Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mam servis na mazda 6 karavan pri 120000 km. Na predra?unu ki sem ga dobil manjka vodna pumpa. Nato sem poklical na servis in pra?al ?e so pozabli dodat, vendar so mi zagotovili da se vodna pumpa ne menja. Kolikor pa vem se vodna pumpa vedno menja ko se menja zobati jermen. Je pri mazdi 6 kaj druga?e?

 

?e se vodna pumpa ne menja sedaj, kdaj pa se? In koliko dodatnih stro?kov nastane s tem da se kasneje menja?

 

Kaj pa ?e bi vstrajal da naj mi jo kar sedaj zamenjajo?

 

Hvala

  • Odgovori 54
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mam servis na mazda 6 karavan pri 120000 km. Na predra?unu ki sem ga dobil manjka vodna pumpa. Nato sem poklical na servis in pra?al ?e so pozabli dodat, vendar so mi zagotovili da se vodna pumpa ne menja. Kolikor pa vem se vodna pumpa vedno menja ko se menja zobati jermen. Je pri mazdi 6 kaj druga?e?

 

?e se vodna pumpa ne menja sedaj, kdaj pa se? In koliko dodatnih stro?kov nastane s tem da se kasneje menja?

 

Kaj pa ?e bi vstrajal da naj mi jo kar sedaj zamenjajo?

 

Hvala

 

Ne vem,?e jo na uradnem servisu menjajo ali ne.To ti bodo znali povedati tisti,ki so ?e imeli velik servis.

Jaz samo vem,da jo bom menjal,ko bom na 120000.Ali pa ?e prej,?e bom prej delal velik servis. ;)

 

 

Napisano

vodne pumpe se ne menja, sele pri 240.000km

 

...jaz jo bom menjal.Raje dr?i ga nego lovi ga... ;)

 

 

Napisano

Hja ?e jo ni treba.... res pa je hudi? ?e pol na 150.000 spusti. AMpak to se bi poem dalo morda kaj z garancijo jahat... ?e ma? ?as in ?ivce seveda.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

vodne pumpe se ne menja, sele pri 240.000km

 

Kaj pa mikrojermen in drsni kolesi je treba menjat pri 120.000 km ali je to po potrebi? Imam predra?una dveh uradnih servisov za M6 dizel, in eden mi jih je vklju?il v predra?un, drugi pa ni. Razlika v ceni je cca. 270 EUR...

Napisano

Kaj pa mikrojermen in drsni kolesi je treba menjat pri 120.000 km ali je to po potrebi? Imam predra?una dveh uradnih servisov za M6 dizel, in eden mi jih je vklju?il v predra?un, drugi pa ni. Razlika v ceni je cca. 270 EUR...

 

"mikro" ermen stane do max 20 ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

A si za predra?un kar prosil in so ti ga napisali?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Mogo?e samo za informacijo. Kadar se na Civic-u delal veliki servis sem zobati jermen + napenjalec in mikro jermene nabavil pri SKF, imajo prav komplete za avtomobile. Moram re?ti da je res roba za prste polizat (niti slu?ajno ni kitajska roba) in proti originalu dosti poceni. V kompletu je pa enak jermen (Gates) le da je napenjalec SKF-ov. Probajte se pozanimat pri uvozniku SKF!

 

link: http://www.m-trade.si/

Napisano

Mogo?e samo za informacijo. Kadar se na Civic-u delal veliki servis sem zobati jermen + napenjalec in mikro jermene nabavil pri SKF, imajo prav komplete za avtomobile. Moram re?ti da je res roba za prste polizat (niti slu?ajno ni kitajska roba) in proti originalu dosti poceni. V kompletu je pa enak jermen (Gates) le da je napenjalec SKF-ov. Probajte se pozanimat pri uvozniku SKF!

 

link: http://www.m-trade.si/

 

SKF le?aji so med najbolj?imi na svetu.Mi smo jih vedno uporabljali pri menjavah na najdra?jih strojih in

so vedno zdr?ali najdlje.Za jermene sicer ne vem ampak so ziher top of the top. :bravo:

Tudi sam sem nabavil za velik servis vse od SKF in Gates.Je pa SKF, te ki sem jih kupil, made in Japan in ni dvakrat za re?,da ne izdelujejo teh kompletov tudi za original Mazda dele.

