Skoči na vsebino

Poraba Mazde 6, 2.2...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Prvi podatki o porabi (z It.foruma) niso ni? kaj spodbudni glede novih motorjev 2.2 (184 konjev).

Po prevo?enih 700 km (sama avtocesta in po omejitvah,tam od 130-140/uro) je tipu popila povpre?no

7.7 l/100 in me?ani ciklus 8,8 l /100.Mogo?e je taka poraba,ker motor ?e ni ulaufan.Je pa prej imel tudi

faceliftano 6-ko z PDF-jem in je totalno razo?aran nad porabo.Mo?no je,da se bo z kilometri poraba kaj zmanj?ala. :ne vem:

 

 

Napisano

 

faceliftano 6-ko z PDF-jem

a jo s Adobe readerjem odpira :bravo:

hec

 

Drugac pa vse okol 7 bi po moje bila realnost....navsezadne je to skor 200konjev....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a jo s Adobe readerjem odpira :bravo:

hec

 

Drugac pa vse okol 7 bi po moje bila realnost....navsezadne je to skor 200konjev....

 

DPF,FDP,DMP,OMV....ali pa kakor kli ?e pa?.Glavno,da jaz nimam tega v moji Mazdici. :P:danzoman:

 

 

Napisano

DPF,FDP,DMP,OMV....ali pa kakor kli ?e pa?.Glavno,da jaz nimam tega v moji Mazdici. :P:danzoman:

 

 

A poznas komad MFG od fantastichen 4?

Svetovn komad narejen samo iz svetovnih kratic

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A poznas komad MFG od fantastichen 4?

Svetovn komad narejen samo iz svetovnih kratic

 

Ne,mora pa biti zanimiv. :D

 

 

Napisano

Prvi podatki o porabi (z It.foruma) niso ni? kaj spodbudni glede novih motorjev 2.2 (184 konjev).

Po prevo?enih 700 km (sama avtocesta in po omejitvah,tam od 130-140/uro) je tipu popila povpre?no

7.7 l/100 in me?ani ciklus 8,8 l /100.Mogo?e je taka poraba,ker motor ?e ni ulaufan.Je pa prej imel tudi

faceliftano 6-ko z PDF-jem in je totalno razo?aran nad porabo.Mo?no je,da se bo z kilometri poraba kaj zmanj?ala. :ne vem:

 

Ma ja, lahko da se bo poraba ?e kak?en dcl zmanj?ala, ampak kaj dosti pod 8,5 l/100 km me?anega ciklusa ne bo ?lo. Saj to sicer ni tko slabo, ampak ?e zdale? pa ni to, kar obljubljajo. tale obljubljena poraba je pri Mazdi res utopija. Saj pri drugih ni kaj dost druga?e... :blink: :ne vem:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Ma ja, lahko da se bo poraba ?e kak?en dcl zmanj?ala, ampak kaj dosti pod 8,5 l/100 km me?anega ciklusa ne bo ?lo. Saj to sicer ni tko slabo, ampak ?e zdale? pa ni to, kar obljubljajo. tale obljubljena poraba je pri Mazdi res utopija. Saj pri drugih ni kaj dost druga?e... :blink: :ne vem:

 

Za porabo 8,5 ti ni treba met dizla, tako imam jaz in Suicidal(malenkost ve?, ker ima karavana), pa imava ona 2.3 bencinarje. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je tolk te?ko primerjat, ker je vse odvisno od re?ima vo?nje. Edina tehtna primerjava bi bila, da bi se z bencinarjem in z dieslom vozili po istih cestah ob enaki prometni obremenitvi.

 

Bomo videli kolk bo moj zadnji tank, ker imam v tem obdobju ogromno mestne vo?nje in stanja pred semaforji. Po moje bom ?el tud ?ez 7,5 al pa ?e ve?.

33112_1.png

Napisano

Za porabo 8,5 ti ni treba met dizla, tako imam jaz in Suicidal(malenkost ve?, ker ima karavana), pa imava ona 2.3 bencinarje. <_<

 

Count me in z dizlom 7-8...sam je enoprostorc CD143

to je realnost

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Boss ma? prav, smo js imam na razdalji 20 kilometrov 3X prekopano cesto(sen ne da peljat ampak se s 1. prestavo vle?em ?ez :angry: ), se pravi 3X semafor, pol pa ?e 3X normalen semafor, pa nobene avtoceste, ve?inoma vo?nja tam do 100 na uro, ?e pa imam sre?o in ne naba?em nobene kolone pa tud do 150+ sramezljiv , saj ve? kak?na je cesta, po dolini.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se strinjam z va?imi izjavami glede prevelke porabe, konc koncev ?e pogledamo konkurenco so izredno var?ni, npr. Honda, Bmw pa ?e kdo! 8 litrov za dizla hranit pa ni lih var?no! :ne vem:

 

Bencin + LPG je zmaga! :ljubezen::ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Test v Delu (Na kolesih) Volva V 70 (dizel, 185 konj) je pokazal povpre?no porabo preko 10. Tud niso bli ravno navdu?eni, ?eprav je "premijska znamka"... :P

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

A vi bi se z tono in pol, al kolker pa? je te?kim avtom in 185km (mamma mia, pa to sploh ni malo ljudje), vozli na polno in pri tem porabili 5.5L goriva? Odli?na lega avtomobila, pospe?evanja na polno po ravnem, iz ovinkov....

