Skoči na vsebino

Zobat jermen ali ketna

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

 

Ali imajo tele Mazde 1.5 verigo ali zobat jermen.

Primer:

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2485987

 

Zobati jermen, mamo eno tako doma samo da je 323F. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsekakor zobati jermen. Druga?e pa je potro?ni material za to vrsto mazd zeeelo poceni :bravo:

 

 

Ne vem kaj je to za tebe poceni. Saj poleg zobatega jermena se menja ?e en kup stvari.

Napisano

Ne vem kaj je to za tebe poceni. Saj poleg zobatega jermena se menja ?e en kup stvari.

 

Ja kaj napenjalec in recimo olje pa filter, vodna ?rpalka se NE menja(?ele potem ko spusti).

cca 3-4 ure dela menjava jermena in cel servis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2498329

 

Gre se za tole Mazdo. Sem jo ?el gledat pa je brez rje, notranjost je OK, vse dela razen airbaogov, spredaj je bila po?kodovana, tok, d aje bila li? menjana, nosilec, havba, odbija?, pa ?e par plastik.

 

Nima pa ni? servisne niti navodil

 

1. problem airbagi

2. problem pa servisna knjiga k ne ve? kaj so ali kaj niso z njim delali..

 

pomoje je nakup tegale loterija :ne vem:

If in doubt, flat out... 

Napisano

In to celo enkrat na 100.000km. 100 EUR stroska.

 

Teoreti?no ja,pri nas ima preko 140 kkm pa veselo dela naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na tehnicnem ne gledajo ce delajo airbagi. Ce bi hoteli ugotoviti, ce delajo bi jim morali sprozit.

 

?e bolj? bi pa blo, da bi testirali senzorje in bi avte zaletaval v zid, da vidjo, ?e bodo spro?ili airbage. :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Na tehnicnem ne gledajo ce delajo airbagi. Ce bi hoteli ugotoviti, ce delajo bi jim morali sprozit.

 

Samo, ko se uni vsede notri, da kontakt in vidi, da lu?ka ne sveti pa ?eprav so airbagi notri.

Napisano

?e svoj ?iv dan nism sli?al, da bi kdo zaradi ne-airbagov padel tehni?nega! Vedno so problem izpuhi, pa neenakomernost zavor, svetilnost lu?i, dimenzija in obrabljenost gum, morda ?e kaj, o airbagih ni bilo nikoli govora. B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Samo, ko se uni vsede notri, da kontakt in vidi, da lu?ka ne sveti pa ?eprav so airbagi notri.

 

:D tega ne gleda nihce,ker te po avtov nebi naredlo tehnicnega :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Problem je tudi korupcija ter veze in poznanstva. Marsikateri sorodnik od vplivneža lahko dela kar hoče in se pomete pod preprogo. Ni kontrole kolesarjev, ki se po kolesarski stezi narobe vozijo. Ni kontrole za zmigavce iz rondojev. Nesposobni dobijo zdravniška potrdila. Policija lovi povratnike, sodstvo jih pa spušča...  Lokalna cesta KK - CE je uradno zaprta za tranzit tovornjakov, pa se veselo vozijo, ker ni kontrole...  Mnogo stvari ne klapa. 
    • Iščem M2, M3, pogojno CX-30 za drug avto - če bo kdo na forumu prodajal, sem zainteresiran   Cenovni rang okol 10-15k  
    • Od kod pa to? Kaj bo naprej, ne morem soditi, kot ti ne. Vem pa kaj je bilo nazaj. Če greš pa še kakšna destletja nazaj po tem grafu, ki sem ga pripel, je bilo pa še dosti slabše. Tudi po 500 mrtvih na leto.   Kako si jaz to malo po svoje razlagam. V časih do 2009 je bilo finančno stanje države in posledično vseh navzdol kar stabilno in se je dalo zraven vsega tudi marsikako igračo kupiti, ki je rezultirala potem v številki na tem grafu. V začetku tega grafa sem jaz bil študent in je non stop vsak vikend skoraj bila pizdarija nekje - pijana mladina, poln avto, divjanje in posledično sranje. Potem se je čez recesijo to vse malo umirilo, ker tudi denarja za vse te stvari ni bilo toliko. Zdaj smo pa zadnjih slabih deset let spet v ciklu, kjer je denarja za takšne stvari malo več in posledično so rezultati tu. Vsak, ki mu malo ostane gre še za uživancijo na motor, skiro, pa čeprav za to ni ravno najbolje usposobljen. Saj vemo, YOLO. Druga pozitivna stvar je pa napredek varnosti avtomobilov, kjer je občutna razlika - pasivna varnost boljša, asistenčni sistemi skoraj v vsakem avtu - vsaj pri nas, ki smo bolj pahnjeni na ta pleh. Na začetku tega grafa smo še kar dobro gledali NCAP teste za najboljše razultate, danes je to že samoumevno, da je to na nivoju. Ceste bi lahko bile pa boljše, se strinjam. Vse skupaj je tudi posledica zanemarjanja vlaganja v železniško infrastrukturo in zaradi tega ceste požirajo veliko več prometa.   Takle mamo... Izpit za helikopter, pa bo.   STATISTIKA PROMETNE VARNOSTI - Zavod Varna pot VARNA-POT.SI V preteklem tednu (23. – 29. december) sta na slovenskih cestah življenje izgubili dve osebi. Vir: Policija  
    • Združeni narodi so zaprosili vse države, da podajo pošteno mnenje o pomanjkanju hrane v ostalem svetu.   Nemci so vprašali, kaj je to 'pomanjkanje'. Afričani so vprašali, kaj je to 'hrana'. Kubanci so vprašali, kaj je to 'mnenje'. Američani so vprašali, kaj je to 'ostali svet'. V slovenskem parlamentu pa še vedno niso končali razprave o pomenu besede 'pošteno'...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.