Skoči na vsebino

Alu plati??a 16"


Boss

Priporočeno sporočilo

Ej mam ob?utek da je sam avto bil poceni, ?e je pri feltnah potem treba .... :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja....nobene niso glih lepe...ampak ?e ?e od teh,bi reko da v zaporedju tako-D,B,A. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej mam ob?utek da je sam avto bil poceni, ?e je pri feltnah potem treba .... :D

 

?ak mal a teb to ni velik denarja? Gume 400? + feltne 400? + senzorji tlaka 200? + centriranje in matice 50? = 1050? :blink:

 

Pa ?e izbira je boga razen pri zlatarjih, kjer bi radi za vse to ?e dodatnih 200-300?. En model mi je celo naredil predra?un za 17" brez senzorjev za 1.600? - hehe only sky is the limit.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni pa se od vseh ?e najbolj dopadejo tiste, ki jih prodaja MK_R1 :)

 

druga?e pa sem glasoval za Dezent :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glasujem za d varianto.

Mater, sem pa danes cel dan okol letal, da bi kak?en pameten komplet sre?al. No, potem se je pa spla?alo. Sem v Kranju povsem slu?ajno pri enem vulkanizerju naletel na original Mazdina 16 colska petkraka plati??a, ki so mu ostala v skladi??u od poletja, ker ga je ena stranka nategnila in jih ni pri?la prevzet. Tip je bil ful sre?en, da se jih bo znebil in je dal zajeten popust, jaz bom imel pa gor original. Evo, komplet teh plati?? in Dunlop Wintersport gume ob brezpla?ni monta?i in centriranju me bo v ponedeljek stal 860 EUR. Meni se zdi OK. :jupiii:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se ne da izklopit nadzora tlaka na ra?unalniku in da? pa? navadne ventile? Pri Renaultu se npr. da.

 

Z veseljem bi jih izklopil, ?e mi pove? kako ;)

 

Nikjer nisem uspel dobiti informacije a se na Mazdi to da oziroma kako se to da. Na servisu pravijo, da ne gre in ne morem trditi druga?e, ?e nimam nobene oprejemljive informacije :ne vem:

 

?e slu?ajno kdo karkoli najde bi mu bil zelo hvale?en.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z veseljem bi jih izklopil, ?e mi pove? kako ;)

 

Nikjer nisem uspel dobiti informacije a se na Mazdi to da oziroma kako se to da. Na servisu pravijo, da ne gre in ne morem trditi druga?e, ?e nimam nobene oprejemljive informacije :ne vem:

 

?e slu?ajno kdo karkoli najde bi mu bil zelo hvale?en.

 

Ima? prav. Sem ?el pogledat na nem?ki forum in pravijo enako - pri Mazdi se senzorjev ne da izklopiti (uradni odgovor Mazda Deutschland). Poleg tega pa imajo oni probleme z dobavo senzorjev za monta?o zimskih gum - baje jih ni na zalogi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.