Skoči na vsebino

S ?im o?istiti smolo z avta


Grega_

Priporočeno sporočilo

z navadnim oljem za solato oz. za cretje :D stestirano :bravo:

 

se podpi?em!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e odkar pomnim in imam avto,uporabljam za pucat to nadlogo white spirit,

aka specialni bencin.

Kosem polirne vate namo?i z njim, pritisni na smolo ...v par sekundah je ni..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z navadnim bencinom gre odli?no stran.

Sicer pa, s ?emerkoli bo? ?e pucal, poglavitno pri tem je, da ?istilo nanese? na vato ali cunjo itd... in potem s to namo?eno cunjo ali vato po smoli samo pivna?. Ne sme? drgnit, ker iz stopljene smole in bencina (ali pa olja) potem nastane nekak?na groba polirna pasta in lak potem postane mat brez sijaja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Meni so pred nekaj leti svetovali svinjsko mast. To sem tudi storil in se je metoda izkazala za uspe?no. Na poletni dan sem v mesnici kupil ?peh in ga postavil na mesta, kjer je bila smola ter po?akal, da se je mast stopila. Tako sem o?istil smolo pa ?e di?alo je prijetno.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preverjeno pomaga tudi navadno maslo, katerega na son?en dan "nama?e?" na vsako smolnato mesto, malo po?aka? (ta ?as dela sonce) in lepo pobri?e? s papirno brisa?ko. Ve?je kapljice malo s prstom, namazanim z maslom, "pobo?a?"; v bistvu rahlo vtre? maslo v smolo.

E voila - avto je kot nov - no, vsaj tak?en, kot je bil pred smolnim napadom.

6178_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evole pa se je za?elo, seveda smola kaplja na morju iz borovcev in me zanima s ?im se da to o?istiti s ?ip in pleha avtomobila?? Preko pralnice itak ne gre tako da nebi rad dol drgnil s kak?no napa?no zadevo.

 

 

jast sem smolo spucal s WD-40! stestriano! noben bencin ne tako s?isti smole!!!!

ZOOM-ZOOM
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zasu?ena smola gre dobro dol tudi z nadomestkom acetona

Nadomestek acetona? ?e bi se stvar spravil drgnit s pravim acetonom, bi bilo vseeno, ?e bi uporablil tra?no brusilko. Bencin, "vajt?pirit", alkohol ja, ampak ?e pri nitrorazred?ilu bi bil jaz hudi?evo previden. Sploh kak?ni plasti?ni deli bi znal bit zaj...

 

Druga?e pa, smolo zamrznit pa skrta?it - tako gre dol z obleke :bravo:

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nadomestek acetona? ?e bi se stvar spravil drgnit s pravim acetonom, bi bilo vseeno, ?e bi uporablil tra?no brusilko. Bencin, "vajt?pirit", alkohol ja, ampak ?e pri nitrorazred?ilu bi bil jaz hudi?evo previden. Sploh kak?ni plasti?ni deli bi znal bit zaj...

 

Druga?e pa, smolo zamrznit pa skrta?it - tako gre dol z obleke :bravo:

 

Lp M

 

 

in ti bo? avto s krta?o pral :D ? sam pra?am

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim da na?inov je res mali milijon :) ampak meni, sploh ker sem v bloku je bilo res najla?je in najmanj zakomplicirano da se jo spravil dol s stvarjo iz tube za 5 EUR (dobi? jo v vsaki avto?tacuni) katero pusti? gor cca. 30 sekund potem pa ne?no potegne? s krpico ter kozar?kom vode ?ez polije? ter zgine vse skupaj. Pa mislim da bo tele stvari v tubi vsaj za 2 leti zadosti, ?e ne ?e ve? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim da na?inov je res mali milijon :) ampak meni, sploh ker sem v bloku je bilo res najla?je in najmanj zakomplicirano da se jo spravil dol s stvarjo iz tube za 5 EUR (dobi? jo v vsaki avto?tacuni) katero pusti? gor cca. 30 sekund potem pa ne?no potegne? s krpico ter kozar?kom vode ?ez polije? ter zgine vse skupaj. Pa mislim da bo tele stvari v tubi vsaj za 2 leti zadosti, ?e ne ?e ve? :)

 

 

hehe grega najbol da iz tiste tube ?e prej prema?e? cel avto pa se smola sploh prijela ne bo :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e najmanj ?kode bo? naredu z Megliom, ?prica, rumene barve, razmasti in odstrani brez lis. preverjeno. :bravo: jst ga na ?ihtu kradem :P

 

sej pravim.. all mighty meglio :D sploh za zasu?en prah od bremz plo??ic, kapljice smole od borovcev,...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok smola je obdelana

 

Dej pa lahko dodate ?e nasvete kako mr?es spravit s pleha!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe grega najbol da iz tiste tube ?e prej prema?e? cel avto pa se smola sploh prijela ne bo :)

 

hahaha....dobra ideja :) mogo?e ti to pomaga tudi pri mr?esu, da ga samo lepo "sklizne" preko avta.....ja, moram re?t, mr?es je sranje da ni ve?jega, sploh sedaj ko se ti ?e lepo zape?e na pleh ob tej vro?ini, ko bi vedel kako te?avno je to spraviti ?ele s ?rnega avta, kjer se vse pozna, 1x sem probaval in ?e ro?no drgnil celo havbo, pikico za pikico :ne vem: Vem da obstajajo neki preparati samo preizkusil pa nisem ?e ni?esar.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Dej pa lahko dodate ?e nasvete kako mr?es spravit s pleha!!

 

 

Se vedno mi je bila najbol?a opcija avtopralnica kjer mi z nekimi preparati vse spucajo do nule..... sam se enostavno ne lotim ve? tega podviga.... :aaaaa:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.