Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No, danes je bil ?e en manj zabavnih dni, namre? sem obstal ob AC brez ?troma..

 

Grem iz mb, se mi je ?e pri?gala lu?ka za akumolator, samo se peljem naprej, sem mislil da sem pustil mogo?e vklopljen radio ali kaj in se bo sam napolnil med vo?njo.

 

No, ?ez par deset kilometrov se mi sam od sebe ugasne tempomat in pri?ge ?e abs lu?ka.. temu sledi lu?ka za airbag, in potem ?e za zavore (wtf) radio se ugasne, ?tevec pade na nulo.. motor je sicer ?e delal, ampak sem ga takoj ustavil ob cesti (ziher je ziher.. ) niti varnostne utripalke niso ve? delale.. torej baterija je bila ?isto prazna.

 

Akumolator je ?e od jeseni slab?e v?igal ampak sem nekako odla?al do danes da bi ga zamenjal, stric ki so ga poslali z MES je pri?el do mene in me zapeljal do petrola, kjer sem imel tak?no sre?o da sem dobil celo ustrezen akumolator pravih mer (varta / 12V 60AH), to dam notri, pri?gem, lu?ka za akumolator je ?e gorela, ga vgasnem in ?e enkrat v?gem in vse zgleda normalno (lu?ka za aku tudi ugasne).. potem se lepo peljem domov.. brez pri?ganih lu?i za vsak slu?aj

 

Zdaj me zanima, kdo je dejansko krivec, nekako sumim alternator.. ker ?e bi deloval mu verjetno sredi vo?nje nebi zmanjkalo elektrike kar samo od sebe.. samo je pa tudi bil akumolator totalno uni?en, tako da je mo?no da se ni ve? pravilno polnil.. oz. je po?iral preve? ?troma, glede jermenov jih grem pogledat jutri, ker nimam nikjer svetilke da bi pogledal sredi teme.

 

?e so ?le diode, krta?ke, itd.. v alternatorju koliko zna stati servis?

Napisano

No, danes je bil ?e en manj zabavnih dni, namre? sem obstal ob AC brez ?troma..

 

Grem iz mb, se mi je ?e pri?gala lu?ka za akumolator, samo se peljem naprej, sem mislil da sem pustil mogo?e vklopljen radio ali kaj in se bo sam napolnil med vo?njo.

 

No, ?ez par deset kilometrov se mi sam od sebe ugasne tempomat in pri?ge ?e abs lu?ka.. temu sledi lu?ka za airbag, in potem ?e za zavore (wtf) radio se ugasne, ?tevec pade na nulo.. motor je sicer ?e delal, ampak sem ga takoj ustavil ob cesti (ziher je ziher.. ) niti varnostne utripalke niso ve? delale.. torej baterija je bila ?isto prazna.

 

Akumolator je ?e od jeseni slab?e v?igal ampak sem nekako odla?al do danes da bi ga zamenjal, stric ki so ga poslali z MES je pri?el do mene in me zapeljal do petrola, kjer sem imel tak?no sre?o da sem dobil celo ustrezen akumolator pravih mer (varta / 12V 60AH), to dam notri, pri?gem, lu?ka za akumolator je ?e gorela, ga vgasnem in ?e enkrat v?gem in vse zgleda normalno (lu?ka za aku tudi ugasne).. potem se lepo peljem domov.. brez pri?ganih lu?i za vsak slu?aj

 

Zdaj me zanima, kdo je dejansko krivec, nekako sumim alternator.. ker ?e bi deloval mu verjetno sredi vo?nje nebi zmanjkalo elektrike kar samo od sebe.. samo je pa tudi bil akumolator totalno uni?en, tako da je mo?no da se ni ve? pravilno polnil.. oz. je po?iral preve? ?troma, glede jermenov jih grem pogledat jutri, ker nimam nikjer svetilke da bi pogledal sredi teme.

 

?e so ?le diode, krta?ke, itd.. v alternatorju koliko zna stati servis?

 

altenator preveri? tako da ti v prostem teku na voltmetru ka?e napetost 14 v

?e je napetost manj?a od 13.8 v je slab altenator ali nezategnjeni jermeni

sevede pa k temu tudi prispeva akumulator ki ?e je star ve? kot 2-3 leta ?e zna pri dana?njih porabnikih pe?at ali odpovedati

si redno preverjal nivo vode v akumulatorju ker lahko da ti je zmanjkalo vode in zaradi tega je pri?lo do stika celice

upam da sem malo pomagal k odgovoru

gremo na?i.....

