Skoči na vsebino

?portne vzmeti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

 

Bi sam pra?u kje mate kake pozitivne izku?nje in da je cena ugodna, za dobit vzmeti (fedre), pa cca. 35 mm dol spustit. Rabim za MX5 prve serije!

 

?e najmanj me mika famozni A3M, no upam da se bo dal tut kje drugje dobit, po mo?nosti cenej! Aja pa prek neta ne morm nabavt, ker nimam kreditne kartice, al Pay pal al krkol se ?e zahteva! :blush:

 

Bi pa u bistvu s temi fedri jaz avto dvignu (zdej je spu?en za skor 70 mm spredi), kar mi ni okej! :harhar:

 

Hvala za odgovore!

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Imam odli?no izku?njo, resda dobrih osem let nazaj, z Eibachom na Fiat Puntu. Ne more? verjet, prej kot Katra na ovinkih, po menjavi vzmeti kot gokard. Bile so progresivne vzmeti, tako da ob normalni vo?nji po ravnini trdote sploh ni bilo ?utit, na ovinkih je bla pa poezija :bravo::bravo:

So bli pa res nekaj dra?ji kot Apex in podobna jajca... <_<

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Vzemi H&R ali Apex, Tein, KONI. Vse ostale so manjvredne znamke. :P Saj ve? kolikor denarja toliko muzike. Kak?ne ima? zdaj sploh gor, da je avto tako na tleh? Porezane originalne, al kak?ne Apex? Koliko ? misli? raskirati. Bi pomagalo zelo. ;)

 

Kreditno si pa zrihtaj, sploh ni komplikacij pa velikokrat prav pride. Za 100NXa sem po Sloveniji iskal prednje diske in na koncu ugotovil, da me pridejo diski, plo??ice in pletene zavorne cevke in po?tnina iz UK isto kot bi pri nas dal za dva diska. <_< Saj ne, da imamo v Slo pol slab?i standard, cene pa pol dra?je. :whatever:

 

?e se ti ne mudi preve? bom v kratkem v Japanese performance temo dodal Projekt Miata kjer postpoma rihtajo Miato. Gor so vrgli Koni amortizerje in Whiteline fedre. Amortizerji so nastavljivi po vi?ini, imajo tri stopnje. Obenem so nastavljivi po trdoti. ?e nastavitve so napisane v ?lanku. ;) Aja in fedri so jih v UK pri?li celih 90 funtov kar je 100?. :bravo: Amortizerji pa 450 funtov kar nanese ob trenutnih te?ajih blizu 500?. ?lanek so zaklju?ili s tem, da je to cenovno najbolj?a varianta kar jo dobi?. Konec koncev te pomoje original amortizerji pridejo ve?. Lahko pa le nabavi? te amortizerje pa jih nastavi? tako, da je avto z originalnimi fedri ni?ji. Pa ?e bo? pogledal una dva ?lanka imata obe Miati Konijeve amortizerje. :bravo:

Napisano

Ja Simon, rezane fedre mam, tko da nobenmu ni jasno, kako bom s fedri za ni?anje uspel avto dvignit! :P

 

Sem pa mel na GTjki Apex in so mi bli okej. :bravo:

 

Kaj pa a obstaja tut varjanta da dam teb gnar, pa mi pol ti naro?i?, ko ma? ?e vrjetn ute?en ta biznis? Dnarja kok mislim riskirat, pa kaj pa vem, take kot so cene, ?e niso neke zlatarsko - astronomske! :P:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Madona, a bo? celo pol?jo farmo naredu al kaj, hehe :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

no da kr to temo izkoristim za moje vpra?anje.. da nebom po nepotrebnem odpiral nove teme :P ...mene pa sam zanima, kak?ne so kej cene, za vgradnjo ?portnih vzmeti, ter h komu priporo?ate, za kej tazga v ljubljani in okolici <_<:P

Napisano

Jest sem jih pri Potokarju vgradil, na Parmovi, cene ne vem, ni bilo kaj preve? drago, potem pa optika na amzs-ju, cena je na netu.

