Skoči na vsebino

Akumolator Vs alternator


Priporočeno sporočilo

No, danes je bil ?e en manj zabavnih dni, namre? sem obstal ob AC brez ?troma..

 

Grem iz mb, se mi je ?e pri?gala lu?ka za akumolator, samo se peljem naprej, sem mislil da sem pustil mogo?e vklopljen radio ali kaj in se bo sam napolnil med vo?njo.

 

No, ?ez par deset kilometrov se mi sam od sebe ugasne tempomat in pri?ge ?e abs lu?ka.. temu sledi lu?ka za airbag, in potem ?e za zavore (wtf) radio se ugasne, ?tevec pade na nulo.. motor je sicer ?e delal, ampak sem ga takoj ustavil ob cesti (ziher je ziher.. ) niti varnostne utripalke niso ve? delale.. torej baterija je bila ?isto prazna.

 

Akumolator je ?e od jeseni slab?e v?igal ampak sem nekako odla?al do danes da bi ga zamenjal, stric ki so ga poslali z MES je pri?el do mene in me zapeljal do petrola, kjer sem imel tak?no sre?o da sem dobil celo ustrezen akumolator pravih mer (varta / 12V 60AH), to dam notri, pri?gem, lu?ka za akumolator je ?e gorela, ga vgasnem in ?e enkrat v?gem in vse zgleda normalno (lu?ka za aku tudi ugasne).. potem se lepo peljem domov.. brez pri?ganih lu?i za vsak slu?aj

 

Zdaj me zanima, kdo je dejansko krivec, nekako sumim alternator.. ker ?e bi deloval mu verjetno sredi vo?nje nebi zmanjkalo elektrike kar samo od sebe.. samo je pa tudi bil akumolator totalno uni?en, tako da je mo?no da se ni ve? pravilno polnil.. oz. je po?iral preve? ?troma, glede jermenov jih grem pogledat jutri, ker nimam nikjer svetilke da bi pogledal sredi teme.

 

?e so ?le diode, krta?ke, itd.. v alternatorju koliko zna stati servis?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, danes je bil ?e en manj zabavnih dni, namre? sem obstal ob AC brez ?troma..

 

Grem iz mb, se mi je ?e pri?gala lu?ka za akumolator, samo se peljem naprej, sem mislil da sem pustil mogo?e vklopljen radio ali kaj in se bo sam napolnil med vo?njo.

 

No, ?ez par deset kilometrov se mi sam od sebe ugasne tempomat in pri?ge ?e abs lu?ka.. temu sledi lu?ka za airbag, in potem ?e za zavore (wtf) radio se ugasne, ?tevec pade na nulo.. motor je sicer ?e delal, ampak sem ga takoj ustavil ob cesti (ziher je ziher.. ) niti varnostne utripalke niso ve? delale.. torej baterija je bila ?isto prazna.

 

Akumolator je ?e od jeseni slab?e v?igal ampak sem nekako odla?al do danes da bi ga zamenjal, stric ki so ga poslali z MES je pri?el do mene in me zapeljal do petrola, kjer sem imel tak?no sre?o da sem dobil celo ustrezen akumolator pravih mer (varta / 12V 60AH), to dam notri, pri?gem, lu?ka za akumolator je ?e gorela, ga vgasnem in ?e enkrat v?gem in vse zgleda normalno (lu?ka za aku tudi ugasne).. potem se lepo peljem domov.. brez pri?ganih lu?i za vsak slu?aj

 

Zdaj me zanima, kdo je dejansko krivec, nekako sumim alternator.. ker ?e bi deloval mu verjetno sredi vo?nje nebi zmanjkalo elektrike kar samo od sebe.. samo je pa tudi bil akumolator totalno uni?en, tako da je mo?no da se ni ve? pravilno polnil.. oz. je po?iral preve? ?troma, glede jermenov jih grem pogledat jutri, ker nimam nikjer svetilke da bi pogledal sredi teme.

 

?e so ?le diode, krta?ke, itd.. v alternatorju koliko zna stati servis?

 

altenator preveri? tako da ti v prostem teku na voltmetru ka?e napetost 14 v

?e je napetost manj?a od 13.8 v je slab altenator ali nezategnjeni jermeni

sevede pa k temu tudi prispeva akumulator ki ?e je star ve? kot 2-3 leta ?e zna pri dana?njih porabnikih pe?at ali odpovedati

si redno preverjal nivo vode v akumulatorju ker lahko da ti je zmanjkalo vode in zaradi tega je pri?lo do stika celice

upam da sem malo pomagal k odgovoru

gremo na?i.....

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brez debat je alternator odpovedal, tista lu?ka NI za stanje akumulatorja ampak da nam pove ali alternator polni akumulator ali ne, v tem primeru sveti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja po vsej logiki je alternator, z akumulatrojem ma? ponavad posla ob v?igu, ko pa enkat laufa, pa ni ve? fora v akumulatorju, pa? pa v tem ?e ga alternator ne fila in se stalno samo ?e prazni.