 

 

Napisano

Vodno pumpo lahko mirne du?e pusti? pri miru. Pr meni so jo menjali pri 240 tiso? km, pa ?e takrat so mi eni razlagal da ne bi blo treba... Mazda ima to pa kr dobro narejeno-saj ni taka kot kak?n star fiat, ko je bllo treba na vsakem servisu pol motorja menjat :wacko:

Napisano

SKF le?aji so med najbolj?imi na svetu.Mi smo jih vedno uporabljali pri menjavah na najdra?jih strojih in

so vedno zdr?ali najdlje.Za jermene sicer ne vem ampak so ziher top of the top. :bravo:

Tudi sam sem nabavil za velik servis vse od SKF in Gates.Je pa SKF, te ki sem jih kupil, made in Japan in ni dvakrat za re?,da ne izdelujejo teh kompletov tudi za original Mazda dele.

 

 

Kje pa si nabavljal, trgovina z avtodeli ali pri uvozniku SKF ?

Napisano

Kje pa si nabavljal, trgovina z avtodeli ali pri uvozniku SKF ?

 

Kar v avto-trgovini nekje v Lj.Ne vem to?no,ker mi jih je nabavil kolega.Imajo pa za M6 popolnoma vse.

In zanimivo,tudi vodna pumpa,ki sem jo zamenjal je made in Japan. :D

 

 

Napisano

A bi se pozanimal? To mislim, da je v interesu kar veliko od nas na forumu. To bi bilo zelo lepo od tebe. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

A bi se pozanimal? To mislim, da je v interesu kar veliko od nas na forumu. To bi bilo zelo lepo od tebe. :D

 

aha sem najdu,potokar d.o.o ljubljana.

 

 

Napisano

Evo potokar mi je poslal cenik za glavni servis:

 

Pog. jermen 116,07 eur

Napenjalec pog. jer. 35, 00 eur

Vodilo pog jerm. 35,00 eur

Filter olja 4,13 eur

Filter zraka 11,00 eur

Filter goriva 10,00 eur

Filter kabine 15,00 eur

?rpalka vode 48? eur

 

Zanima me pa, va?e mnenje. Deli (jermen..) se mi zdijo poceni? ALi pa so povsod drugje cene ?isto preve? napihnjene?

Filtri so ASHIKA (za japonska vozila..), jermen pa GATES.

 

Olje bom kupil sam za cirka 50?. ?e potegnem ?rte pride material dobrih 300?. Pol pa nekoga dobit da to zmontira :P

Napisano

P.S.

Evo ?e cena za: hidravli?ni napenjalec - 150 eur z ddv

 

Hidravli?ni napenjalec ni treba menjati al kako je s tem?

Napisano

Evo potokar mi je poslal cenik za glavni servis:

 

Pog. jermen 116,07 eur

Napenjalec pog. jer. 35, 00 eur

Vodilo pog jerm. 35,00 eur

Filter olja 4,13 eur

Filter zraka 11,00 eur

Filter goriva 10,00 eur

Filter kabine 15,00 eur

?rpalka vode 48? eur

 

Zanima me pa, va?e mnenje. Deli (jermen..) se mi zdijo poceni? ALi pa so povsod drugje cene ?isto preve? napihnjene?

Filtri so ASHIKA (za japonska vozila..), jermen pa GATES.

 

Olje bom kupil sam za cirka 50?. ?e potegnem ?rte pride material dobrih 300?. Pol pa nekoga dobit da to zmontira :P

 

jermen se mi zdi hudo drag....ostalo ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

P.S.

Evo ?e cena za: hidravli?ni napenjalec - 150 eur z ddv

 

Hidravli?ni napenjalec ni treba menjati al kako je s tem?

 

Bo? videl ko ga demontira?. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

tole je na hitro googlano.....ni? letnika in to

http://www.herkules.si/index.php?productID=49559

 

dej je navornik tvoj ne?

 

drugace pa poklici www.tapos.si poves tocne podatke in vidis kje si....majo dobre cene

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo potokar mi je poslal cenik za glavni servis:

 

Pog. jermen 116,07 eur

Napenjalec pog. jer. 35, 00 eur

Vodilo pog jerm. 35,00 eur

Filter olja 4,13 eur

Filter zraka 11,00 eur

Filter goriva 10,00 eur

Filter kabine 15,00 eur

?rpalka vode 48? eur

 

Zanima me pa, va?e mnenje. Deli (jermen..) se mi zdijo poceni? ALi pa so povsod drugje cene ?isto preve? napihnjene?

Filtri so ASHIKA (za japonska vozila..), jermen pa GATES.

 

Olje bom kupil sam za cirka 50?. ?e potegnem ?rte pride material dobrih 300?. Pol pa nekoga dobit da to zmontira :P

 

Za monta?o ti ne smejo vzeti ve? kot 150?.Kar je ve? je preve?. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.