Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ok, vem da mam dizla, vendar vseeno, zelo poredko se sam za sabo peljem, pa tega niti ne opazim,

so me pa na to opozorili drugi, da se mi ob vsakem pospe?evanju ali ob ?altanju baje ZELO ?rno pokadi :)

 

na performansah ali delovanju motorja ni ni? pripomniti, avto je bil pred kratkim na servisu, pa so nastavili ventile in ?obe, tak da pelje se lepo normalno....

 

vsaj mislim :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

EGR ventil :ne vem:

 

Druga? je pa precej odvisno tud od kvalitete goriva pa tud od tega a je avto chipan ;)

33112_1.png

Napisano

Normalno pri dizlu...

 

Tak lep avto...pa dizel :rolleyes:

 

ti bi itak tule transplantacijo delu na sexcilinder :)

 

EGR ventil :ne vem:

 

Druga? je pa precej odvisno tud od kvalitete goriva pa tud od tega a je avto chipan ;)

 

berem jaz na tem forumu okoli tega EGR ventila, pa ni? pametnega razen da 200 EUR stane...

 

pa se da to res spucat, se vidi po testerju, da ta zadeva ne dela ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

moj clio v avto?oli ma isto... 1.5 dci... zavesa ko pohodim do podna v drugi do 50...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ti bi itak tule transplantacijo delu na sexcilinder :)

berem jaz na tem forumu okoli tega EGR ventila, pa ni? pametnega razen da 200 EUR stane...

 

pa se da to res spucat, se vidi po testerju, da ta zadeva ne dela ?

 

Meni tudi malo "pokadi",?e ga fajn pritisnem oz ?altam v ni?jo.Sem opazil to pri skoraj vseh M6,ko sem vozil za njimi

Da ne govorimo o nekaterih doj?etih. :P... tam se ?ele dimi,da je cel zadnji del avta ?rn.

 

O ventilu pa ne vem ni?esar novega.Jaz imam gor ?e vedno starega-kao tapokvarjenega,?eprav mi ni jasno,kaj bi moralo delovati druga?e razen tega,da mi gorijo noter lu?ke...in ?e te se vsake toliko ugasnejo.

 

In nov ni 200?-?kov,ampak natanko 311.In ?e ?t.rez.dela(E.G.R.),?e koga zanima:

RF 5N20 300B. ;)

 

 

Napisano

pri meni je temnejsi dim, ce je noter omv ali petrol

 

samo pri tebi je nekako se pri zmernem gasu pokadilo, tko da je nekaj drugega

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Moj mondeo TDCI je tako kadil, da sem imel zadnjo tablico res sivo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men se tudi pokadi ko ga pohodim. Pa pri kangooju mi je tudi kadilo ko sem pohodil. Je en pameten takrat prijavil da je potrebno filter zamenjat.

Napisano

Saj vem, da boste jezni, ampak... Pa? nimate DPF-a... :hohoho::hohoho::hohoho::D

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Saj vem, da boste jezni, ampak... Pa? nimate DPF-a... :hohoho::hohoho::hohoho::D

 

haha LOL... pazi zdej, ko bodo planili kolk je DPF en kurac in so sami problemi z njim :D

33112_1.png

Napisano

Dizl z in brez DPF je vse skupi krneki. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dizl z in brez DPF je vse skupi krneki. <_<

 

bencin ravno tko, pa se drazji je...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja,pa tudi full onesna?ujemo okolje,vsi... sramezljiv

 

 

...sem se samo hecal. :P Stari dojci ga bolj.

 

 

Napisano

Kaj ... men pa ro?ce ven padajo iz auspuha, ker tankam na Petrolu (reklama.press) :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Kaj ... men pa ro?ce ven padajo iz auspuha, ker tankam na Petrolu (reklama.press) :hohoho:

 

Nekaterim pa matice in podlo?ke padajo ven. :aaaaa:

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

ok... prd kratkim omenil, da je za mano dimna zavesa... zdaj moram pa ?e poto?iti, da avto nima ve? tistega "kick-a"

 

npr. v 1. prestavi, ?e sem pohodil gas, je avto cuknil in ponavadi je bilo opaziti lu?ko za ASR :)

 

tudi v ostalih prestavah je avto nad 2k obratov kar pogumno potegnil in za?el vle?t tja do 3k RPM, potem se je pa malo zadu?ilo

zdaj tega ni ve?... avto vle?e do 4k obratov zvezno... ampak "kick" je pa sfalil :(

 

dimna zavesa pa ?e vedno je, in to krepka....

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ok... prd kratkim omenil, da je za mano dimna zavesa... zdaj moram pa ?e poto?iti, da avto nima ve? tistega "kick-a"

 

npr. v 1. prestavi, ?e sem pohodil gas, je avto cuknil in ponavadi je bilo opaziti lu?ko za ASR :)

 

tudi v ostalih prestavah je avto nad 2k obratov kar pogumno potegnil in za?el vle?t tja do 3k RPM, potem se je pa malo zadu?ilo

zdaj tega ni ve?... avto vle?e do 4k obratov zvezno... ampak "kick" je pa sfalil :(

 

dimna zavesa pa ?e vedno je, in to krepka....

 

Ops,to z tem dimom odzadaj in ne-vle?enjem pa mi ne di?i v redu.Mene navljub vsem famoznim lu?kam nad 2000 ?e vedno kar lepi v sede?.

?e je malo mokro pa se obvezno pri?igajo lu?ke proti zdrsavanju. :bravo:

Ups-sej mi gorijo stalno. :zvizga:

 

 

Napisano

pri meni je blo tako, ko je "sel" LMM...

se pravi dimna zavesa in pa slabo je vlekel

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pri meni je blo tako, ko je "sel" LMM...

se pravi dimna zavesa in pa slabo je vlekel

 

In LMM....je...??

 

 

Napisano

merilec pretoka zraka...

dobra novica je ta, da je standarden za vse mazde (ali pa vsaj bolj ali manj vse)

meni so ga zamenjal v garanciji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ok... naj omenim, da sem se moogo?e preve? ustra?il, saj sem po dolgem ?asu klimo vklopil danes, pa je mogo?e to krivo, da avto ravno ne poka od veselja :)

 

bom pa preveril tudi LMM ob prilo?nosti...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ok... naj omenim, da sem se moogo?e preve? ustra?il, saj sem po dolgem ?asu klimo vklopil danes, pa je mogo?e to krivo, da avto ravno ne poka od veselja :)

 

bom pa preveril tudi LMM ob prilo?nosti...

 

Jaz vozim z klimo ve? ali manj stalno.Pa nisem ?e opazil ne vem kak?ne razlike v delovanju M6. :whatever:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.