Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

brez skrbi... to ni ve? potrebno. Nekaj ?asa je res veljalo, da mora biti kljuka snemljiva zdaj pa ?e par let ni ve? ta predpis.

 

res je, sem ravno delal B+E kjer je bilo to potrjeno

 

P.s. Kar pa ?e ne pomeni da ne morejo spet spremeniti nazaj in zaj*** kake s fiksno kljuko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 6 let kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Kupujem vle?no kljuko za CX-5. Imam nekaj dilem:

1. Kje kupiti vle?no kljuko, da je najbolj?a cena za kvaliteto?

2. ?e je ne kupim pri Mazdi, mi splo?na garancija na avto velja? 

3. Ali je potrebno snemati vle?no kljuko, ko ni v uporabi? ?e velja ta zakon?

 

LP,

Iztok

Napisano

Pozdravljeni,

 

Kupujem vle?no kljuko za CX-5. Imam nekaj dilem:

1. Kje kupiti vle?no kljuko, da je najbolj?a cena za kvaliteto?

2. ?e je ne kupim pri Mazdi, mi splo?na garancija na avto velja?

3. Ali je potrebno snemati vle?no kljuko, ko ni v uporabi? ?e velja ta zakon?

 

LP,

Iztok

Lahko ti recem za tretje da ne. Ostalo pa preklici, cene se spreminjajo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem jo kupil na ebay za par razli?nih avtov po najbolj?i ceni, monta?a je bila pa v lastni re?iji, glede garancije pa ne vem ker ti moji avti je niso ve? imeli

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kako pa je z homologacijo vle?ne kljuke? More bit to vpisano v karton?ku?

 

Kako to izvede? ?e jo montira? v lastni re?iji?

Po montazi gres na tehnicne in predlozis tuv pa potrdilo o vhradnji. enako sem jaz sam naredil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Jest je spremenil naslov v Vlečna kljuka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule sem lepo vse opisal in je dejansko najbolj relevantno vse opisano, ker so enaki pogoji in enak avto in ni AT ali 4x4.Vse druga je natolcevanje tistih, ki nočejo razumet situacije in samo malo pod..... vajo. 🥴 Še enkrat, vsak kupi kar mu paše in tisto je po njegovem najboljše.... 
    • Ja, 2.5 porabi več od 2.0, G več od X. Udobje se plača.   Zadnjič sem imel namen kupiti M2 G115 Revolution top, letnik 2018, imela je 32.000 km, 1. lastnik. In bela.  Pa sem po nekaj 100 m preizkušanja ugotovil, da to ni to in bom gledal za Mazdo 3 G120. Zame neprimerno boljši avto.
    • A to je "trust me bro" trditev?
    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.