 

Stro?ki obnovitve alternatorja (delo in material) navadno zna?ajo kak?nih 50, mogo?e 70 ?, skratka se ti izpla?a preden ?e tanovga "ferderba?", ker mislim da se ne bo? dolgo vozil dokler ti lu?ka spet zasveti! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja po vsej logiki je alternator, z akumulatrojem ma? ponavad posla ob v?igu, ko pa enkat laufa, pa ni ve? fora v akumulatorju, pa? pa v tem ?e ga alternator ne fila in se stalno samo ?e prazni.

 

Stro?ki obnovitve alternatorja (delo in material) navadno zna?ajo kak?nih 50, mogo?e 70 ?, skratka se ti izpla?a preden ?e tanovga "ferderba?", ker mislim da se ne bo? dolgo vozil dokler ti lu?ka spet zasveti! <_<

 

Mislim da mu lu?ka nebo ugasnila dokler ne porihta alternatorja, tudi ?e da ?e 2 al pa 3 akumulatorje v gepek.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... lu?ka za akumolator, ...

 

Akumolator je ?e ... ustrezen akumolator pravih mer ... lu?ka za akumolator je ...

 

... tudi bil akumolator totalno ...

 

Saj vem da sem dlakocepski, ampak, da bo? vedel:

 

akumulátor -ja m (ȃ) 1. elektr. priprava za shranjevanje elektri?ne energije: polniti, prazniti akumulator; avtomobilski akumulator; alkalni, svin?ev akumulator; kapaciteta akumulatorja 2. teh. priprava za zbiranje in shranjevanje energije sploh, zbiralnik: parni, toplotni akumulator

Vir: SSKJ

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj vem da sem dlakocepski, ampak, da bo? vedel:

 

akumulátor -ja m (ȃ) 1. elektr. priprava za shranjevanje elektri?ne energije: polniti, prazniti akumulator; avtomobilski akumulator; alkalni, svin?ev akumulator; kapaciteta akumulatorja 2. teh. priprava za zbiranje in shranjevanje energije sploh, zbiralnik: parni, toplotni akumulator

Vir: SSKJ

 

Hvala gospod off-topic, lahko bi sicer napisal z manj zveli?anosti da sem kiksnil besedo "akumulator", ampak ko smo tako zelo detaljni in tehni?ni ti lahko povem, da v mojem nare?ju "napake" ni, in je akumolator.

 

http://www.mazda-si.net/index.php?act=Sear...e=%2Bakumolator

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala gospod off-topic, lahko bi sicer napisal z manj zveli?anosti da sem kiksnil besedo "akumulator", ampak ko smo tako zelo detaljni in tehni?ni ti lahko povem, da v mojem nare?ju "napake" ni, in je akumolator.

 

Prav.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo: samo da zdaj ?tima

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo: samo da zdaj ?tima

 

No ja, to?no to, samo da zdaj dela.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za kaj jih rabiš? Za višjo premijo pri zavarovanju.   Resno, to se tudi jaz sprašujem. Imam Mazdo BT-50. Kar je ta avto do zdaj prevlekel, ni noben na tem forumu. In nikoli ni zmanjkalo moči, čeprav ima "samo" 105 kW. Imeli smo Mazdo 5. Enoprostorec s sedmimi sedeži. Ravno tako "samo" 105 kW. Pa je bilo dovolj moči za normalno vožnjo tudi, ko smo šli na počitnice in smo s seboj vlekli 1300 kg težko počitniško prikolico, v avtu pa nas je sedelo sedem. In me res zanima, zakaj rabite 150 kW za eno povprečno pet sedežno vozilo, ki (najverjetneje) niti vlečne kljuke nima...
    • ampak roko na srce... samo potrošni materjal, ki pač spada k vzdrževanju avta... nimaš kej avto neki stane, razen @dvorjan EV, kjer ne rabiš servisirat, samo v graben zapelješ, ko je nekaj narobe. Do takrat, ko bo nekaj narobe pa samo upaš, da bo čim dlje šel. 😄     ps. ne me preveč resmo jemat, ker je samo mal heca. 😜
    • Na zdaj ga pa konkretno biksaš. Exeo, če se ne motim ne obstaja že več kot desetletje. Kot drugo pa sploh ne sodi v ta segment, ampak enega nižje. Tam kjer so VW Jetta/VW Golf variant, Škoda Octavia, Audi A4, Mazda 3 limo itd.
    • Nisu sve budale iste...neke su diplomirane. 
    • Ne, ne.    No, ko je bil že tam, so še olje v motorju zamenjali. Pa filter olja. Pa filter zraka. Pa filter nafte. Pa oba jermena za alternator. Ja, pa jermen za klimo.   Bo pa treba pri naslednjem servisu malo bolj odpret takwin. Pride menjava zobatega jermena, menjava olja v sprednjem diferencialu, menjava olja v reduktorju, menjava olja v menjalniku, menjava olja v zadnjem diferencialu (9,5 litra hipoidnega olja za vse skupaj), menjava olja v motorju, menjava oljnega filtra, pa zavore so že proti koncu tako sprednje kot zadnje, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.