljiv na proizvajalca olj, lahko mu da? neko 10w zadevo. 4 litre bo ve? kot dovolj, ker gre noter komaj nekaj ve? kot 3 litre (v spominu imam 3,3 litra ali najve? 3,5, da bo max. nivo). :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ta motor ni ravno preve? ob?utljiv na proizvajalca olj, lahko mu da? neko 10w zadevo. 4 litre bo ve? kot dovolj, ker gre noter komaj nekaj ve? kot 3 litre (v spominu imam 3,3 litra ali najve? 3,5, da bo max. nivo). :party0035:

 

O ja pa je... Men je Castrola popila ;)

Napisano

Dejan, ve?ina teh motorjev ima od 250.000km pa navzgor, tako da je spremljanje nivoja olja in po potrebi dolivanje kar dobrodo?la zadeva. :D

 

Katero olje pa ti posebej priporo?a??

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dejan, ve?ina teh motorjev ima od 250.000km pa navzgor, tako da je spremljanje nivoja olja in po potrebi dolivanje kar dobrodo?la zadeva. :D

 

Katero olje pa ti posebej priporo?a??

 

Men se je Eurotonovo olje 10w40 fajn obnesu :)

 

Tut, ce ma avto 200kkm ni nujno, da pije olje! ;)

Napisano

Tudi Leclerjevo olje (Extralube 10w) se je super obneslo pri takem motorju. Cena pa izredno ugodna, recimo izpod 20? 5L kantica. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme:

323f ima 4X100 med vijaki, kaj pa ET?

Pa ?e vpra?anje, a bi z 15" felgami mel problem brez homologacije?

 

Thx.

Napisano

Da ne odpiram nove teme:

323f ima 4X100 med vijaki, kaj pa ET?

Pa ?e vpra?anje, a bi z 15" felgami mel problem brez homologacije?

 

Thx.

 

z vsem kar ni original predpisano za avto bo? mel problem brez homologacije ;)

Napisano

z vsem kar ni original predpisano za avto bo? mel problem brez homologacije ;)

 

Mah vem.... sam k nimam homo karton?ka :vskalo:

Ve? mogo?e kok ima ET 323F-ka?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.