Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No, danes je bil ?e en manj zabavnih dni, namre? sem obstal ob AC brez ?troma..

 

Grem iz mb, se mi je ?e pri?gala lu?ka za akumolator, samo se peljem naprej, sem mislil da sem pustil mogo?e vklopljen radio ali kaj in se bo sam napolnil med vo?njo.

 

No, ?ez par deset kilometrov se mi sam od sebe ugasne tempomat in pri?ge ?e abs lu?ka.. temu sledi lu?ka za airbag, in potem ?e za zavore (wtf) radio se ugasne, ?tevec pade na nulo.. motor je sicer ?e delal, ampak sem ga takoj ustavil ob cesti (ziher je ziher.. ) niti varnostne utripalke niso ve? delale.. torej baterija je bila ?isto prazna.

 

Akumolator je ?e od jeseni slab?e v?igal ampak sem nekako odla?al do danes da bi ga zamenjal, stric ki so ga poslali z MES je pri?el do mene in me zapeljal do petrola, kjer sem imel tak?no sre?o da sem dobil celo ustrezen akumolator pravih mer (varta / 12V 60AH), to dam notri, pri?gem, lu?ka za akumolator je ?e gorela, ga vgasnem in ?e enkrat v?gem in vse zgleda normalno (lu?ka za aku tudi ugasne).. potem se lepo peljem domov.. brez pri?ganih lu?i za vsak slu?aj

 

Zdaj me zanima, kdo je dejansko krivec, nekako sumim alternator.. ker ?e bi deloval mu verjetno sredi vo?nje nebi zmanjkalo elektrike kar samo od sebe.. samo je pa tudi bil akumolator totalno uni?en, tako da je mo?no da se ni ve? pravilno polnil.. oz. je po?iral preve? ?troma, glede jermenov jih grem pogledat jutri, ker nimam nikjer svetilke da bi pogledal sredi teme.

 

?e so ?le diode, krta?ke, itd.. v alternatorju koliko zna stati servis?

Napisano

No, danes je bil ?e en manj zabavnih dni, namre? sem obstal ob AC brez ?troma..

 

Grem iz mb, se mi je ?e pri?gala lu?ka za akumolator, samo se peljem naprej, sem mislil da sem pustil mogo?e vklopljen radio ali kaj in se bo sam napolnil med vo?njo.

 

No, ?ez par deset kilometrov se mi sam od sebe ugasne tempomat in pri?ge ?e abs lu?ka.. temu sledi lu?ka za airbag, in potem ?e za zavore (wtf) radio se ugasne, ?tevec pade na nulo.. motor je sicer ?e delal, ampak sem ga takoj ustavil ob cesti (ziher je ziher.. ) niti varnostne utripalke niso ve? delale.. torej baterija je bila ?isto prazna.

 

Akumolator je ?e od jeseni slab?e v?igal ampak sem nekako odla?al do danes da bi ga zamenjal, stric ki so ga poslali z MES je pri?el do mene in me zapeljal do petrola, kjer sem imel tak?no sre?o da sem dobil celo ustrezen akumolator pravih mer (varta / 12V 60AH), to dam notri, pri?gem, lu?ka za akumolator je ?e gorela, ga vgasnem in ?e enkrat v?gem in vse zgleda normalno (lu?ka za aku tudi ugasne).. potem se lepo peljem domov.. brez pri?ganih lu?i za vsak slu?aj

 

Zdaj me zanima, kdo je dejansko krivec, nekako sumim alternator.. ker ?e bi deloval mu verjetno sredi vo?nje nebi zmanjkalo elektrike kar samo od sebe.. samo je pa tudi bil akumolator totalno uni?en, tako da je mo?no da se ni ve? pravilno polnil.. oz. je po?iral preve? ?troma, glede jermenov jih grem pogledat jutri, ker nimam nikjer svetilke da bi pogledal sredi teme.

 

?e so ?le diode, krta?ke, itd.. v alternatorju koliko zna stati servis?

 

altenator preveri? tako da ti v prostem teku na voltmetru ka?e napetost 14 v

?e je napetost manj?a od 13.8 v je slab altenator ali nezategnjeni jermeni

sevede pa k temu tudi prispeva akumulator ki ?e je star ve? kot 2-3 leta ?e zna pri dana?njih porabnikih pe?at ali odpovedati

si redno preverjal nivo vode v akumulatorju ker lahko da ti je zmanjkalo vode in zaradi tega je pri?lo do stika celice

upam da sem malo pomagal k odgovoru

gremo na?i.....

