Skoči na vsebino

Rezervno kolo..

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

mogo?e bo tole koga zanimalo ...

Danes sem bil na homologaciji avtoplina na LPP-ju.

 

Ko je kon?al, fant ki je pregledoval avto mi je povedal da moram imeti rezervno gumo v avtu, "ker so taki predpisi".

Vpra?al sem ga, kaj ?e imam kit za hitro popravilo gum?

Odgovoril je: "?e je tovarni?ko predvidena rezervna guma potem jo moram imeti, tudi ?e imam kit za popravilo. ?e pa je proizvajalec predvidel kit potem rezervna guma ni obvezna"

Predpis je o?itno butast... :angry2: ampak kaj ?e?... :ne vem:

 

 

In kaj ce je proizvajalec pri istem modelu predvidel eno ali drugo? Recimo moja sestka ima namesto rezervne gume v tistem prostoru woofer, zraven pa kit... Enak model z drugo stopnjo opreme, ki recimo nima Bose ozvocenja, pa ima tam rezervno gumo... Razlika je samo v oznaki (recimo Mazda6 TE ali Mazda6 GT) :P<_<

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

In kaj ce je proizvajalec pri istem modelu predvidel eno ali drugo? Recimo moja sestka ima namesto rezervne gume v tistem prostoru woofer, zraven pa kit... Enak model z drugo stopnjo opreme, ki recimo nima Bose ozvocenja, pa ima tam rezervno gumo... Razlika je samo v oznaki (recimo Mazda6 TE ali Mazda6 GT) :P<_<

 

Na tem modelu ima lahko v avtu samo kit, oz. ne potrebuje rez. gumo.

Napisano

Tako kot sem ze napisal - pri vseh proizvajalcih je rezervna guma opcijska - torej je to potem DA ali NE???????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mogo?e bo tole koga zanimalo ...

Danes sem bil na homologaciji avtoplina na LPP-ju.

 

Ko je kon?al, fant ki je pregledoval avto mi je povedal da moram imeti rezervno gumo v avtu, "ker so taki predpisi".

Vpra?al sem ga, kaj ?e imam kit za hitro popravilo gum?

Odgovoril je: "?e je tovarni?ko predvidena rezervna guma potem jo moram imeti, tudi ?e imam kit za popravilo. ?e pa je proizvajalec predvidel kit potem rezervna guma ni obvezna"

Predpis je o?itno butast... :angry2: ampak kaj ?e?... :ne vem:

 

Kter ?alabajzar ti je pa montiral plin da si mogu sam na homologacijo ?

Normalno je da ti ?e tist ki ti montira vse papirje zrihta, vklu?no z vpisom na homologacijski karton?ek,tako je blo pr men in ?e nekaterih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

In kaj ce je proizvajalec pri istem modelu predvidel eno ali drugo? Recimo moja sestka ima namesto rezervne gume v tistem prostoru woofer, zraven pa kit... Enak model z drugo stopnjo opreme, ki recimo nima Bose ozvocenja, pa ima tam rezervno gumo... Razlika je samo v oznaki (recimo Mazda6 TE ali Mazda6 GT) :P<_<

 

Saj ni izbira vufer ALI rezervna guma...

Lahko ima? oboje..

Ker vufer knap pa?e v feltno.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Saj ni izbira vufer ALI rezervna guma...

Lahko ima? oboje..

Ker vufer knap pa?e v feltno.

 

Mene ni noben nic vprasal... :) ... Originalno je bil zraven kit ... in tudi pokrov dna prtljaznika je tako narejen, da rezervna guma ne pase not ... ker je zapolnjeno z neko peno ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tako kot sem ze napisal - pri vseh proizvajalcih je rezervna guma opcijska - torej je to potem DA ali NE???????

 

jaz imam 626. takrat proizvjalec ni ponujal opcijo: guma ali kit. torej izgleda da jaz nimam izbire :(

 

Kter ?alabajzar ti je pa montiral plin da si mogu sam na homologacijo ?

Normalno je da ti ?e tist ki ti montira vse papirje zrihta, vklu?no z vpisom na homologacijski karton?ek,tako je blo pr men in ?e nekaterih.

 

hm. nisem vedel da je to obi?ajno. meni se tole zdelo logi?no: servis vgradi, jaz pa na LPP-ju homologiram.

Papirje je ze zrihtal - samo sem odpeljal, vzeli so papirje in so ga cca 15 minut pogledali.

Napisano

:whatever:

Mene ni noben nic vprasal... :) ... Originalno je bil zraven kit ... in tudi pokrov dna prtljaznika je tako narejen, da rezervna guma ne pase not ... ker je zapolnjeno z neko peno ...

 

 

Se je mazda pa? odlo?ila tako ,da ne dajejo ve? rezervnega kolesa..

na na?o ,al pa vsaj mojo ?alost.

 

Je pa to na?in da firma nekaj pri?para,kupec pa pla?a isto ali raje ve?

stiropor je pa? cenej?i kot rezervno kolo, jelda ?

In pa tudi ..lej no lej,kdo bi si mislil.. la?ji... :bravo:

 

Saj se hvaljijo da je novi model la?ji od starega... ?

Evo tu so par kil ?e pri?paral.. :whatever:

 

.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

meni se tole zdelo logi?no: servis vgradi, jaz pa na LPP-ju homologiram.

Papirje je ze zrihtal - samo sem odpeljal, vzeli so papirje in so ga cca 15 minut pogledali.

 

?zmeden??zmeden?

 

Vsak ti mora to narest v sklopu instalacije, s tem tud garantira da je vse ok in skladno...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?zmeden??zmeden?

 

Vsak ti mora to narest v sklopu instalacije, s tem tud garantira da je vse ok in skladno...

 

Sj sem reku ?alabajzar. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Moja tradicija vzrokov praznih gum so ?eblji ali vijaki. ?e je fajn kniping vijak, niti ne ve? da ga ima? v gumi, ker dober dihta. Ponavadi ga najdem spomladi ali jeseni ko premontiram gume. bolj ziher je ?e rezerva kot sprej. Vem pa da sem jih pobral ziher enih 5 v 15. letih, nikoli pa ?e nisem obstal s prazno gumo.

Sprej najbr? ima svojo ?ivljensko dobo. ?e se nekaj let pajsa pri +50 stopinjah v avtu nato pa nekaj zim zmrzuje najbr? zgubi malo kondicije.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.