Skoči na vsebino

Mazda 6 uga?a - pomo?!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi lahko nekdo pomaga kaj bi bilo narobe.

 

Imam mazdo 6 diesel 2.0.

 

Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.

 

Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...

 

Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.

 

Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.

 

Hvala vsem za pomo?

 

PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi

Napisano

Mi lahko nekdo pomaga kaj bi bilo narobe.

 

Imam mazdo 6 diesel 2.0.

 

Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.

 

Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...

 

Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.

 

Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.

 

Hvala vsem za pomo?

 

PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi

 

PA ne bi sel na servis? Koliko je stara?

 

To so lahko smeti, elektronika ali pa tudi turbina.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mi lahko nekdo pomaga kaj bi bilo narobe.

 

Imam mazdo 6 diesel 2.0.

 

Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.

 

Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...

 

Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.

 

Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.

 

Hvala vsem za pomo?

 

PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi

 

 

slaba kvaliteta nafte ? kje si tankal ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Zama?en filter za nafto !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Voda, ki se je verjetno nabrala v filtru za nafto je zmrznila :ne vem:

 

Odpri pokrov, vzemi fen, pogrej filter pa se pejt pelat, da vidi?, ?e je vse OK. Ima? pa v navodilih, kako se voda spusti iz filtra, ?e bolje pa je da se odpelje? do servisa pa naj ti ?e dodaten check nardijo.

33112_1.png

Napisano

tankam na OMV,

 

letnik december 2004

 

komplet servis spomladi 2008

 

Bi se kar strinjal, da je nafta kriva. Spucaj in javi, ?e je bilo to to, da vemo za naprej :)

Napisano

Stvar je lahko tudi bolj resna. Meni je uga?al med vo?njo, sicer samo parkrat, ampak dokaj nerodna zadeva, sploh ?e se zgodi na tistih ovinkih navzdol po Rebernicah. Na servisu so ugotovili, da je problem v ventilu visokotla?ne ?rpalke - k sre?i pri nas naro?ijo samo nov ventil in ne tako, kot Mazda uradno pravi, da je potrebno menjati celo ?rpalko. Na servisu zadevo takoj vidijo na testerju.

 

Lp,

I.

Napisano

Stvar je lahko tudi bolj resna. Meni je uga?al med vo?njo, sicer samo parkrat, ampak dokaj nerodna zadeva, sploh ?e se zgodi na tistih ovinkih navzdol po Rebernicah. Na servisu so ugotovili, da je problem v ventilu visokotla?ne ?rpalke - k sre?i pri nas naro?ijo samo nov ventil in ne tako, kot Mazda uradno pravi, da je potrebno menjati celo ?rpalko. Na servisu zadevo takoj vidijo na testerju.

 

Lp,

I.

 

kak?en je pa kaj stro?ek s tem ventilom?

lp

Napisano

evo...bil pr mehankarju...poleg vode v naftnem filtru sta ble ?e dve sve?ki zani?, tako da sem zamenjal sve?ke in naftni filter...

 

upam samo da bo jutri zjutraj vse ok :)

 

samo za informacijo..sve?ka(ogrevalna seveda) je na uradnem servisu (sem jih poklical) 82? :blink:

 

zaradi VIP :) sem dobil iste sve?ke, seveda v drugi embala?i po 3x ni?ji ceni..vsaj nekaj

 

lp

Napisano

Zama?en filter za nafto !

 

 

Glede na to da ti ga mori pri vi?jih obratih in po celem tvojem opisu se moram tu podpisat.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

pa evo...ene par dni je avto delal ok..danes pa se je zadeva ponovila....v 3. prestavi ob pritisku na plin ni in ni hotel zagrabiti...v drugi je nekak ?e ?lo..potem je kar ugasnil.....

 

potem se ga pri?gal med vo?njo brez problemov in se nekak privlekel na parking ob cesti, kjer sem s pri?ganim ?akal da se stvar ogreje...

 

ko se je ćez 5 minut za?elo okoli avta kaditi (vem samo da ni bil bel dim), sem hitro ugasnil ter se pobral iz avta...klical mehanika ampak pride pogledat ?ele v ponedeljek

 

po?asi imam ?e dost teh problemov :(

 

lp

Napisano

Kak?ne vo?nje pa ima?? Kratke? ?e ima? samo kratke do 10km, se pri teh temperaturah dogaja, da se lahko nabere vlaga v raznih ceveh in da lahko te tud zamrznejo ter naredijo blokado iz ledu. Temperature so pa? temu primerno "ugodne". Moj predlog je da ogreje? avto nato pa naredi eno dalj?o turo pa AC z vsaj 100km, da "zlufta?" motor in posu?i? nabran kondenz.

33112_1.png

Napisano

Glede na to, da si mel vodo v filtru mogo?e ne bi bilo slabo, da bi se tank spraznil... lahko da je voda tudi tam in ti dela ?talo zdej ko zmrzuje :ne vem:

33112_1.png

Napisano

samo zakaj bi se dons kadil iz avta?

 

Da se ti ni kadilo iz Webasta-izpuh pod avtom? :whatever:

 

 

Napisano

Da se ti ni kadilo iz Webasta-izpuh pod avtom? :whatever:

 

Skoraj sigurno je to auspuh od webasta :bravo:

33112_1.png

Napisano

upam da je to res....res pa je da se do sedaj ?e nikol ni tko kadil :) in ne vem ?e je to normalno...

 

..tudi ?e je webasto, ?e vedno ni re?en moj prvotni problem..tko da je verjetno nekaj drugega

 

..bomo videli v ponedeljek

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Da se ti ni kadilo iz Webasta-izpuh pod avtom? :whatever:

 

 

V ?em je fora tega webasta? Avto imam prvo leto (rabljena 2004, dizel 2.0), in parkrat sem se orenk prestra?il ... svetel dim, en zvok, kot da bi avto zlo na glas dihal (hropel) ... scary :-)

Napisano

V ?em je fora tega webasta? Avto imam prvo leto (rabljena 2004, dizel 2.0), in parkrat sem se orenk prestra?il ... svetel dim, en zvok, kot da bi avto zlo na glas dihal (hropel) ... scary :-)

 

To se ti pri?ge tam nekje pod 7°C.Takrat sli?i? kot en majhen reaktiv?ek nekje pod sprednjo havbo.

?e ugasne? avto hitro, se ti v?asih pokadi bel dim izpod avta, tako da ti bo v?asih kdo ?e hitel naproti z gasilnim aparatom.Se hecam.To je ?isto normalno in hvale vredno. ;)

 

 

Napisano

"Fora" tega webasta je ta, da je pozimi motor zelo hitro segret na delovno temperaturo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni osebno je bil serijski webasto ena najbol?ih zadev dizelske ?estice prve generacije :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Meni osebno je bil serijski webasto ena najbol?ih zadev dizelske ?estice prve generacije :prstgor:

 

Sej tud druga generacija ga ima ampak samo do facelifta :blink:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.