 

ne ?alite se, 7-8L je ?ist realna poraba. Pa tut bencinarji ne bodo spili ogromno ve?, ker je njihov izkoristek ?e tud zlo dober. ?asi ko so 1.4 motorji (pri te?i 650kg) dosegali 40-50km in pri tem spili 10l goriva so mimo. Obojni imajo dober izkoristek, ampak fizika pa je nepremagljiva. ?e ?eli? 1500kg te?ki avto, po mo?nosti ?e z 300kg balasta premikati naokoli in to po mo?nosti ?e hitro, rabi? energijo.

 

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Ne bi reku, da je volvo lih premijska znamka, ker ?e je, pol se spra?ujem katera ni? :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne bi reku, da je volvo lih premijska znamka, ker ?e je, pol se spra?ujem katera ni? :ne vem:

 

:bravo:

Sej ne da bi se s tem strinjal, ampak tko pravijo na?i "poznavalci" in "strokovnjaki"... :hohoho:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Itak, da plin je IN :bravo:

 

count me in...!!! Kok vas je pa zeblo v roke pozimi ko ste tankal plin, pa se mal vetra zraven... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures - jaz sem imel med tankanjem plina navadno kar roke v ?epih, ker ga tankam na Verov?kovi, kjer imajo za to usposobljenega ?loveka! :ouje::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se strinjam z va?imi izjavami glede prevelke porabe, konc koncev ?e pogledamo konkurenco so izredno var?ni, npr. Honda, Bmw pa ?e kdo!

 

Jo?a,se ne strinjam ravno z zgoraj napisanim.Ti pa v soboto razlo?im zakaj ne! ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ce bi bla varcna vozila (avtomobili) pol nebi mel stroskov k bi se vozil :P dokler bo treba placevat bencin, plin, dizl, al pa elektriko .. itd so vse to sami stroski :hohoho:

Napisano

Jaz ne vem kaj bi nekateri radi. Avto ima 185KM, 1600kg ?e ne malce ve? in je poraba ?isto OK.

 

Dizli so bili konkure?ni takrat, ko so imeli skoraj pol manj konjev kot bencinci, re?eval pa jih je mo?an navor.

Ker pa nekateri ljudje, predvsem pa novinarji, ki pi?ejo teste in tako vplivajo na kar velik odstotek kupcev zahtevajo ve?je in ve?je pospe?ke, ?portnost in kaj ?e vem kak?no oslarijo so proizvajalci premorani tekmovati v takem tempu in pove?ujejo mo?i motorjem, s tem pa se pove?uje tudi poraba.

 

?e gledamo ?isto realno ... 185 KM je prakti?no 3x ve? kot jih je imel stari Golf, bil je sicer la?ji za 600 kg proti Mazdi, ampak ?e porabo recimo delimo zaradi 3x ve?je mo?i z faktorjem 2 je poraba potem samo 4 litre ... tako na oko. Se pravi poraba je ?isto OK.

 

Se pa nebi strinjal, da je samo Mazda var?na, konkurenca pa ne. Po mojih izku?njah so zelo var?ni tudi BMWjevi dizli.

Napisano

Se pa nebi strinjal, da je samo Mazda var?na, konkurenca pa ne. Po mojih izku?njah so zelo var?ni tudi BMWjevi dizli.

 

?e sem jaz prav razumel, je blo govora o tem, da Mazda NI var?na proti BMWju in ostalim... ;)

 

?al do neke mere to tudi dr?i...

 

sodelavec ma Alfo 159, pa mu pije povpre?no vsaj 0,5 litra manj, pa ima ?e huj?i re?im vo?nje kot jaz, on se vozi po hribih, jaz pa po ravnem...

 

Z golfom neom primerjal, ker je "sparwunder"... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz ne vem kaj bi nekateri radi. Avto ima 185KM, 1600kg ?e ne malce ve? in je poraba ?isto OK.

 

 

Se povsem strinjam.

Me pa moti predvsem razlika med obljubljeno in dejansko porabo. Veliko ljudi temu verjame <_<

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.