Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

S sodelavci v?eraj paznujemo moj roj. dan v kopru, vse OK in ker pijan ne vozim, pustim avto na parkiri??u kjer delam in se vsedem vanj poslu?bi danes...in tulim ker je o?itno nekoga motila moja LJ oznaka in je razbil sprednjo ?ipo!!!!

Zdej pa me zanima:

-?e kdo ve kje bi dobil kvalitetno(ker o tem sm ?e neki tle bral) in ne predrago sprednjo ?ipo za M6 2006, Aja pa baje je va?no :imam tipalo za de?..Da bo vse skupi ?e mal dra?i :)

-kako gre zgodba z vinjetami ko menja? sprednjo ?ipo

Napisano

a nima? kasko za ?ipe?

 

mam kasko z odbitno fran?izo =280EUR + padem 3kasko razrede vi?je=105%cena kaska naslednje leto

 

Kon?ni znesek je tako JOJ!!!!

Napisano

Aja, nima? delnega kaska za ?ipe in ma? sam osnovni kasko?

 

?e ima? delni kasko za stekla ni nobene odbitne fran?ize in nobene selitve navzdol po premijskih razredih.

 

Dej poglej polico...

33112_1.png

Napisano

mam kasko z odbitno fran?izo =280EUR + padem 3kasko razrede vi?je=105%cena kaska naslednje leto

 

Kon?ni znesek je tako JOJ!!!!

 

Js nimam kaska pa mi ?ajbo đabe zamenjao,...

 

Jevesh kasko. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?ipe v kasko so vedno BREZ odbitne fran?ize, ne se hecat....

 

S = Stekla.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ipe v kasko so vedno BREZ odbitne fran?ize, ne se hecat....

 

S = Stekla.

 

v splo?nem kasku ne... mora? imet delni kasko posebi za ?ajbe, da nima? odbitne fran?ize. Zakaj misli?, da majo ta delni kasko sploh v ponudbi oz. zakaj ti ga zara?unajo zraven splo?nega, ?e je ist kurac?

33112_1.png

Napisano

v splo?nem kasku ne... mora? imet delni kasko posebi za ?ajbe, da nima? odbitne fran?ize. Zakaj misli?, da majo ta delni kasko sploh v ponudbi oz. zakaj ti ga zara?unajo zraven splo?nega, ?e je ist kurac?

 

kdo pa vzame se kasko brez tega? v tem je point...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.