Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivjo!

 

Sumim, da je odpovedala sklopka na moji Mazdi 6.

Vse se je zgodilo relativno hitro, tako.. v enem ve?eru. Ko sem v drugi pohodil plin, so obrati kar posko?ili, pa sem mislil, da je za to kriv sneg na cesti, ane.... Samo potem sem se pa peljal po avtocesti in na tempomatu pove?eval hitrost.... in ko sem dvakrat stisnil +, so obrati kr ponorel, hitrost pa ni?. Ok, 3 minute za tem sem ostal na cesti in ... ?e imam v leru ali pa v prestavi, nima veze ali je sklopka stinjena ali ne.

 

Klical sem na Madin Gama servis na ?martinski, pa sem povedal, da sumim sklopko. Takoj so mi povedali okviren stro?ek 1300+ ? in me je res kr mal prizemljil :)

 

1. Ker pa se sam ne spoznam na vse detajle okoli sklopke, me zanima, ?e je kdo ?e imel podobno izku?njo? Nekaj sem bral o nekem odve?nem zraku v hiravliki itd itd...

2. Ali se ?e dobi kje kak?na sklopka, ki ni originalna, pa je vseeno vredu, predvsem pa cenej?a?

 

Joj... res bi vse pri?lo v pomo? :s

 

Lep pozdrav

Napisano

Pa ne more biti 1300?, kaj so znoreli!!?!?!?!?!?!?!?! Po mojem je realna cena kompleta in dela cca 800?, neoriginal pa cca 450?.

 

Glede neoriginala moje izku?nje so ZELO SLABE, tako da NIKOLI VE?!

Napisano

Malo sem pogledal sklopke neoriginal na naslovu LINK

 

?e je 2.0 bencin je cena 320?.

?e je dizel je cena 360?, ?e pa je poleg ?e dvomasni vztrajnik in verjetno je cena 783?.

 

?e prav vidim je Mazda najdra?ja od vseh ?zmeden??zmeden?

Napisano

Malo sem pogledal sklopke neoriginal na naslovu LINK

 

?e je 2.0 bencin je cena 320?.

?e je dizel je cena 360?, ?e pa je poleg ?e dvomasni vztrajnik in verjetno je cena 783?.

 

?e prav vidim je Mazda najdra?ja od vseh ?zmeden??zmeden?

 

Sklopke, so res te?avne pri mazdah in ?e bo? malo bolj pogledal po netu bo videl, kar nekaj nezadovoljnih, ki jim je odpovedala. Meni osebno je na M3 odpovedala pr 78.000km in sem zahteval zamenjavo v garancijskem roku, ker sem vztrajal pri trditvi, da za napako nikakor nisem kriv sam, saj na avto, ki sem si ga kupil povsem sam, zeloo pazim. Prej sem imel 323F, ki je imela prevo?enih 180.000km in nisem imel nikakr?ne te?ave s sklopko, doma imam tudi Peugeot 106 letnik 1995 z 140.000km in tudi z njim nikakr?nih te?av.

Osebni menim, da ?e si prepri?an v to, da si s sklopko oz. avtom ravnal kot je treba, lahko tudi zagovarja? svoje argumente.

Osebno sem vztrajal pri svojem, v kolikor pa bi me kaj veliko zajebaval, pa sem bil pripravljen tudi obvestit Mazdo direktno na Japonsko.

Tudi mama je kupila, sicer rabljeno 626 2.0D in ji je sklopka odpovedala pri 89.000km, prej pa od fi?ota naprej na novenem avtu!? Je pa res bil avto rabljen in se ne ve povsem, kako ga je tusti stric od 58let vozil.

 

?e si prepri?an vase in ?etudi je avto ?e kak?no leto ?ez garancijo, se izpla?a vztrajat, saj ima vsak poobla??en servis mo?nost garancijskih popravil po poteku garancije, ?e so te napake stvarne, je pa tudi res, da te stvarne napake zvito skrivajo in jih ne priznavajo!