 

Napisano

Brez debat je alternator odpovedal, tista lu?ka NI za stanje akumulatorja ampak da nam pove ali alternator polni akumulator ali ne, v tem primeru sveti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja po vsej logiki je alternator, z akumulatrojem ma? ponavad posla ob v?igu, ko pa enkat laufa, pa ni ve? fora v akumulatorju, pa? pa v tem ?e ga alternator ne fila in se stalno samo ?e prazni.

 

Stro?ki obnovitve alternatorja (delo in material) navadno zna?ajo kak?nih 50, mogo?e 70 ?, skratka se ti izpla?a preden ?e tanovga "ferderba?", ker mislim da se ne bo? dolgo vozil dokler ti lu?ka spet zasveti! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja po vsej logiki je alternator, z akumulatrojem ma? ponavad posla ob v?igu, ko pa enkat laufa, pa ni ve? fora v akumulatorju, pa? pa v tem ?e ga alternator ne fila in se stalno samo ?e prazni.

 

Stro?ki obnovitve alternatorja (delo in material) navadno zna?ajo kak?nih 50, mogo?e 70 ?, skratka se ti izpla?a preden ?e tanovga "ferderba?", ker mislim da se ne bo? dolgo vozil dokler ti lu?ka spet zasveti! <_<

 

Mislim da mu lu?ka nebo ugasnila dokler ne porihta alternatorja, tudi ?e da ?e 2 al pa 3 akumulatorje v gepek.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?imprej do avtoelektri?arja in obnoviti alternator. Bo ?e najbolje in na koncu najceneje, kot pa ?akanje,filanje akumulatorja ceu cajt ipd.

Napisano

Mislim da mu lu?ka nebo ugasnila dokler ne porihta alternatorja, tudi ?e da ?e 2 al pa 3 akumulatorje v gepek.

 

Take stvari najde? celo v knjigi z navodili ... nitreba it na forum ... :P

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Take stvari najde? celo v knjigi z navodili ... nitreba it na forum ... :P

 

Lu?ka sploh ne gori ve? odkar je nov akumolator, je pa z multimetrom preverjeno in potrjeno, da alternator ne polni.

Napisano

... lu?ka za akumolator, ...

 

Akumolator je ?e ... ustrezen akumolator pravih mer ... lu?ka za akumolator je ...

 

... tudi bil akumolator totalno ...

 

Saj vem da sem dlakocepski, ampak, da bo? vedel:

 

akumulátor -ja m (ȃ) 1. elektr. priprava za shranjevanje elektri?ne energije: polniti, prazniti akumulator; avtomobilski akumulator; alkalni, svin?ev akumulator; kapaciteta akumulatorja 2. teh. priprava za zbiranje in shranjevanje energije sploh, zbiralnik: parni, toplotni akumulator

Vir: SSKJ

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Saj vem da sem dlakocepski, ampak, da bo? vedel:

 

akumulátor -ja m (ȃ) 1. elektr. priprava za shranjevanje elektri?ne energije: polniti, prazniti akumulator; avtomobilski akumulator; alkalni, svin?ev akumulator; kapaciteta akumulatorja 2. teh. priprava za zbiranje in shranjevanje energije sploh, zbiralnik: parni, toplotni akumulator

Vir: SSKJ

 

Hvala gospod off-topic, lahko bi sicer napisal z manj zveli?anosti da sem kiksnil besedo "akumulator", ampak ko smo tako zelo detaljni in tehni?ni ti lahko povem, da v mojem nare?ju "napake" ni, in je akumolator.

 

http://www.mazda-si.net/index.php?act=Sear...e=%2Bakumolator

 

Lp

Napisano

Hvala gospod off-topic, lahko bi sicer napisal z manj zveli?anosti da sem kiksnil besedo "akumulator", ampak ko smo tako zelo detaljni in tehni?ni ti lahko povem, da v mojem nare?ju "napake" ni, in je akumolator.

 

Prav.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano
:bravo: samo da zdaj ?tima

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

:bravo: samo da zdaj ?tima

 

No ja, to?no to, samo da zdaj dela.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A to je "trust me bro" trditev?
    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.