Skoči na vsebino

Mazda 6 Karavan 2.0 CD 89kW

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  je ducky napisal:

Aha. Tega s prodajalcem nisva videla, pol verjetno da nima, ali pa nisva vedela kaj mora biti - a levo od ?arometov ali desno?

Kake so pa kaj razlike v voznih lastnostih med limuzino in karavanom?

Pa kake so kaj razlike med 2,0 dizlerjem in 1,8 bencinarjem?

Pa to je ?e sprejemljivo vzet 165.000km pri bencinarju al pa ?e je kaka razlika, ?e jih ima drug 20.000 manj? (sicer toliko jih lih naredim v 1letu :) )

druga? me pa nekak bolj vle?e k limuzinski, ker je mal bolj ohranjena.. (pa ?e lep?e barve mi je ;) )

 

20kkm ne igra neke bistvene vloge... bolj je treba preveriti samo obrabljenost in ohranjenost.

 

1.8 bencinar vs. 2.0 diesel - tukaj prihajam v vode, kjer se bo spet lahko razvnela divja debata med prista?i benza in prista?i diesla.

 

Pojdi peljat oba in bo? sam ugotovil kaj ti najbolj sede. Moje osebno mnenje pa je da je 1.8 absolutno pre?voh ?e posebej, ?e se v njem vozi ve? ljudi oz. je avto obremenjen. Diesel tega problema nima saj suvereno vle?e tudi obremenjen. Se pa mora? zavedati, da diesel rabi malo ve? "razmi?ljanja" s strani voznika saj je pod 1.800-1.900 obrati mrtev. Nato to svojo mrtvost nadoknadi med obrati 2.000-3.500, kjer ga je veselje vozit, da o prehitevanjih sploh ne govorim.

 

?e ti tak na?in vo?nje ustreza ti bo 310Nm navora resni?no v u?itek.

33112_1.png

Napisano

Bencinar 1.8 JE totalno pre?voh, tako da odsvetujem, sploh ?e se vozi ve? oseb. 2.0 Je pa povsem druga muzika, samo je pa tudi ve? ?? registracije ker pade? v razred 102-130 kW.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je ducky napisal:

pa ne, saj ta imata 86 oz. 88 kW, tak da je isti rang registracije.. edin nakupna cena je 1300? razlike..

 

?uk 2.0 motor ima 150 konjev ali 110 kW, 1.8 motor pa ima take kilovate kot si napisal, samo je PREMALO za tako pixno. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je ducky napisal:

Hm, zanimivo... to sem pa pozabil preverit v prometni.. <_<

 

na oglasu pa pi?e:

Mazda Mazda6 2.0 TE diesel motor, 1998 ccm, 89 kW / 121 KM

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2381274

 

ja, ker ?e bi bil res vi?ji rang, pol je registracija ful vi?ja.. :(

 

Lej ne razumeva se bencinar 2.0 ima 110 kW, tisti ki ga pa gleda? ti pa je traktor-diesel 2.0 in ima 89kW.

Hotel sem ti povedat da je bencinar 1.8 premalo za mazdo6, ?e pa bi imel bencinarja 2.0 pol si pa skor zmagal, će vzame? pa dizla, pa ni va?no ali ima 89, 100 al pa 104(upam da se nisem zmotu) kilovate, zmeri gre v njegovem "delovnem obmo?ju"(cca od 1800 do 3500 obratov), da ne mor? verjet.

 

Druga?e pa raje dizla vzem, baje malo pokurijo, cca skor 2 litra manj od bencinarja. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aja, tako..

Ma, to razmi?ljanje mi je postalo ?e po?as nevzdr?no - sem ratau ?e cel ?iv?en, ker ne vem kaj na :huh: - tak da sem se kar za limozino/dizla odlo?il, poklical, in danes jo pol ?e peljem na servis na pregled in potem upam de ?e kar domov ...

Napisano

Saj si prav prebral... tvoji podatki so za 2.0 DIESEL, YavarYe ti je pa povedal za 2.0 BENCIN. Z drugimi besedami povedano, ?e se bo? odlo?al za bencinski motor vzemi vsaj 2.0 raj? pa 2.3 .

 

Vse skupaj pa je napisano zgolj v predpostavki, da spada? med bolj dinami?ne (ne divjake) voznike in rabi? kdaj pa kdaj tud uporabiti vso mo? motorja.

 

?e 1x

 

1.8 benz. = 120KM 165Nm navora

2.0 benz. = 140KM 181Nm

 

2.0 diesel = 121KM (310Nm) lahko pa tudi 136KM (310Nm) ali pa celo 143KM (360Nm) ?e je ?e faceliftan model

 

edit: sta se ?e zmenila, :bravo:

33112_1.png

Napisano

ja, pa pol sem razmi?ljal, da se vozim ene 2x mese?no tudi ?ez "prelaz" podoben Vr?i?u, tam pa je pol verjetno ?e kar razlika med 1,8bencinarjem in 2,0dizlom..?

Napisano
  je ducky napisal:

ja, pa pol sem razmi?ljal, da se vozim ene 2x mese?no tudi ?ez "prelaz" podoben Vr?i?u, tam pa je pol verjetno ?e kar razlika med 1,8bencinarjem in 2,0dizlom..?

 

 

Tega sploh ne more? primerjat. Saj sta ti ?e Yavarye in Boss vse povedala. Pozabi 1,8 bencinca ker bo? znorel <_< . Iz lastne izku?nje ti povem, da dieselca res "trga" in za podobne u?itke bo? moral pri bencinarju pose?i po bistveno mo?nej?em motorju... :danzoman:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano
  je Boss napisal:

uuuu... za v hrib je diesel res zakon... :bravo:

 

:whatever::whatever:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bi mi lahk kdo odgovoril prosim?

 

A je mozno DSR pobrisati in potem dodajat nove zapise? Mazda 6 ki jo gledam ima vne?en en servis na 19 000, ki naj bi ga delal serviser v SLO, jaz pa zanesljivo vem, da je avto prisel z 31900 km v SLO.

 

zdaj me skrbi, da ima avto ve? km, in da je bil DSR pobrisan in vstavljen nov zapis. Pri 20 000 je gotovo moral bit opravljen servis, a zapisa iz Servisa v Belgiji ni.

 

Prosim za odgovor, ?e kdo kaj ve? ve?

 

Sem pa pre?ekiral avto pri drugi Mazda AH in pravijo da je garancija B.P.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

?e nima? original serv.knji?ice,pol sigurno ima ve? kilometrov,kot na ?tevcu.

In servisnih intervalov ne more? brisati.?e nima? knji?ice,ne bo? izvedel,koliko km ima realno.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.