Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav vsem mazda?em;)

Zanima me kje bi se dalo dobit najceneje vle?no kljuko za mazdo6 sport combi, ker sem klical na mazdin servis in vpra?al za ceno in ko so mi povedal ....dobro da sem ?e sedel drga? bi se precej trdo vsedel;)

Vle?na kljuka in kabelj+ monta?a, v kompletu pride tam okrog 600?!!!

Pa ?e to ni zabeljeno do konca pol pa nevem kaj je!

Kli?em mojga serviserja ... namre? sem bil ziher da pri mojem serviserju bo cena najmanj 2x ni?ja, in prav sem imel. Z monta?o vred bi me pri?lo okrog 300?

No dobr to je ?e nekak sprejemljivo, pa ?e to se mi zdi rahlo zasoljeno, tako, da ?e kdo ve za kako cenej?o varjanto mi naj prosim pove... dobi za pir;) :P

Lep pozdrav.

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pokli? sem:

Naziv: KLJU?AVNI?ARSTVO Bartolj Marijan s.p.

Ulica, hi?na ?tevilka: Vrh 5

Po?tna ?tevilka in kraj: 8232 ?entrupert

Telefon: (07) 304 00 86

 

Tle sta bla en kolega in moj brat pa mislim da je cenej?, pa v eni uri ti zmontirajo.

Sam vpra? ?e majo tud za tvoj avto.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav vsem mazda?em;)

Zanima me kje bi se dalo dobit najceneje vle?no kljuko za mazdo6 sport combi, ker sem klical na mazdin servis in vpra?al za ceno in ko so mi povedal ....dobro da sem ?e sedel drga? bi se precej trdo vsedel;)

Vle?na kljuka in kabelj+ monta?a, v kompletu pride tam okrog 600?!!!

Pa ?e to ni zabeljeno do konca pol pa nevem kaj je!

Kli?em mojga serviserja ... namre? sem bil ziher da pri mojem serviserju bo cena najmanj 2x ni?ja, in prav sem imel. Z monta?o vred bi me pri?lo okrog 300?

No dobr to je ?e nekak sprejemljivo, pa ?e to se mi zdi rahlo zasoljeno, tako, da ?e kdo ve za kako cenej?o varjanto mi naj prosim pove... dobi za pir;) :P

Lep pozdrav.

 

Ti, eni u na?i de?eli pa res ho?jo ?ez no? bit multimiljonarji :D

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti, eni u na?i de?eli pa res ho?jo ?ez no? bit multimiljonarji :D

 

kot na primer Mazda SLO svojo tarifo 300? ali ve? za usran navaden servis.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pokli? sem:

Naziv: KLJU?AVNI?ARSTVO Bartolj Marijan s.p.

Ulica, hi?na ?tevilka: Vrh 5

Po?tna ?tevilka in kraj: 8232 ?entrupert

Telefon: (07) 304 00 86

 

Tle sta bla en kolega in moj brat pa mislim da je cenej?, pa v eni uri ti zmontirajo.

Sam vpra? ?e majo tud za tvoj avto.

 

 

Za 170? jo zmontirajo. ni pa homologirana in je dodaten stro?ek ?e cca 90? za homologacijo na LPP oz AMZS.

Pri ?e?kotu je pa tako da je 256 ? na vijake, pa ?e 27 ? za vpis v homologacijo. To je kljuka na 2 vijaka in ni patentna. Ne vem pa kako izgleda. V vsakem primeru pa je treba ?agati odbija?. :angry2:

 

Pa ?e to bi dodal: za Stilota sem leta 2005 pla?al pri Bartolju to?no 24.000SIT. Tko da tehle 260? je taka svinjarija, da ne bom ve? naprej govoril.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ni en tudi v Tacnu, tam pri uni biv?i diskoteki, k so une punce umrle... par hi? pred to diskoteko? par let nazaj vem da je tam bil, ko sem na svojo opelco dal snemljivo kljuko, je pa vse naredu v dobri uri, pa homologacijo so tud oni uredil

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ni en tudi v Tacnu, tam pri uni biv?i diskoteki, k so une punce umrle... par hi? pred to diskoteko? par let nazaj vem da je tam bil, ko sem na svojo opelco dal snemljivo kljuko, je pa vse naredu v dobri uri, pa homologacijo so tud oni uredil

 

 

?e se ne motim se pi?e Hernec al neki podobnega. :)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pokli? sem:

Naziv: KLJU?AVNI?ARSTVO Bartolj Marijan s.p.