 

Res pa, da so na?i trgovci, predvsem pa serviserji oderuhi, ki gladajo samo na svoje riti, na nas kupce pa samo takrat, ko nam vsi slinasti prodajajo, predvsem nove avte.

user posted image
Napisano

Koliko kilometrov in kater motor ima tale mazda s problemi ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najprej hvala za vse odgovorre, vidim, da res nismo prvi, ki se nam je to zgodilo prehitro... kljub normalni vo?nji. :(

 

Ja... Da zdaj podam vec detajlov o moji zgodbi:

Avto je Mazda 6, 2.0 dizel, 86 kW, kilometorv cca 120.000

 

na gama servisu s zdej povedal, da je strosek cca 1300?.

Malo sem povprasal pri kolegu, ki dela na enem od mazdinih servisov in mi je povedal, da so tudi neoriginalni deli dobri, sploh so pa cenej?i.

 

No, zdej pa ?e telefonarim okoli po trgovinah in spra?ujem za cene.

 

Bom dodal post, ko kaj ve? izvem.

 

lp

Napisano

glede na cene bi jaz najprej ugotovil ?e je res hin sklopka, poglej ?e ti mogo?e ne manjka pol diferenciala ali nekaj.. ampak res pri taki ceni je dobro vedet kaj mora? menjat.

Napisano

Na moji 3-ki je sklopka odpovedala pri 58.000 kilometrih - en teden pred iztekom garancije - garancijsko popravilo.

 

Zgleda d res hitro crkujejo sklopke na novih Mazdah, na prej?nih avtomobilih sem sklopke menjal pri cca 150.000 km.

Napisano

?e bo? potreboval ''neoriginalno'' (tudi mazda ne proizvaja sama sklopk in vztrajnikov) ti lahko jaz zrihtam vse kar ima Euroton-LUK sklopke in ?e ?eli? tudi od sachs sklopka. Imam kar nekaj popusta !

Oz. ti lahko zrihtam vse kar imajo oni -% rabat

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Na moji 3-ki je sklopka odpovedala pri 58.000 kilometrih - en teden pred iztekom garancije - garancijsko popravilo.

 

Zgleda d res hitro crkujejo sklopke na novih Mazdah, na prej?nih avtomobilih sem sklopke menjal pri cca 150.000 km.

 

150.000 pa menjava sklopke, se hecate ?zmeden?:D:D:bravo:

 

Fotr je mel svoj cajt ?kodovo Felicio 1.9D, traktor diesel, letnik 97, pa je naredu u 8 letih 400.000 km z njo. Mislim, res da ne nevem koko udobn konc pleha, pa vendar si se povsod pripeljal (?e jst sm jo v?asih gonu :lol: ).

O potrebi po menjavi sklopke ne DUHA ne SLUHA!

Res pa je, da je bla ma?ina "malo" ?vohnej :)

 

?e dela? lepo z avtojem, ima da dr?i vsaj 300.000, ...?e ne je stvarni DEFEKT!

 

lp,

D

Lp,

D

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

?ivjo!

 

Tudi jaz sumim, da mi je ?la sklopka. Avto je M6 136CD letnik 2005, kilometri po ?tevcu 112000km (avto je iz Italije, tako da skoraj 100% niso realni). Kar naenkrat se mi zdi, da je na momente sklopka mehkej?a in da se bolj na trdo prestavlja, sploh v vzvratno. ?e od vsega za?etka odkar imam avto (pol leta) se mi zdi, da prijemle bolj na koncu. Kaj vi mislite? Bi jo mogo?e bilo potrebno samo prezra?iti?

Napisano

?ivjo!

 

Tudi jaz sumim, da mi je ?la sklopka. Avto je M6 136CD letnik 2005, kilometri po ?tevcu 112000km (avto je iz Italije, tako da skoraj 100% niso realni). Kar naenkrat se mi zdi, da je na momente sklopka mehkej?a in da se bolj na trdo prestavlja, sploh v vzvratno. ?e od vsega za?etka odkar imam avto (pol leta) se mi zdi, da prijemle bolj na koncu. Kaj vi mislite? Bi jo mogo?e bilo potrebno samo prezra?iti?

 

Probat ni greh.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.