 

Napisano

Brez debat je alternator odpovedal, tista lu?ka NI za stanje akumulatorja ampak da nam pove ali alternator polni akumulator ali ne, v tem primeru sveti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja po vsej logiki je alternator, z akumulatrojem ma? ponavad posla ob v?igu, ko pa enkat laufa, pa ni ve? fora v akumulatorju, pa? pa v tem ?e ga alternator ne fila in se stalno samo ?e prazni.

 

Stro?ki obnovitve alternatorja (delo in material) navadno zna?ajo kak?nih 50, mogo?e 70 ?, skratka se ti izpla?a preden ?e tanovga "ferderba?", ker mislim da se ne bo? dolgo vozil dokler ti lu?ka spet zasveti! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja po vsej logiki je alternator, z akumulatrojem ma? ponavad posla ob v?igu, ko pa enkat laufa, pa ni ve? fora v akumulatorju, pa? pa v tem ?e ga alternator ne fila in se stalno samo ?e prazni.

 

Stro?ki obnovitve alternatorja (delo in material) navadno zna?ajo kak?nih 50, mogo?e 70 ?, skratka se ti izpla?a preden ?e tanovga "ferderba?", ker mislim da se ne bo? dolgo vozil dokler ti lu?ka spet zasveti! <_<

 

Mislim da mu lu?ka nebo ugasnila dokler ne porihta alternatorja, tudi ?e da ?e 2 al pa 3 akumulatorje v gepek.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?imprej do avtoelektri?arja in obnoviti alternator. Bo ?e najbolje in na koncu najceneje, kot pa ?akanje,filanje akumulatorja ceu cajt ipd.

Napisano

Mislim da mu lu?ka nebo ugasnila dokler ne porihta alternatorja, tudi ?e da ?e 2 al pa 3 akumulatorje v gepek.

 

Take stvari najde? celo v knjigi z navodili ... nitreba it na forum ... :P

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Take stvari najde? celo v knjigi z navodili ... nitreba it na forum ... :P

 

Lu?ka sploh ne gori ve? odkar je nov akumolator, je pa z multimetrom preverjeno in potrjeno, da alternator ne polni.

Napisano

... lu?ka za akumolator, ...

 

Akumolator je ?e ... ustrezen akumolator pravih mer ... lu?ka za akumolator je ...

 

... tudi bil akumolator totalno ...

 

Saj vem da sem dlakocepski, ampak, da bo? vedel:

 

akumulátor -ja m (ȃ) 1. elektr. priprava za shranjevanje elektri?ne energije: polniti, prazniti akumulator; avtomobilski akumulator; alkalni, svin?ev akumulator; kapaciteta akumulatorja 2. teh. priprava za zbiranje in shranjevanje energije sploh, zbiralnik: parni, toplotni akumulator

Vir: SSKJ

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Saj vem da sem dlakocepski, ampak, da bo? vedel:

 

akumulátor -ja m (ȃ) 1. elektr. priprava za shranjevanje elektri?ne energije: polniti, prazniti akumulator; avtomobilski akumulator; alkalni, svin?ev akumulator; kapaciteta akumulatorja 2. teh. priprava za zbiranje in shranjevanje energije sploh, zbiralnik: parni, toplotni akumulator

Vir: SSKJ

 

Hvala gospod off-topic, lahko bi sicer napisal z manj zveli?anosti da sem kiksnil besedo "akumulator", ampak ko smo tako zelo detaljni in tehni?ni ti lahko povem, da v mojem nare?ju "napake" ni, in je akumolator.

 

http://www.mazda-si.net/index.php?act=Sear...e=%2Bakumolator

 

Lp

Napisano

Hvala gospod off-topic, lahko bi sicer napisal z manj zveli?anosti da sem kiksnil besedo "akumulator", ampak ko smo tako zelo detaljni in tehni?ni ti lahko povem, da v mojem nare?ju "napake" ni, in je akumolator.

 

Prav.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano
:bravo: samo da zdaj ?tima

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

:bravo: samo da zdaj ?tima

 

No ja, to?no to, samo da zdaj dela.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.