Ulica, hi?na ?tevilka: Vrh 5

Po?tna ?tevilka in kraj: 8232 ?entrupert

Telefon: (07) 304 00 86

 

Tle sta bla en kolega in moj brat pa mislim da je cenej?, pa v eni uri ti zmontirajo.

Sam vpra? ?e majo tud za tvoj avto.

 

Se opravi?ujem k sem tok dolgo rabu da sem pri?el pogledat odgovor ....:)

Hja dobr bom poklical jutr takoj na tole cifro pa da vidmo kako in kaj ... najlep?a hvala za ta podatek.

Kot re?eno bom poklical pa bomo vidli ?e ima za moj avto pa kaka je kaj cena:)

Lp.

Bo?tjan

 

kot na primer Mazda SLO svojo tarifo 300? ali ve? za usran navaden servis.

 

Ja to je res... men so rekli da se pri 200? za?ne ?e pa ?e kaka malenkost zraven treba menjat je pa hitr 300 in ve?.

Hja upra?al sem na Selmar servis ki je v Celju in so mi tako povedal, vpra?al sem jih koliko bi me pri?el servis, ki bi menjal samo olje in filter ni? drugega.

200 ali ve?, po mo?nosti pa 300? za usrano olje in filter????

Lepo prosim! Hvala lepa sem rekel in sem pri mojem mehaniku zrihtal ravno tako za 2x manj?o ceno.

Tile poobla??eni servisi so sami oderuhi in ni? drugega!

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

pozdravljeni,

 

tudi mene zanima vle?na kljuka in me je tudi vrglo na rit ko sem sli?al za ceno na servisu. Zanima me pa predvsem, ?e kdo ve ali je za mazdo 6 karavan 2004 nujno v vsakem primeru rezat odbija? ali obstajajo kak?ne kljuke, ki se lahko zmontirajo brzz tega. Drugo kar je bi bil zelo vesel, ?e kdo da gor kak?no slikco ?estke z vle?no kljuko, ker me rez zanima kako zgleda.

 

Aja, kak?no mnenje imate o vija?ni kljuki in kljuki na patent?

 

Hvala in LP,

?iga

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Pozdravljeni, jaz sem pa nov na forumu in novi lastnik, no... Avtomobila na sploh, dosedaj se je dalo pre?ivet samo z motorjem :)

 

In ?e imam vpra?anje :D

 

A obstaja sploh vle?na kljuka za mazdo 323c l95, ker kolkr sem gledal ima zadaj prostor zapovnjen z avspuhom?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni, jaz sem pa nov na forumu in novi lastnik, no... Avtomobila na sploh, dosedaj se je dalo pre?ivet samo z motorjem :)

 

In ?e imam vpra?anje :D

 

A obstaja sploh vle?na kljuka za mazdo 323c l95, ker kolkr sem gledal ima zadaj prostor zapovnjen z avspuhom?

 

:bravo: gre gor brez problema

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Na Xedos 6 nameravam dat kljuko, pa da ne odpiram nove teme, sem kar tole o?ivel.

 

Najprej me zanima, je ?e kdo od foruma?ev montiral kljuko na Xedos 6, in kje? Kolikor gledam po cenikih vle?nih kljuk pri ?e?ku in Hernecu (Bartol sploh spletne strani nima?!), je za Xedosa noben nima.

 

Kak?na je sploh razlika med Bartolovo patentno kljuko in ?e?kovo na 2 vijaka/vija?no?

 

Kako to, da je taka razlika v ceni homologacije? Bartolova kljuka 90?, ?e?kova pa 27??

 

?e to - kak?en izgleda postopek homologacije? Gre? k monterju, ti zmontira kljuko in ti da papirje, da gre? z njimi na AMZS? Pri Hernecu imajo napisano, da mora? imeti homologacijski karton?ek in da oni uredijo vse skupaj - kje se to re? sploh dobi?

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na Xedos 6 nameravam dat kljuko, pa da ne odpiram nove teme, sem kar tole o?ivel.