Napisano

to je ze hidraulika :D

 

nene... za te vzmeti rabi? hidrauliko :);)

 

no da kr to temo izkoristim za moje vpra?anje.. da nebom po nepotrebnem odpiral nove teme :P ...mene pa sam zanima, kak?ne so kej cene, za vgradnjo ?portnih vzmeti, ter h komu priporo?ate, za kej tazga v ljubljani in okolici <_<:P

 

dale? od tega, da bi hotel pametovati, vzmeti ti lahko na?eloma vgradi vsak mehanik, ki ima nekaj osnovnega orodja, najla?je je, ?e ima pripravo za stiskanje vzmeti, druga?e pa malo adrenalina, pa malo mo?nej?a

?ica :)

 

itak je priporo?ljivo iti na optiko potem...

 

je pa res, da ponavadi za homologacijo prosijo potrdilo o strokovni vgradnji :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Okoli LJ ima? kar nekaj majstrov, ki se ukvarjajo samo s tem. Amortizer, Jenko (blizu Dom?al)... Glede na to, da bo? najbr? homologiral mora? avto peljati k nekomu, ki se ukvarja s tem, da ti napi?e potrdilo o strokovni vgradnji. Nato naredi? ?e optiko kjer dobi? izpisek in s temi papirji se gre? nato na LPP prijaviti za homologacijo.

Sicer pa kjerkoli bo? kupil fedre ti bodo skoraj gotovo tudi rekli kam jih pojdi vgraditi. ;)

Napisano

Okoli LJ ima? kar nekaj majstrov, ki se ukvarjajo samo s tem. Amortizer, Jenko (blizu Dom?al)... Glede na to, da bo? najbr? homologiral mora? avto peljati k nekomu, ki se ukvarja s tem, da ti napi?e potrdilo o strokovni vgradnji. Nato naredi? ?e optiko kjer dobi? izpisek in s temi papirji se gre? nato na LPP prijaviti za homologacijo.

Sicer pa kjerkoli bo? kupil fedre ti bodo skoraj gotovo tudi rekli kam jih pojdi vgraditi. ;)

 

 

 

sm se ?e pozanimu ...kon?na odlo?itev eibach .... kje bom pa zrihtu vse skup je pa tut skor ?e skor odlo?eno ...v planu mam pa itq nasledn mesc tale mejhn job :) ..pol bo pa to to za enkrat ...da nebom za?eu pretiravat :D

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • dobra Uroš, dobra 🤣   Pri tolk km bi jaz osebno dal to delat enmu profiju, ki se ukvarja s tem DPF filtri. Sploh, če imaš namen avto še met nekaj časa.   Unga pri Sežani neki hvalijo, kaj že, aja Strajnar.
    • Verjemi, da nisi edini od forumašev, ki pozna te ceste tako na Lovčen kot potem spust ali dvig iz Kotorja pa na drugo stran v Cetinje. Verjetno si mislil samostan Ostrog - been there. Pa v Nikšiču, Danilovgradu pa v nekih makedamskih vukojebcih, kjer sem pomotoma prešel mejo in se znašel v Bileči. Itd itd. Aja z prejšnjo Mazdo 6 dizel 2.0 140KM pa nikol ni bilo niti najmanjših problemov kljub temu, da ni imela hill holderja in je bila MT. Mogoče ima zasluge pri tem, da znam vozit, poznam vozilo in me ne grabi panika, ko nekaj ne gre kot sem si zamislil. Kaj pa vem ... mogoče je to vzrok in ja Črna gora mi je kr dost pri srcu - mogoče tud zato, ker spominja na Slovenijo po geografskih značilnostih.
    • Še vedno je precej več kot 20% kot nabijaš... je 37% razlike v porabi med 110 in 130km/h. OK? To je razlika a boš naredil 250km al pa 350km z enim polnjenjem. Fak osnove fizke moram klele razlagat.
    • To je asfalt, ki gre v skladu z zelenim prehodom. Prav vidiš kako se dogaja zeleni prehod. Najprej je malo plevela, potem je pa vse zeleno pa še samo brener ali pa boomefekt pomaga.
    • Pri taki kvaliteti asfalta se sploh ne čudim, da so naše ceste non-stop gradbišče...       Pri taki kvaliteti asfalta se sploh ne čudim, da so naše ceste non-stop gradbišče...       Pri taki kvaliteti asfalta se sploh ne čudim, da so naše ceste non-stop gradbišče...      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.