 

Najprej me zanima, je ?e kdo od foruma?ev montiral kljuko na Xedos 6, in kje? Kolikor gledam po cenikih vle?nih kljuk pri ?e?ku in Hernecu (Bartol sploh spletne strani nima?!), je za Xedosa noben nima.

 

Kak?na je sploh razlika med Bartolovo patentno kljuko in ?e?kovo na 2 vijaka/vija?no?

 

Kako to, da je taka razlika v ceni homologacije? Bartolova kljuka 90?, ?e?kova pa 27??

 

?e to - kak?en izgleda postopek homologacije? Gre? k monterju, ti zmontira kljuko in ti da papirje, da gre? z njimi na AMZS? Pri Hernecu imajo napisano, da mora? imeti homologacijski karton?ek in da oni uredijo vse skupaj - kje se to re? sploh dobi?

 

ne vem to?no za Xedosko ampak na CX7 in M5 prej imam ?e?kotovo - una patentna je gor v 1-2 sek, na 2 vijaka pa podoma?e 2 M vijaka okoli M12 in matica, ko kljuko nazaknes moras zavarovati s sravfanjem vijaka (skorajda fiksna)

 

?e?ko homologacijo zrihta tako da tam pustis kartoncek in dobis po po?ti z vpisano zadevo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 tednov kasneje...

 

Kako to, da je taka razlika v ceni homologacije? Bartolova kljuka 90?, ?e?kova pa 27??

 

 

Ravnokar klical Bartolja in pride kljuka 170?, homologacija pa 20? pri Avto Krka v NM. Pri Avto Krki sem homologiral tudi plin za oba avtomobila izgledalo je pa tako, da sem se pripeljal, povedal, da ?elim homologirati, so vzeli foti?, pofotkali, pla?al 35? (velik homologacijski karton, 50? je mali homologacijski karton?ek) in se odpeljal. Dobil vpisano homologacijo ?ez cca teden dni po po?ti.

 

Ali ?e ima kdo zmontirano kljuko na novi M6 karavan in ali je treba kaj rezati odbija??

 

Lp, S

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem naro?il nov avto sem tudi kljuko,ker sem hotu,da se ne vidi tistega ?trclja in vti?nice zadaj(600 eu).No ?trcelj tudi lepo zarjavi po par letih,da ga je grdo videt.

Pridem prevzet avto in gor je lepo montirana pol cenej?a kljuka od ?e?kota :angry: .Saj potem so jo zamenjali.

Nosilec (?trcelj) je ene 7cm ni?je pod odbija?em in ?e je avto polno nalo?en je trba pazit na kak?en robnik,ko parkira? v rikverc.Pri skriti kljuki te nevarnosti ni je pa res da kupi? dve od ?e?kota.

Odbija?a ni potrebno rezat pri nobeni,mogo?e samo en mali ko??ek ?rne plastike spodaj kar pa itak ni videt.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo nekaj - po lastnih izkusnjah so te kljuke, ki ne gredo 'skozi' odbijac, ampak pod njik za en k...so namre? 4-5 cm od odbija?a, in tega sigurno zadane?, meni se zavorna vzmet na prikolici skrci, ko pa odpnem prikolico za?ne lezti ven v odbija?....no way da bi umaknil avto prej

 

Tako da vpra?anje kaj je bolje, lep cel odbija?, ki ga bo? ziher fental, ali drugo....?e ima? kljuko ne more? imeti stylinga...:)

 

P.S. Danes sem ?el s polno prikolico krame za kosovni v vrtec zjutraj, pol pa na odvoz.... :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj me zanima, ali si v prekr?ku, ?e ima? na vozilu montirano vle?no kljuko in je ne uporablja?? Ali jo mora? dati v takem primeru dol? Ve kdo, ?e policaji te?ijo zaradi tega?

 

brez skrbi... to ni ve? potrebno. Nekaj ?asa je res veljalo, da mora biti kljuka snemljiva zdaj pa ?e par let ni ve? ta predpis.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A vidva prav iščeta?
    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
    • V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko. Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto. In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži. A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km. Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo". In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...   Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.   Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije! Torej je ta komentar absolutno na mestu.   Aja...kdaj boš prodal mazdo?
    • Bo se hitro spomnil, ko mu Boss sredi meseca znova sneg nacumpra.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.